Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weet hier iemand misschien te vertellen of het klopt dat het risico van "Tren-cough" kleiner is bij de enanthaat versie (omdat het molecuul dan niet zo makkelijk via haarvaatjes in je bloed terecht komt)? Potentieel toch wel een gevaarlijke bijwerking van Trenbolone lijkt mij namelijk.
eesj wat die Tren-cough betreft...kweenie of het zo is maar d8 dat dat kwam door een verhoging van pgf2 wat die kug veroorzaakt...als ik pgf2 zet voel ik pcies zelfde gevoel in mn keel als na een tren prik...verklaart dan ook beetje die vetverbrandende werking van tren..kweenie of et zo is had het geloof ik keertje geleze op een of andere amerikaanse board.....kzal ff kijke of ik die thread terugkan vinde...
maar een combi van tren en anavar lijkt me best wel gruwelijk...van tren wordt je mega sterk van anavar wordt je ook mega sterk....anavar+tren =? ultra huge sterk..
Zodra ik klaar ben plaats ik wel wat pics....t wordt wel een mooie grote vial iig Scheelt toch weer behoorlijk wat euro's en je kunt de dosering zelf aanpassen.
Zodra ik klaar ben plaats ik wel wat pics....t wordt wel een mooie grote vial iig Scheelt toch weer behoorlijk wat euro's en je kunt de dosering zelf aanpassen.