AndroidHealthClinic

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

Voor mensen die het nog niet weten, als je naar je kaart toe gaat. Zie je onder het kleine kaartje ''pop ups tonen'' staan. Als je die aanvinkt en dan op het pijltje rechts daarvan klikt kun je rechts ''looptijden tonen'' aanvinken. Dan kan je gewoon met je muis over dorpen heen gaan en zie je meteen alle looptijden van alle eenheden. Dan kan je meteen aanvallen taggen.

Voor mensen die het nog niet weten, als je naar je kaart toe gaat. Zie je onder het kleine kaartje ''pop ups tonen'' staan. Als je die aanvinkt en dan op het pijltje rechts daarvan klikt kun je rechts ''looptijden tonen'' aanvinken. Dan kan je gewoon met je muis over dorpen heen gaan en zie je meteen alle looptijden van alle eenheden. Dan kan je meteen aanvallen taggen.

Niet iedereen heeft een premium account.

Iemand die mijn 1000 leem willen ruilen voor 500 hout en 500 ijzer? Ik maakt bijna niets anders dan leem buit van die bonus/barbarendorpen.

hoeveel troepe moet ik sturen om een dorp barbaren dorp te veroveren? morge heb ik mijn edelman

Je moet geen barbaren overnemen joh x)

Lol :p

Mooi 3e munt geslagen, nu sparen voor edel.

En lvl 4 gs vlag gekregen, eindelijk :p

Laatst bewerkt:
Dan die van 1650. Altijd de beste edelen

Dan die van 1650. Altijd de beste edelen

Haha er zitten meerdere goede bij mij in de buurt, die vlak naast mij zijn niet de beste maar ook niet slecht.. Heeft wel voordeel als je 3 dorpjes hebt die tegen elkaar liggen. Geen adelshoeve nodig in de andere dorpjes, weinig reistijd enz :p

maar heb aan 1 edelman dus genoeg en dan de volledige troepenmacht eropaf ofzo?

Spel begint wel toffer te worden eens je andere dorpen kan aanvallen :)

Terug
Naar boven