XXL Nutrition

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

hoe doe je vlaggen mengen idd??

nice diaephi :D

WOAHHHHH

Buit: 45 45 310 | 400/400

Rofl, waarom krijg ik niet gewoon meer hout ik heb atm geen ijzer nodig. ^^ Nu nog een uur wachten tot ze terug zijn.

haha, ik heb net een buit van alleen maar hout :)

Damn dit duurt echt lang... geen barbaren in de buurt.

hoeveel troepen heb ik nodig voor een barbarendorp te plunderen ?

Kun je een bonusdorp claimen zonder adelshoeve? Zodat je die bonus ontvangt? Of dien je dat dorp dan aan te vallen om die bonus te krijgen?

hoeveel troepen heb ik nodig voor een barbarendorp te plunderen ?

Er is geen minimum maar hoe meer troepen je stuurt hoe meer grondstoffen ze mee kunnen nemen.

Kun je een bonusdorp claimen zonder adelshoeve? Zodat je die bonus ontvangt? Of dien je dat dorp dan aan te vallen om die bonus te krijgen?

Je moet het dorp overnemen om gebruik te kunnen maken van die bonus. Maar die bonus geld alleen voor het dorp zelf.

Er is geen minimum maar hoe meer troepen je stuurt hoe meer grondstoffen ze mee kunnen nemen.

Je moet het dorp overnemen om gebruik te kunnen maken van die bonus. Maar die bonus geld alleen voor het dorp zelf.

Stel ik claim een dorp met 100% houtproductie, ik ga daar hout farmen, wordt het hout wat ik verzamel dan toegevoegd aan mijn totale hout voorraad of is dit tussen dorpen gescheiden?

Stel ik claim een dorp met 100% houtproductie, ik ga daar hout farmen, wordt het hout wat ik verzamel dan toegevoegd aan mijn totale hout voorraad of is dit tussen dorpen gescheiden?

Je grondstoffen zijn per dorp gescheiden en worden dus niet bij elkaar opgeteld maar je kan wel via je marktplaats grondstoffen tussen je dorpen verzenden.

ja als je gaat farmen dan krijg je dat in je totale hout voorraad. de functie van claimen is echter dat jij aangeeft dat je het dorp wil gaan overnemen zodat je dadelijk geen stamgenoten hebt die precies hetzelfde dorp als jou over proberen te nemen en zodoende je daar ruzie over krijgt

Je grondstoffen zijn per dorp gescheiden en worden dus niet bij elkaar opgeteld maar je kan wel via je marktplaats grondstoffen tussen je dorpen verzenden.

Ahh thanks, maar kan ik dat dorp die dus verlaten is claimen zonder adelshoeve en dus op die manier overnemen?

stel: ik val een dropje aan met 30 punten en ik stuur 10 speer en 10 zwaard,
is dat het waard of gaat de helft dan dood, en wat win ik

als het dorpje 30 punten heeft, heeft hij geen kazerne dus ook geen troepen dus er zal niks doodgaan of hoogstens 1 of 2 tenzij er ondersteuning staat. (die kans is heel klein) wat je krijgt is grondstoffen die in dat dorpje aanwezig waren.

275 hout, leem en ijzer binnen :o

Zit een dorpje op 30 min afstand waarvan eigenaar niets meer doet volgens mij.. Leuk om paar x per dag te farmen

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 17:57 ----------

als het dorpje 30 punten heeft, heeft hij geen kazerne dus ook geen troepen dus er zal niks doodgaan of hoogstens 1 of 2 tenzij er ondersteuning staat. (die kans is heel klein) wat je krijgt is grondstoffen die in dat dorpje aanwezig waren.

Eigenlijk moet je in nieuwe gebieden ondersteuning sturen naar alle barbaren dorpjes :roflol:

Al die lui :fuu:

Ga naar verzamelplaats, en check de "simulator". Daar kan je invullen wat je wilt, en testen hoeveel troepen er dood gaan.

Als je zekerder wil zijn dat er geen troepen doodgaan, moet je bij "geluk" -25% invullen, dat is het meeste pech dat je kan hebben. Als er dan geen troepen sterven weet je dat er met meer geluk ook geen troepen sterven.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 18:01 ----------

Eigenlijk moet je in nieuwe gebieden ondersteuning sturen naar alle barbaren dorpjes :roflol:

Al die lui :fuu:

Dat ga ik vannacht doen wanneer ik zelf niet kan farmen ;).

ergens een guid om te lvlen in het begin?

heb een speler aangevallen, 29 punten maar geen bescherming meer. Dat betekend denk ik dat hij dus niet meer speelt?

3,5 uur lopen wel.. ik zit helemaal aan de rand met beginners om me heen

Ga naar verzamelplaats, en check de "simulator". Daar kan je invullen wat je wilt, en testen hoeveel troepen er dood gaan.

Als je zekerder wil zijn dat er geen troepen doodgaan, moet je bij "geluk" -25% invullen, dat is het meeste pech dat je kan hebben. Als er dan geen troepen sterven weet je dat er met meer geluk ook geen troepen sterven.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 18:01 ----------

Dat ga ik vannacht doen wanneer ik zelf niet kan farmen ;).

Dus jij hebt vannacht geen verdediging?

:trollface:

Terug
Naar boven