MuscleMeat

trenbolone, winstrol, test

Topic starter. Probeer door de gein, de essentie van de adviezen te zien. Nog lang niet aan AAS beginnen dus.
Je traint pas een jaartje. Dat is echt niets.
Je voeding eerst op orde. De manier van trainen correct. Dan over een paar jaar dit nog eens overwegen als je een kilo of 10 a 15 zwaarder bent en een aantal % slanker.

Ja want iedereen begint pas met kuren wanneer die 10kg zwaarder is dan zijn lengte bij 10%..
Dat ts het niet moet doen is duidelijk maar dan puur door zijn tekort aan kennis.

12744441_766665216800074_973221047106996070_n.jpg

Ja want iedereen begint pas met kuren wanneer die 10kg zwaarder is dan zijn lengte bij 10%..
Dat ts het niet moet doen is duidelijk maar dan puur door zijn tekort aan kennis.
True, maar het moet m wel duidelijk worden. Sprak gister in een pm iemand die ook een topic had geopend, soort gelijk als dit, en bleek dus dat hij de dag ervoor al geprikt had... Hoop dat het met deze TS niet zo is, en anders veel succes. Ze snappen vaak niet dat we het serieus afraden.

True, maar het moet m wel duidelijk worden. Sprak gister in een pm iemand die ook een topic had geopend, soort gelijk als dit, en bleek dus dat hij de dag ervoor al geprikt had... Hoop dat het met deze TS niet zo is, en anders veel succes. Ze snappen vaak niet dat we het serieus afraden.
Tegenwoordig ligt de drempel al stuk lager. Kinderen van 17 aan de harddrugs enz. En ze trekken die lijn door richting AAS. Niet wetende dat je meer dan alleen een dipje de week na er van kunt krijgen maar op lange termijn je hormoonhuishouding kunt verkloten.

Was het maar zo'n feest.

De ts moet het niet alleen daarom niet doen.
Men neemt aas alsof het whey is. Doe even normaal.

1 jaar aan het trainen en dan al aan de tren. Erg slim. Lekkere vrienden heb je wanneer ze je dit adviseren als "beginnerskuur"

Tegenwoordig ligt de drempel al stuk lager. Kinderen van 17 aan de harddrugs enz. En ze trekken die lijn door richting AAS. Niet wetende dat je meer dan alleen een dipje de week na er van kunt krijgen maar op lange termijn je hormoonhuishouding kunt verkloten.
Dat verkloten kan alleen als je jong bent? Kan altijd gebeuren.

Ventje wil kuren dat is duidelijk. Dan maar alles laag doseren als advies.

Ik zeg toch nergens dat dat alleen kan als je jong bent?
Wel....maar maakt niet uit verder.

Vrijwel iedereen die hier zijn kuur voorlegt word met de grond gelijk gemaakt.
Geen een die hier de moeite neemt om lid te worden gaat zich dan ineens bedenken hoor. Zal me niks verbazen als de eerste allang gezet is.

Dat zeg ik nergens. Maar inderdaad die eerste is waarschijnlijk al gezet, toch had hij de info zo op het forum kunnen vinden.

Geen een die hier de moeite neemt om lid te worden gaat zich dan ineens bedenken hoor. Zal me niks verbazen als de eerste allang gezet is.
Hej, toen ik hier lang lang geleden om advies vroeg werd mij kuren ook nog afgeraden. En heb braaf geluisterd en 10kg later pas begonnen.

Zou zeggen; geniet lekker van je gekrompen balletjes na de kuur.

Er zijn zelfs recent nog een paar nieuwe leden geweest die qua stats niet bijzonder waren maar wel een degelijk voorstel deden. Deze werden netjes en normaal te woord gestaan... maar als iemand begint met onzin uit te kramen in het voorstel verwacht dan geen nuttige reacties terug.

Terug
Naar boven