AndroidHealthClinic

Trenbolone van GS

• Topic Starter Topic Starter
en wat zijn eigenlijk de geboekte resultaten met tren (only kuurtjes)??

en wat zijn eigenlijk de geboekte resultaten met tren (only kuurtjes)??

Ben ik ook heel benieuwd naar! Heb daar nog niemand over gehoord...

van tren only kan je meestal het volgende verwachten: Niet zoveel gewichtstoename. Maar dit is meer te wijten aan het feit dat het ook vetverbrandend werkt. Hierdoor lijkt het alsof er niks gebeurd. Maar ondertussen wordt je wel droger.
Bijeffect is dat je kracht explosief omhoog gaat.

Waarmee zou je tren dan het beste kunnen stacken voor wat extra massa?

Ik heb geleven........ dboll.

patrick zei:
van tren only kan je meestal het volgende verwachten: Niet zoveel gewichtstoename. Maar dit is meer te wijten aan het feit dat het ook vetverbrandend werkt. Hierdoor lijkt het alsof er niks gebeurd. Maar ondertussen wordt je wel droger.
Bijeffect is dat je kracht explosief omhoog gaat.

Ik heb zelf inmiddels door schade en schande geleerd dat je beter 5 kg in n kuur kunt pakken dan 10 kg waarvan 1/3 vocht en vet.

Voor mij zou tren dan ook n goeie optie zijn en ga t ook zeker in de cut gebruiken, een goeie krachttoename is ook prettig, deze is in mn huidige kuur uitgebleven helaas.

zou test prop nemen, aangezien je toch ed moet injecteren bij tren acetaat.
Met enanthaat test enanthaat, maar iig test omdat tren op je axis drukt

Heeft er al eens iemand de combi anavar/tren gedaan...lijkt mij ook zeer goede optie voor kracht en cutten

wel lekker duur.

ik hoorde dat de Anavar en primo van GS ook niet echt goedkoop zijn.

wanneer ik zelf tren gebruik kies ik zelf voor 2 a drie maal per week een inject van 75 mg (1ml gs) meestal in combi met deca of boldenonen en een test variant

Chemical zei:
wanneer ik zelf tren gebruik kies ik zelf voor 2 a drie maal per week een inject van 75 mg (1ml gs) meestal in combi met deca of boldenonen en een test variant

Dat is wat ik zelf ook in gedachten heb voor een volgende massakuur....deca/test/tren en evt winstrol

wat dachten jullie van tren + winny? voor droge massa? of zou bold/winny beter zijn?

exarchos zei:
wat dachten jullie van tren + winny? voor droge massa? of zou bold/winny beter zijn?

Volgens anabolicreview.com

Finaject does not aromatize since its substance is not changed into estrogens. In combination with Winstrol it has a dramatic effect on the body's appearance. To achieve a gigantic strength gain bodybuilders used to combine 30 mg Finaject every 1-2 days and 50 mg Winstrol Depot every 1-2 days (also known as Strombaject) during preparation for a compe-tition and the buildup phase. No other combination gives the ath-lete such an incredible hardness and such a defined muscle gain. The possible physical change obtainable in only a few weeks is enor-mous enough to shock some non-involved observers. Believe us, competing bodybuilders love this combination especially. Finaject was also part of probably the most effective stack for mass buildup. Together with Dianabol or Anadrol 50, and testosterone, "Fina" builds up strength and mass in record time.

Bron: http://www.steroid.com/63.php

Leviathan zei:
Volgens Patrick heeft tren gedeeltelijk een vetverbrandende werking.

Volgens de ene kenner (BIGCAT) wel volgens andere goeroe's weer niet (bill roberts of hoe die gast heet)

Weet hier iemand misschien te vertellen of het klopt dat het risico van "Tren-cough" kleiner is bij de enanthaat versie (omdat het molecuul dan niet zo makkelijk via haarvaatjes in je bloed terecht komt)? Potentieel toch wel een gevaarlijke bijwerking van Trenbolone lijkt mij namelijk.

tren moet je ed zetten duidelijk verschil met oed!

8 weken ed gezet,home made,t*ring goed spul :cool:

nico zei:
tren moet je ed zetten duidelijk verschil met oed!

8 weken ed gezet,home made,t*ring goed spul :cool:

Ik krijg volgende week 4 gr tren pellets toegestuurd, genoeg voor 40-50 ml tren acetaat.

Terug
Naar boven