MuscleMeat

Trenbolone van GS

Pumpin'

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
De Trenbolone van GS. Die kennen de meesten wel.

Ik was me ff aan het verdiepen in de materie rondom Trenbolone ennu vroeg ik me af:

De trenboone van GS is die Trenbolone Acetate?? En zijn er nog andere vormenvan trenbolone?

Ik lees op anabolicsreview dat Tren EOD geinjecteerd moet worden en dan 60mg per keer. Hier op het forum zie ik vaak mensen 75-100 EOD of zelfds ED injecteren. Is hier een reden voor?

Ook vraag ik me af wat de meest voorkomende bijwerkingen zijn van trenbolone. Misschien dat enkele gebruikers hierover kunnen vertellen??

(voor de duidelijkheid: ik wil het niet gaan gebruiken maar er is naar mijn mening niet veel bekend over Tren.)

Laatst bewerkt:
Er bestaat ook Trenbolone Enanthate in poedervorm dat weet ik dus moet je er je eigen homebrews mee kunnen maken :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ja dat heb ik gelezen. In de US maken ze zelf injects of transdermal of zelfs neussprays van Finaplix (acetaat vorm van Tren.).

Maar volgens mij komt Finaplix die in NL niet veel voor.

Ik kreeg op de duur een konstante droge hoest,die pas wegging als ik 2 dagen niet injecteerde.
Werd ook agressiever en minder verdraagzaam.Moest echt bewust mijn opvliegendheid temperen.
Toegenomen agressie liet zich echter ook gelden in de training;onvermoeibaar en zweten als een paard.
Veel krachtwinst ook en toegenomen vascularisatie.
Maar 2 weken gebruikt op einde van lange kuur die stagneerde,mr toch onmiddellijk resultaat.Naar mijn gevoel zeker even sterk als winstrol,spijtig van de hoest.

Hoesten heb ik geen last van.
Ik heb weleens gelezen dat het direkt kan optreden....tijdens de inject.
Dit is mijn eerste week tren, dus kan ik je nog niet veel vertellen, maar het zou snel genoeg moeten gaan werken, en dan hoor je het wel maatje!!

Hey Maus, waarmee combineerde je die tren ook alweer en hoevaak zet je ze?

Ik wil in mn cuttingskuur ook tren toepassen...ik zou echter liever de langwerkende versie hebben, heb geen zin in dat continue geprik.

Met n beetje pech kan ik dan weer wekenlang mn benen niet trainen.

Zou ik idd ook willen, 2/3 keer per week ok, maar zeker niet elke dag.

Roy zei:
Zou ik idd ook willen, 2/3 keer per week ok, maar zeker niet elke dag.

als het goed is kun je met de acetate-vorm van tren EOD injecteren. Dus 3 keer per week.

Ik geloof dat Hardgainer in zijn komende MEGA-kuur Tren. enanthaat gaat gebruiken. Hij injecteerd E3D.

@Borninawonder: gebruikte je de tren van GS? Of een ander merk?

Valt mij op dat er altijd dagelijks geinjecteerd word door die amerikanen.
Kan Chemical hier een goed antwoord op geven?

@ Ron, pm gestuurd dude!

Met winny inject zou ik ED kunnen begrijpen gezien de werkingsduur van 24 uren, tren acetaat werkt al gauw gedurende 24-48 uur.

Bedankt voor de info, maar het is dus best belangrijk of het nou 24 of 48 uur is.
In het eerste geval zou je idd iedere dag moeten spuiten en anders om de dag.....

de meeste artikelen geven aan : 24 - 48 uur.

Ze zullen wel bedoelen: ED -> kleine hoeveelheid injecteren
EOD -> iets grotere hoeveelheid.

Acetate: The first one and the shortest acting is the acetate (e.g. trenbolone acetate). Acetate esters of any steroid delay the release of that drug for perhaps 24 to 48 hours at most.

Pumpin' zei:
als het goed is kun je met de acetate-vorm van tren EOD injecteren. Dus 3 keer per week.

Ik geloof dat Hardgainer in zijn komende MEGA-kuur Tren. enanthaat gaat gebruiken. Hij injecteerd E3D.

@Borninawonder: gebruikte je de tren van GS? Of een ander merk?
Tren van GS.Goede kwaliteit.

met tren acetate zou ik ED injecteren. Doe ik in ieder geval wel want ik merk het verschil duidelijk met EOD. Met alle kortwerkende esthers(zijnde propionaat/phenylprop enz enz) doe ik ED.

patrick zei:
met tren acetate zou ik ED injecteren. Doe ik in ieder geval wel want ik merk het verschil duidelijk met EOD. Met alle kortwerkende esthers(zijnde propionaat/phenylprop enz enz) doe ik ED.

En dan 35 mg injecteren?
Ik zit nu op 75 eod.
Dat is dus precies 1ml zoals je weet.
De kans dat het de ene dag iets meer is en de andere iets minder is aanwezig.
Maar ok, als iedere dag beter is ga ik dat proberen.

Laat ons nog even weten hoeveel er dan geinjecteerd moet worden....

BigMaus zei:
En dan 35 mg injecteren?
Ik zit nu op 75 eod.
Dat is dus precies 1ml zoals je weet.
De kans dat het de ene dag iets meer is en de andere iets minder is aanwezig.
Maar ok, als iedere dag beter is ga ik dat proberen.

Laat ons nog even weten hoeveel er dan geinjecteerd moet worden....

75mg is 1 ml. 37.5mg zou dan 1/2ml zijn. dus in jouw geval een 1/2ml ED.

maar de dosis moet je zelf bepalen. ikzelf pak weer andere hoeveelheden.

Tja als jij zegt dat het idd zoveel uitmaakt, dan injecteer ik wel iedere dag.

kdee et zelf 6 dagen in de week...zondag is rustdag ... :)

Terug
Naar boven