AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

ja die grafiek klopt ook niet helemaal idd, maar grofweg wel.
vandaag even record van 214 (gister gezet) verbreken :)

Ik ga het ook proberen mn naam is CometMebru

Edeltime. :)

Ik ga morgen ochtend dorpje edelen.. Pepper your anus :p

Daarna ga ik 2 edels maken en clear ik die kerel naast me voor hij t door heeft. Heeft een aardig grote clan dus kan zijn dat die ondersteuning sturen.

Welke rechten in t overgenomen dorp krijg je dan?

Alle?

ik hoop morgen ook te gaan edelen. afhankelijk van het aantal troepen wat die noob in zijn dorp heeft staan. ben nu nog ff verkenners aan het maken want die heeft ie iig genoeg....

lol, word nu gescout door stamleider van spartacus! haha

En weer geen grondstoffen vlag :fuu:

Zijn die dingen 10x zo zeldzaam ofzo? Heb van elke vlag 3 gehad maar 0 grondstoffen :(

Wel edelman, hoelaat eindigt nachtbonus? Scout ik die kerel straks en zet ik gewoon wekker :fa:

7:00 wss

Aha :p

Zie net dat edelman 35 min doet over 1 veld.. :o

Dus voor ik die kerel geedeld heb ben ik wel tijd bezig.. Zou m misschien beter maandag ochtend kunnen doen. Moet toch naar de tandarts dan dus tijd zat.

Ja zit het dorp direct naast me te edelen.
8*36 min ben je gewoon kwijt. 4x heen, 4x terug.

Haha ik had m eigenlijk ook nu kunnen clearen als ik alles in mn dorp had gehad, zelfs met die 100% nachtbonus had hij me neit meer tegen kunnen houden als die gecleared was..

Ik heb me ook maar eens aangemeld. Wat is nu de beste strategie om vanaf het begin mee te beginnen. Vooral zien dat je veel inkomsten hebt uit je eigen hout/leem/ijzer productie en af en toe wat vechteenheden maken ter verdediging?

Ik heb me ook maar eens aangemeld. Wat is nu de beste strategie om vanaf het begin mee te beginnen. Vooral zien dat je veel inkomsten hebt uit je eigen hout/leem/ijzer productie en af en toe wat vechteenheden maken ter verdediging?

Ik heb veel vechteenheden om alle dorpjes om me heen te farmen (barbaren vooral)

Terug
Naar boven