MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Je grondstof gebouwen snel ranken, en zorgen dat je snel lichte cavalerie kan maken, daar kun je goed mee farmen. Als je beetje actief bent levert farmen veruit de meeste grondstoffen op.

Op welke wereld zit je? Anders kunnen wij je wel wat grondstoffen sturen?

Je grondstof gebouwen snel ranken, en zorgen dat je snel lichte cavalerie kan maken, daar kun je goed mee farmen. Als je beetje actief bent levert farmen veruit de meeste grondstoffen op.

Dus andere dorpen van spelers aanvallen levert het meeste grondstoffen op? Wat voor leger heb je nodig om het doorsnee dorp te verslaan?

edit: ik zit op wereld 30, ik doe momenteel die beginnersopdrachten om extra grondstoffen te hebben en farm ondertussen een barbarendorp maar de omringende dorpen liggen allemaal nog onder beginnersbescherming voor een dag of vier/vijf.

Ik denk dat 'n dorp wat ik net heb geedeld ook het doelwit was van 'n ander :roflol: Als ik naar de reistijd kijk MOET er wel 'n eenheid tussen zitten die er meer dan 30 min per veld over doet. Zou nogal retarded zijn om te farmen met katapulten, dus denk dat ik straks iemand z'n edelman met 'n paar paarden mag afslachten :roflol:

Edit:
Hij had 52 ZC, 10 rammen, 5 verkenners en 14 speer gestuurd naar 'n barbarendorp blijkbaar. Best retarded.

Laatst bewerkt:
:o Was mijn doelwit gaan edelen zit hij ineens bij een best wel grote clan :roflol:

Hopen dat ik hem overgenomen heb voor die kerel terug is, Ben nog 2 a 3 uur bezig :fuu:

Welke ridder-items hebben jullie?

Is het de moeite waard om een bonusdorp binnen te vallen en moeten hiervoor de dorpen die op het pad ernaar liggen ook ingenomen worden?

Vandaag of morgen mn derde dorpje edelen :d

Je kan ze gewoon farmen en tussenliggende dorpjes lopen je soldaatjes gewoon omheen

---------- Post added 25 November 2012 at 13:45 ----------

Ik heb 1 of andere crappy verrekijker :o

Dan kan je zien of diegene die je scout troepen buiten het dorp heeft staan toch? Das chill man!

Ik heb een lans waarmee LC sterker is in aanval en verdediging :D

Dan kan je zien of diegene die je scout troepen buiten het dorp heeft staan toch? Das chill man!

Ik heb een lans waarmee LC sterker is in aanval en verdediging :D

Haha dat zie je normaal toch ook?

Heb nu muur lvl 5 in 2e dorp, nu ff grondstoffen wat omhoog gooien. Moest iemand mijn 2e dorp aanvallen val ik hem gewoon aan :roflol:

ben ik de enige die nog op wereld 29 zit ?

Denk t :fa:

Hoeveel rammen heb je eigenlijk nodig om een lvl 20 muur naar 0 te krijgen? Stuk of 100?

Zit ook nog op 29.

Xyxz heb je niet weer veel te weinig eenheden.

ben ik de enige die nog op wereld 29 zit ?

Nee ik ben ook nog chill bezig :o. Heb de laatste tijd vooral wat defence zitten bouwen omdat leden uit onze stam met hetzelfde puntenaantal werden ge-edeld. Nu nog mijn smederij naar lvl 20 en dan ook maar eens kijken voor een 2e dorpje.

Zit ook nog op 29.

Xyxz heb je niet weer veel te weinig eenheden.

Ik maak 24/7 eenheden lol.. 550 speer, 700 zwaard, 800 bijl, 350 lc en 100 boog paardjes..

Ga in mijn 2e dorp 1000 speer/zwaard maken (miss ook 1000 boog, hebben op zich wel goede defence) en in combinatie met 20 muur moet dat wel een aardige aanval kunnen weerstaan. Daarnaast zit die direct aan me vast dus kan zo een support leger er naar toe sturen :p

Kan je eigenlijk ook soldaten van dorp 1 naar dorp 2 sturen? Niet als ondersteuning maar dat ze ook van je boerderij af gaan en bij dorp 2 er bij op komen?

Terug
Naar boven