Fitness Seller

True natty? Wat denken jullie van deze topsporter?

Kom op zeg; bv Andy Roddick is veel groter.

hij kan ook aan de EPO of Amfetaminen zijn, het hoeft niet persee AAS te zijn...

• Topic Starter Topic Starter
Ze worden heel veel getest en zelden is er 1 positief.
Beetje Ronaldo fysiek. Kurkdroog.

Laatst bewerkt:
Armstrong is ook regelmatig getest.

Ja de andere 10% hebben zulke goede genetics dat zij van nature al winnen van HGH Test runnende tennissers.

Balsporten komen niet 100% neer op athletische vaardigheden. Ik geloof best dat Federer natty is.

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 15:12 ----------

Er lijkt hier ook een misvatting te leven dat doping alleen voor het aanzetten van extra spiermassa wordt gebruikt.

BB forum.
Tennis forum is toch ergens anders......

Balsporten komen niet 100% neer op athletische vaardigheden. Ik geloof best dat Federer natty is.

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 15:12 ----------

Er lijkt hier ook een misvatting te leven dat doping alleen voor het aanzetten van extra spiermassa wordt gebruikt.

Er gaan miljoenen in de omloop in die sporten , zeker weten dat je daar niet aan gaat twijfelen om ON te gaan voor betere prestaties, of je nu talent hebt of niet in de top zoals sommigen proberen te beweren.

Canas, Puerta, Agassi, Korda etc etc

Dat was toch niet voor AAS? Agassi chrystal meth bij mijn weten. Ik bedoelde ook meer de huidige generatie. Veel cannabisgerateerd ook volgens mij. Dom sowieso, want die gasten verdienen bakken met geld en als je geschorst wordt nihil.

Ze worden heel veel getest en zelden is er 1 positief.
Beetje Ronaldo fysiek. Kurkdroog.

Ze worden helemaal niet veel getest. Federer heeft hier zelfs openbaar z'n beklag over gedaan dat vaak mensen die 1e ronde eruit vliegen getest worden ipv de winnaars.

Maar Nadal is totaal geen beest qua fysiek. Heb vlak naast hem gestaan en het is echt een vrij smal ventje. Vergeleken met sommige andere tennissers is die wel redelijk gespierd (vergeleken met een Djokovic ofzo) maar voor de spiergroei heeft die nooit AAS hoeven gebruiken denk.

Om te herstellen van 2x 2 uur per dag trainen of weet ik veel hoeveel is weer een ander verhaal.

Veel Zuid-Amerikanen zijn trouwens wel gepakt op nandrolone en dacht ook clenbuterol jaren geleden.

Oja en Dumba, PLers worden in de grootste federatie (IPF, in Nederland de NPB) wel getest.

Ok, dat wist ik niet dat PL-ers tegenwoordig getest worden. Was een jaartje of 12-13 geleden nog niet zo.

Terug
Naar boven