MatsDH
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Dan moet je premium punten hebben, dan kun je een gebouw tegen minder grondstoffen bouwen dan gewoonlijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ergonomisch-ontworpen heb me al aangemeld voor dbb stam. moet alleen wel een uur wachten voordat ik weer iets kan doen![]()

kost premium punten, betalen om beter te worden dus![]()
.Edelmannen, hetgeen wat je nodig hebt om dorpen te veroveren, zijn erg duur. Je kan dan beter je edelmannen gebruiken om een dorp van een andere speler over te nemen. Als je telkens kleine dorpjes verovert, zelfs al zijn het bonusdorpen, ga je enorm veel tijd en grondstoffen moeten spenderen aan het uitbouwen van die dorpjes tot grote dorpen.
Een voorbeeldje:
Speler A:
Dorp 1: 5000 punten
dorpen 2-5: elk een 200-tal punten.
Speler B:
Dorp 1: 5000 punten
Dorp 2: 4000 punten (overgenomen van een andere speler).
=> Speler A gaat al enorm veel grondstoffen verspild hebben aan edelmannen te maken (om dorpen te veroveren), maar heeft veel minder punten. Hij gaat dan ook nog eens enorm veel grondstoffen moeten spenderen aan het uitbouwen van de dorpen. Voor speler B, die 2 fatsoenlijke dorpen heeft, gaat het makkelijk zijn om Dorp 1 van speler A te veroveren, omdat speler A geen andere voldoende uitgebouwde dorpen heeft om zijn dorp 1 te kunnen verdedigen.
Het ideale is dat andere mensen die bonusdorpen veroveren, en jij die later van hen overneemt. Maar als je bijvoorbeeld al 20 dorpen hebt, kan je bijvoorbeeld wel wat tussenliggende dorpen veroveren om een meer aaneengesloten geheel te krijgen.
Op lange termijn zijn vooral de bonusdorpen die sneller eenheden produceren, en de bonusdorpen die meer bevolking hebben erg belangrijk. Want in latere fases van het spel maakt de snelheid waarmee je grondstoffen krijgt niet zo veel uit. Een extra snel opgebouwd leger daarentegen is heel handig, want je gaat in latere fase in al je dorpen constant troepen in aanmaak hebben. Dat is nu nog moeilijk voor te stellen (aangezien je nooit genoeg grondstoffen hebt om ineens 1000 man te maken), maar geloof me, later zal enkel de wachttijd voor troepen een vertragende factor zijn in het spel.
wat is de meest logische manier op om te bouwen ? ik doe nu maar wat

Dat was nog niet zo toen ik speelde... Premium maakte alles wel handiger/overzichtelijker (en je kon tools integreren enzo), maar een puur grondstoffen of tijdsvoordeel had je er niet mee. Wel wat stom vind ik. Vroeger hadden premiumgebruikers het makkelijker, maar nu hebben ze echt een voordeel op anderen.
het is zeker slim om grote dorpen over te nemen maar het is ook belangrijk om een goed cluster te bouwen zodat je snel kan ondersteunen indien nodig. bovendien nemen de meeste mensen hun eerste dorp over door 1 edelman 4 of 5x te sturen en niet door een treintje te sturen aangezien het anders nogal lang duurt voordat je kan gaan edelen dus in dat opzicht is het misschien ook slimmer om een barbarendorp of kleine speler over te nemen.
idd de kracht van tw wás dat je door middel van geld geen enkel voordeel kon krijgen tot niet betalende spelers, dat is nu wel anders. zeker met die vlaggen (die je uit andere werelden kunt halen )waardoor het voor nieuwe spelers onmogelijk word om nog mee te kunnen komen. vroeger won degende met de meeste skills/tijd, nu hoort daar ook betalen bij en das zonde.
Hehe heb dit ook nog een tijdje gespeeld. Nu wss wel te laat om nog bij de DBB stam te zitten zeker?
![]()
Hehe heb dit ook nog een tijdje gespeeld. Nu wss wel te laat om nog bij de DBB stam te zitten zeker?
![]()
hoe meer lui hoe beter.. Meeste zijn ook nog geen dag bezigkost premium punten, betalen om beter te worden dus
/QUOTE]
Gay.
beter kom ik snel bij de stam, van krijg ik weer quest complete![]()
say what
Naam Rang Punten Globale rang Dorpen
MightyTurk 1 159 12.064 1
Sir crimekillah 2 159 12.066 1
beter kom ik snel bij de stam, van krijg ik weer quest complete![]()

IRL wel ja