Pumpin'
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
patrick zei:van tren only kan je meestal het volgende verwachten: Niet zoveel gewichtstoename. Maar dit is meer te wijten aan het feit dat het ook vetverbrandend werkt. Hierdoor lijkt het alsof er niks gebeurd. Maar ondertussen wordt je wel droger.
Bijeffect is dat je kracht explosief omhoog gaat.
marcos zei:zou test prop nemen, aangezien je toch ed moet injecteren bij tren acetaat.
Met enanthaat test enanthaat, maar iig test omdat tren op je axis drukt
Chemical zei:wanneer ik zelf tren gebruik kies ik zelf voor 2 a drie maal per week een inject van 75 mg (1ml gs) meestal in combi met deca of boldenonen en een test variant
exarchos zei:wat dachten jullie van tren + winny? voor droge massa? of zou bold/winny beter zijn?
exarchos zei:wat dachten jullie van tren + winny? voor droge massa? of zou bold/winny beter zijn?
Leviathan zei:Volgens Patrick heeft tren gedeeltelijk een vetverbrandende werking.
nico zei:tren moet je ed zetten duidelijk verschil met oed!
8 weken ed gezet,home made,t*ring goed spul![]()
Leviathan zei:Ik krijg volgende week 4 gr tren pellets toegestuurd, genoeg voor 40-50 ml tren acetaat.