Fitness Seller

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

kan ik bij iemand nog aansluiten? zie het wel zitten, ben wel altijd vrij actief maar zou graag in de geburen zijn van anderen hier

Zuid-West richting, W29

gewoon zuidwest gaan, de hele rand is met gemak van DBB

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 12:00 ----------

Ik sta weer boven aan :fa:

Geen idee eigenlijk. Ik scout barbarendorpen niet:p. Alleen +300

Hmm, t leek mij wel makkelijk nu.. Gewoon kijken of ze grondstoffen hebben en zo ja -> aanvallen. Zitten boel low lvls om me heen, denk dat ik gewoon stel verkenners maak en dan gewoon ga farmen met 2x 10 light cavs :p

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 12:05 ----------

Interne aankondigingen
Vragen kun je richten aan: Dipeptiden
rickkert94

Alleen de stoerste Nederlandse bodybuilders zijn hier lid

Behalve xzyzizyi hij doet mee voor bacon 'n beans

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gewoon zuidwest gaan, de hele rand is met gemak van DBB

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 12:00 ----------

Ik sta weer boven aan :fa:

Lololol ik focus atm niet meer @ punten, breid nu mijn GS voornamelijk uit, die leveren +1/2 punten per uitbreiding op oid, echter als ik straks zo'n ****ing hoge GS-productie heb kan ik upgraden als een malle :trollface::D

Wat zijn je grondstoffen dan? :P

Maar ik heb altijd wel epische loot van farmen omdat bijna alles inactief is bij mij in de buurt..

Bulck1 is mijn naam

is het handig om ondersteuning te sturen naar dorpen

is het handig om ondersteuning te sturen naar dorpen

Niet als je daarna t dorp zelf aanvalt want dan moord je onderstuening je eigen leger uit.

Maar om andere lui te zieken wel.. Zo'n kerel had ondersteuning gezet bij een barbaren dorpje, heb ik er net zelf 40 zwaard naar toe gestuurd, come at me bro. Met beetje geluk gaat hij niet straks met zijn hele leger farmen..

Of juist wel want dan is hij ziek veel kwijt met een beetje geluk

bubbles.gif

kwam er net achter dat mijn beginnersbescherming niet morgen maar overmorgen ten einde is.
Nog een dagje GS uitbreiden, 12/12/10 nu

Wat zijn je grondstoffen dan? :P

Maar ik heb altijd wel epische loot van farmen omdat bijna alles inactief is bij mij in de buurt..

Hout 209 per uur
Leem 180 per uur
IJzer 133 per uur

Maar die heb ik geboost door 40 premium punten oid :P

---------- Post added 24 October 2012 at 12:27 ----------

Niet als je daarna t dorp zelf aanvalt want dan moord je onderstuening je eigen leger uit.

Maar om andere lui te zieken wel.. Zo'n kerel had ondersteuning gezet bij een barbaren dorpje, heb ik er net zelf 40 zwaard naar toe gestuurd, come at me bro. Met beetje geluk gaat hij niet straks met zijn hele leger farmen..

Of juist wel want dan is hij ziek veel kwijt met een beetje geluk

Of jij raakt straks 40*70 = 2800 ijzer kwijt :P

Ik had eerst ook ondersteuning in een dorpje, op ten duur werd ik om de haverklap aangevallen, ik dus mijn troepen erheen sturen om te looten, werd ik weer aangevallen tot ik geen mannetjes er mee had.. En mijn mannetjes kwamen wsl 20 minuten te laat, enige wat ik had was iets van 200 ijzer de rest was te verwaarlozen :(

Hout 209 per uur
Leem 180 per uur
IJzer 133 per uur

Maar die heb ik geboost door 40 premium punten oid :P

163/163/121 :p

Als ik straks 20 paardjes heb ga ik wel weer investeren in grondstoffen..

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 12:29 ----------

Of jij raakt straks 40*70 = 2800 ijzer kwijt :P

Vast niet :o 25 speer vs 10 zwaard was alle speer dood en 3 zwaard :o

Hij moet wel met episch groot leger komen wil hij alle 40 zwaard dood hebben lijkt mij..

163/163/121 :p

Als ik straks 20 paardjes heb ga ik wel weer investeren in grondstoffen..

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 12:29 ----------

Vast niet :o 25 speer vs 10 zwaard was alle speer dood en 3 zwaard :o

Hij moet wel met episch groot leger komen wil hij alle 40 zwaard dood hebben lijkt mij..

Ben benieuwd iig, ik ben wel zoiets verloren vannacht maar dat was over 5/6 aanvallen op mijn barbarendorp FFS uiteindelijk dus die verdedigde loot ook maar voor 1/5e gehad van totaal oid :@:@:@:@:@

Ben benieuwd iig, ik ben wel zoiets verloren vannacht maar dat was over 5/6 aanvallen op mijn barbarendorp FFS uiteindelijk dus die verdedigde loot ook maar voor 1/5e gehad van totaal oid :@:@:@:@:@

Zolang de anderen maar meer verloren hebben dan jou :p

Zolang de anderen maar meer verloren hebben dan jou :p

Laten we het hopen :) Het moet iig 1 van mijn bijna buren geweest zijn, probleem is alleen dat zijn ligging gunstiger is tegenover dat barbarendorp, mijn loots zijn tot dusver echt te triest voor woorden.

Dit zijn tot dusver mijn totalen:

Rover (Hout - Level 1)
Je hebt al 4.308 grondstoffen buitgemaakt!
Volgende level: Maak 10.000 grondstoffen buit!

Zielig toch? Vandaar dat ik nu eerst wel in GS-productie voornamelijk mijn grondstoffen pomp. Blijf wel verder nog wel speermannetjes en bijlmannetjes naar dorpjes sturen echter is die opbrengst per grondstof per 2+ uur echt lame.

---------- Post added 24 October 2012 at 12:40 ----------

Opnieuw begonnen oid?

Verdikkie sta op plaats 38 :(

Terug
Naar boven