Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Volgende week met edeltrein is het nog leuker.

Moet wel 22 munten hebben daarvoor.

Haha kapot duur..

Al die lui in mijn directe omgeving hebben nog niet eens 1500 punten.. Denk dat ik eerst makkelijk 5 dorpjes over neem en daarna wel edel trein ga maken.. De dichtstbijzijnde met een hoog aantal punten is echt een 1e klas debiel (die mij laatst aan viel).

Alleen hij zit wel bij een clan dus moet wel trein hebben om hem over te nemen. :p

Haha kapot duur..

Al die lui in mijn directe omgeving hebben nog niet eens 1500 punten.. Denk dat ik eerst makkelijk 5 dorpjes over neem en daarna wel edel trein ga maken.. De dichtstbijzijnde met een hoog aantal punten is echt een 1e klas debiel (die mij laatst aan viel).

Alleen hij zit wel bij een clan dus moet wel trein hebben om hem over te nemen. :p
Beter wachten idd. Maar mn vierde dorp duurde 10 aanvallen. Dus nu ff trein.
Kosten valt mee met -16% muntkostenvlag en 30 gs lvls + farms
Edelman ontwikkelen kost wel wat zeker?

Btw, de Umad gaming clan, is dat hier van dbb?
Edel kost 40/50/50k grondstoffen each

als je edelman op dorp afstuurt is het dan verovert of gaat het op geluk?

10 aanvallen is wel veel.. Die ene kerel zit op 4 uur reizen dus als ik 1 per x stuur ben ik 2 dagen bezig met edelen..

---------- Post added 28 November 2012 at 16:56 ----------

Heb trouwens een dorpje waarvan kerel niet meer speelt en gs zitten aardig hoog. Krijg toch steeds 1000+ om de 1-1.5 uur :p

Stuur hele tijd 500 bijl heen en weer naar dat dorpje

3e dorp is mine, die clan zal wel mad zijn nu ik al 2 leden heb verdoet

er ligt een best dik barbarendorp naast jou ja xxl, overnemen die hap!

Ja munten vallen mee met muntkostenvlag hoor

Was van Schmitter, lvl 20 muur met nog aardig wat troepen, k*t om te clearen. :o

Haha oke, dan zou ik er wat OS heensturen om te kijken wanneer iemand anders er mee bezig is. Waarom is die gekapt dan?

Ik probeer btw zon scherm te vinden waar je kan zien hoe iedereen in je stam het doet qua overnemen enzo. Krijg het soms als ik inlog maar kan het niet meer vinden, en als ik in en uitlog komt het ook niet tevoorschijn :(

Was van Schmitter, lvl 20 muur met nog aardig wat troepen, k*t om te clearen. :o

Haha nu je het zegt ja.. was er mee gestopt toen ik merkte dat er PA punten waren gebruikt op w30 of w29 dus heb beide werelden direct verwijderd (w30 was ik ook gestopt + vv afgegeven).

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 17:48 ----------

maar whatever, heb altijd dit account nog

http://nl24.tribalwars.nl/guest.php?screen=info_player&id=2016131

:p

Haha nu je het zegt ja.. was er mee gestopt toen ik merkte dat er PA punten waren gebruikt op w30 of w29 dus heb beide werelden direct verwijderd (w30 was ik ook gestopt + vv afgegeven).

Oh lol, had dat gezegd dan. Je had me vakantiemodus gegeven en ik wist niet dat je nog andere accounts had waar het dan vanaf werd getrokken :roflol:

Ja ik had er al 10 speer zitten :)

Ik wacht gewoon tot iemand hem cleared, en dan gooi ik er 2k speer en 2k zwaard neer, en dan maak ik 'n edel, en dan edel ik hem.

Buit: 1.113 1.113 1.114 3.340/3.340

Kaching :D

edit:
Hoofdgebouw (Level 3)
Eerste kerk (Level 1)
Verzamelplaats (Level 1)
Houthakkers (Level 7)
Leemgroeve (Level 7)
IJzermijn (Level 5)
Boerderij (Level 1)
Opslagplaats (Level 7)
Schuilplaats (Level 1)