MuscleMeat

Trey Brewer

[Link niet meer beschikbaar]

rare rechter borst

Volgens mij is er gewoon wat slecht geprutst met photoshop aan die foto, zijn tepel lijkt wel een zak vol met vet, maar zijn linkertepel niet.

anyway, check zijn bulkfoto's in het begin bij video 1, holy crap! fatty

Volgens mij is er gewoon wat slecht geprutst met photoshop aan die foto, zijn tepel lijkt wel een zak vol met vet, maar zijn linkertepel niet.

anyway, check zijn bulkfoto's in het begin bij video 1, holy crap! fatty

ja, hij gaat zijn rechterborst misvormen op zijn persoonlijke website. Doesn't make sense :rolleyes:

jezus man wtf??? hijs 21 jaar en hij is al 130 droog??? hoe lang is die kerel ik geloof van 1.83 ofzo???

en hoe lang traint die kast wel nie????? als die al o p21 jarig leeftijd zo is

jaycutler is al 140 droog deze gast komt al aardig in de buurt met zijn 21 jaar

kan iemand hier een verklaring voor geve?

jezus man wtf??? hijs 21 jaar en hij is al 130 droog??? hoe lang is die kerel ik geloof van 1.83 ofzo???

en hoe lang traint die kast wel nie????? als die al o p21 jarig leeftijd zo is

jaycutler is al 140 droog deze gast komt al aardig in de buurt met zijn 21 jaar

kan iemand hier een verklaring voor geve?

2x daags cell-tech was het toch, niet?

ik vond hem wel bruut toen hij 20-22% bf had :D

Ik ben er sceptisch over,

12x220kg bench, 12x310kg squat, Nee zo goedgelovig ben ik niet.

Hij is vast vrij sterk, maar zo sterk? No way.

Vergeet niet dat het een (ex) powerlifter is die vol aan de gear zit...

Hij heeft trouwens echt een uber fysiek! Blijf het alleen jmmr vinden dat je nu heel zijn borst aan gort ziet scheuren (striae). Maarja dat is waarschijnlijk bijzaak voor hem :) Hopelijk vinden we hem snel tussen de grote jongens, wil zijn benen wel is naast die van coleman zien :cool:

Ik ben er sceptisch over,

12x220kg bench, 12x310kg squat, Nee zo goedgelovig ben ik niet.

Hij is vast vrij sterk, maar zo sterk? No way.

Wat een b*ch ben je ook he :D Altijd tegen mensen ingaan die iets niet geloven. Maar nu is er eens een sterke bodybuilder en begin je zelf ook te b**chen :D

Wat een b*ch ben je ook he :D Altijd tegen mensen ingaan die iets niet geloven. Maar nu is er eens een sterke bodybuilder en begin je zelf ook te b**chen :D

Hahaha. :D

Nee maar kom op kale, met die nummers zullen zijn 1rm's rond de 400kg liggen voor squat en dead, en 290 oid voor bench.

Een gast als Coleman bencht 220 voor 4-5 zware reps, en dit is toch wel een van de sterkere pro's.

Ik zeg ook niet dat het niet kan, ik ben alleen licht sceptisch. ;)

Hahaha. :D

Nee maar kom op kale, met die nummers zullen zijn 1rm's rond de 400kg liggen voor squat en dead, en 290 oid voor bench.

Een gast als Coleman bencht 220 voor 4-5 zware reps, en dit is toch wel een van de sterkere pro's.

Ik zeg ook niet dat het niet kan, ik ben alleen licht sceptisch. ;)

Met een elleboog blessure ;)

Die benen van Trey ownen Coleman echt wel ..

mmm maar waarom zou het niet kunnen? 220 12 herhalingen...

Ik weet niet, Dit stukje gaat over Bill Kazmaier:

He requires dumbbells over 100lbs for his arms to get any effort, 500 bench for 15 reps,
Bodybuilding.com - Curtis Dennis Jr. - Bill Kazmaier Profile!

15x220 voor kaz, en Trey Brewer die 12x220 doet. Het kan, het kan, maar het is toch begrijpelijk dat ik mijn twijfels heb? ;)

Maar het maakt ook niet uit, het is een bb-er geen pl-er.

Wist ik niet. ;)

volgens mij heeft die grotere benen als coleman en sterker damm

Zeker nice fysiek... helemaal voor iemand van 22.

Die kan het zeker nog ver schoppen.

Terug
Naar boven