pwndobese
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 100kg
Misschien heb je gelijk hoor, ik vind zijn fysiek toch behoorlijk verdacht voor een tennisserHij heeft ook niet veel vvm, hij staat gewoon droog.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien heb je gelijk hoor, ik vind zijn fysiek toch behoorlijk verdacht voor een tennisserHij heeft ook niet veel vvm, hij staat gewoon droog.
hij kan ook aan de epo of amfetaminen zijn, het hoeft niet persee aas te zijn...
Plaatje erbij, en ps, nogmaals, het gaat niet zozeer om hoe groot ze zijn
tja ronnie coleman is ook natty als je de testen vertrouwtZe worden heel veel getest en zelden is er 1 positief.
Beetje Ronaldo fysiek. Kurkdroog.

tja ronnie coleman is ook natty als je de testen vertrouwt![]()
Ja de andere 10% hebben zulke goede genetics dat zij van nature al winnen van HGH Test runnende tennissers.
Ze worden heel veel getest en zelden is er 1 positief.
Balsporten komen niet 100% neer op athletische vaardigheden. Ik geloof best dat Federer natty is.
---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 15:12 ----------
Er lijkt hier ook een misvatting te leven dat doping alleen voor het aanzetten van extra spiermassa wordt gebruikt.
Marin Cilic. Zegt niet veel he? Gasguet kreeg 6 maanden voor cokegebruik. Dan heb je 2 namen...
Ze worden heel veel getest en zelden is er 1 positief.