jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeveel troepen heb ik nodig voor een barbarendorp te plunderen ?
Kun je een bonusdorp claimen zonder adelshoeve? Zodat je die bonus ontvangt? Of dien je dat dorp dan aan te vallen om die bonus te krijgen?
Er is geen minimum maar hoe meer troepen je stuurt hoe meer grondstoffen ze mee kunnen nemen.
Je moet het dorp overnemen om gebruik te kunnen maken van die bonus. Maar die bonus geld alleen voor het dorp zelf.
Stel ik claim een dorp met 100% houtproductie, ik ga daar hout farmen, wordt het hout wat ik verzamel dan toegevoegd aan mijn totale hout voorraad of is dit tussen dorpen gescheiden?
Stel ik claim een dorp met 100% houtproductie, ik ga daar hout farmen, wordt het hout wat ik verzamel dan toegevoegd aan mijn totale hout voorraad of is dit tussen dorpen gescheiden?
Je grondstoffen zijn per dorp gescheiden en worden dus niet bij elkaar opgeteld maar je kan wel via je marktplaats grondstoffen tussen je dorpen verzenden.
Ahh thanks, maar kan ik dat dorp die dus verlaten is claimen zonder adelshoeve en dus op die manier overnemen?
stel: ik val een dropje aan met 30 punten en ik stuur 10 speer en 10 zwaard,
is dat het waard of gaat de helft dan dood, en wat win ik

als het dorpje 30 punten heeft, heeft hij geen kazerne dus ook geen troepen dus er zal niks doodgaan of hoogstens 1 of 2 tenzij er ondersteuning staat. (die kans is heel klein) wat je krijgt is grondstoffen die in dat dorpje aanwezig waren.

stel: ik val een dropje aan met 30 punten en ik stuur 10 speer en 10 zwaard,
is dat het waard of gaat de helft dan dood, en wat win ik
Eigenlijk moet je in nieuwe gebieden ondersteuning sturen naar alle barbaren dorpjes
Al die lui![]()
.Ga naar verzamelplaats, en check de "simulator". Daar kan je invullen wat je wilt, en testen hoeveel troepen er dood gaan.
Als je zekerder wil zijn dat er geen troepen doodgaan, moet je bij "geluk" -25% invullen, dat is het meeste pech dat je kan hebben. Als er dan geen troepen sterven weet je dat er met meer geluk ook geen troepen sterven.
---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 18:01 ----------
Dat ga ik vannacht doen wanneer ik zelf niet kan farmen.

heb een speler aangevallen, 29 punten maar geen bescherming meer. Dat betekend denk ik dat hij dus niet meer speelt?
3,5 uur lopen wel..