MightyTurk
Cool Novice
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bijna 4x zoveel als jou
---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 12:42 ----------
Nee hoor
Naam Rang Punten Globale rang Dorpen
IXyzyxI (DBB Pedofiel) 1 321 9.707 1
rickkert94 (Peanuthead is sufer cool) 2 318 9.748 1
umad?
Check de totale vooruitgang de laatste drie dagen.
u mad.
Heb je geluk kwa grondstoffen farmen of wat doe je 
Farmen met meerdere legers en heb meteen de eerste dag alleen grondstoffen gedaan pluk er nu de vruchten van.
Farmen met meerdere legers en heb meteen de eerste dag alleen grondstoffen gedaan pluk er nu de vruchten van.

Ah, same
Alleen ik had mijn eigen 25 speermannen uitgemoord wat wel een faal was en net 20 speer en 10 bijl kapot op een dorpje. Ben nu die lvl 8 muur en lvl 3 stal aan t doen en daarna sparen voor licht cavalerie![]()

Wat ik ook doe is aanvallen met mijn zwaardjes, aangezien ik nu toch nog beginnersbescherming heb is alle gs die ze kunnen farmen mooi meegenomen.Ah, same
Alleen ik had mijn eigen 25 speermannen uitgemoord wat wel een faal was en net 20 speer en 10 bijl kapot op een dorpje. Ben nu die lvl 8 muur en lvl 3 stal aan t doen en daarna sparen voor licht cavalerie![]()
Muur is imo nog zonde van je grondstoffen, kun je beter vlak voor je beginner protectie vervalt uppen![]()

Wat ik ook doe is aanvallen met mijn zwaardjes, aangezien ik nu toch nog beginnersbescherming heb is alle gs die ze kunnen farmen mooi meegenomen.

ik ben ook opnieuw begonnen he
niet vergeten
sahbis
Ik wilde graag een standbeeld, maar moest nog uren wachten LOL

uhmmm
geen idee staat hier ergens in topic
---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 12:59 ----------
daaarom dus![]()