MuscleMeat

Tribalwars DBB stam (nieuwe wereld.)

waarom wor ik niet toegevoegd !

Iemand heeft net met mij grondstoffen geruild.. HIP:thumbup:

Nice!

Buit: 418 418 419 | 1255/1255

Ik doe mee

Is het trouwens niet verstandig de zichtbaarheid van sommige of misschien wel alle awards uit te schakelen?

Ik heb een of andere assistentenfunctie vrijgespeeld voor 10 dagen, hoe gebruik ik dit?

Best wel handig, als je verkenners stuurt kun je via farm assistant automatisch t juiste aantal soldaatjes sturen..

200 ijzer voor 150 leem. iemand?

Peanut doe mij ook even een uitnodiging als je wil, in game naam is Mr. Trotseerbeer

Dafuq ligt er opeens een barbaren dorp vlak naast me..

Ach, who cares. Free stoof

Dafuq ligt er opeens een barbaren dorp vlak naast me..

Ach, who cares. Free stoof

Luckbox!

FFS ik dacht even makkelijk en snel een tweede harde schijf te plaatsen op de plek van mijn dvd speler, blijkt dat ik naar aller waarschijnlijkheid daarvoor nog een bepaalde behuizing moet kopen om de harde schijf heen zodat hij daar goed vast kan zitten FFS.

Zal zo nog even kijken naar dat ding die ik ooit bij mijn SSD kreeg dat leek ook op een of ander adapter, misschien dat die wel past dan plaatst ik die SSD wel op de dvd speler plek en de HDD weer op zijn oude vertrouwde plek.

Goeie opvulling voor de tijd aangezien ik bij TW momenteel toch moet wachten.

Luckbox!

FFS ik dacht even makkelijk en snel een tweede harde schijf te plaatsen op de plek van mijn dvd speler, blijkt dat ik naar aller waarschijnlijkheid daarvoor nog een bepaalde behuizing moet kopen om de harde schijf heen zodat hij daar goed vast kan zitten FFS.

Zal zo nog even kijken naar dat ding die ik ooit bij mijn SSD kreeg dat leek ook op een of ander adapter, misschien dat die wel past dan plaatst ik die SSD wel op de dvd speler plek en de HDD weer op zijn oude vertrouwde plek.

Goeie opvulling voor de tijd aangezien ik bij TW momenteel toch moet wachten.

Wat voor laptop heb je dan?

Waarom zou je uberhaupt een 2e schijf er in plaatsen? Ik kan gewoon overal bij mijn bestanden..

Nouja, wij hebben wel 50mb/s upload dus dat maakt t wel bruikbaar..

Buit: 396 396 398 So much win

Buit: 540 464 456 | 1460/1460

omnom

k35gya.png

Terug
Naar boven