bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En is dat spel graties, heb de voorwaarden niet gelezen .. (Srs please)
True, paar dagen niets gemaakt omdat ik aan t sparen was voor edel en ook wat verloren bij t clearen van mijn buurman
T is iig een stuk meer dan de paar lui die bij mij in de buurt zittenMorgen ochtend clear ik er ff 2 zodat ik die mooi kan farmen

Volgens mij die je heel de dag niks anders dan dit spel ofwel?![]()
T is gratis ja..
Welke wereld je moet gaan geen idee, ben zelf w30 gegaan toen die uit kwam en paar dagen later werd ik in 29 overgenomen..
Dus eigenlijk maakt het niks uit op welke wereld je zit voor assistentie en samenwerking enzo ?
Nope, iedereen zit verspreid en bij verschillende clans..

Die stierf samen met mij.
Ik denk dat 'n dorp wat ik net heb geedeld ook het doelwit was van 'n anderAls ik naar de reistijd kijk MOET er wel 'n eenheid tussen zitten die er meer dan 30 min per veld over doet. Zou nogal retarded zijn om te farmen met katapulten, dus denk dat ik straks iemand z'n edelman met 'n paar paarden mag afslachten
Edit:
Hij had 52 ZC, 10 rammen, 5 verkenners en 14 speer gestuurd naar 'n barbarendorp blijkbaar. Best retarded.
Farmen met 52 ZC en 'n stel rammenhoi beste buurtgenoot,
het spijt mij dat ik u heb aangevallen, maar zoals u wel zal vermoeden was dit geen actie tegen u gericht, maar slechts de bedoeling om grondstoffen te gaan plunderen in leegstaande dorpen in de buurt. Proficiat met je 2de dorpje. Hopelijk kunnen we dit voorvalletje gewoon achter ons laten.
Met vriendelijke groeten,
TScheesy|TSP

Vandaag al mijn grondstoffen in het upgraden van mijn grondstoffeninkomstbronnen gestoken en morgen dan maar eens beginnen met mijn gebouwen up te graden zodat ik wat sterkere eenheden kan maken.
Vandaag al mijn grondstoffen in het upgraden van mijn grondstoffeninkomstbronnen gestoken en morgen dan maar eens beginnen met mijn gebouwen up te graden zodat ik wat sterkere eenheden kan maken.
Zou eerst gewoon een fatsoenlijk legertje aan speer/bijl maken om te farmen en zwaard voor verdediging.. Ben zelf pas bij 1000 + gs per uur begonnen met licht cavalery maken..
Zoals ik het nu zie zijn er in mijn directe omgeving maar twee echte spelers en dan moet ik me natuurlijk wel wat kunnen tegen verdedigen. Komende week misschien eens een dorpje aanvullen ook vlakbij dat qua punten niet echt veel voorstelt.