MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Nice plan.
Denk dat je zn edel gewoon smeckt

True, zijn troepen zijn ook niet gelovig denk ik dus heb ik ook nog eens flinke bonus daar van

ik ga ook wel lekker op 29 (:

Helpt burgerwacht veel eigenlijk?

Kan trouwens 1000 bijl en 1000 lc tegen houden, veel hoger en ik ben genaaid :o

burgerwacht kan wel helpen ja :)

Haha toch maar aanzetten dan.. zo veel grondstoffen verlies ik toch niet. Kost me nog geen 4000 hout/leem/ijzer dus is t die 300 extra mannetjes wel waard :p

die clan van lao tzu met zn vriendjes komt ook al aardig dichtbij:o

Kan je geschiedenis van spelers ergens zien ofzo? Misschien dat hij denkt dat ik een complete r*tard ben vanwege w29 :roflol:

**** :roflol:

Zie net dat ik vanochtend ook speer heb gebruikt om ver weg te farmen :o

Dus heb er 200 minder dan gedacht :fuu:

En die lelijke clan stuurt ook niets, nouja met burgerwacht moet ik nog steeds een flinke aanval tegen kunnen houden.

Nouja, 2000 bijl en 750 lc kan ik nog tegen houden, ben benieuwd waar die mee komt :o

Nog 37 min, prepping my anus.

:o

Zo'n kerel uit clan zegt dat t een vriend van m is. Hij ging vragen om hierna niet meer aan te vallen.

Hopen dat die kerel terug reageert binnen 25 min anders beide veel troepen kwijt :roflol:

Bonusdorp en barbarendorp gefarmed, in totaal elk misschien 30 gs van gekregen. Zijn precies nog spelers die er vaak passeren.

Wat 'n domme lul :roflol:

Ja lol, ik zat echt met samen geknepen billetjes :roflol:

Als ik edel trein heb is hij de 1e die ik edel

Lol.
Nu wat meer def maken, komt ie straks terug met meer en klaar je m weer :D

Straks?

Die kerel kwam met ziekelijk weinig, hij stuurde 205 zwaard mee.

Zou me niet verbazen als die alleen nog speer heeft staan..

Blijf nog 1 dag defence maken met main dorp, morgen 23/23/23 gs in 2e dorp, daarna 20 muur en 20 kazerne + 24/7 defence maken :p

Hoop dit weekeinde die kerel onder me te kunnen edelen. Heb ik 3 dorpjes op een rijtje, maak ik mooi 2 defence en 1 offence dorp :)

Terug
Naar boven