AndroidHealthClinic

Turinabol

makaber

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Zit nu in dag 6 week 2 van turinabol op 70mg, vroeg me af of het normaal is dat ik nog geen krachttoename heb gemerkt? Zit nog 500mg test cyp naast maar die is uiteraard nog niet ingewerkt. Ben wel 7-8kg aangekomen al met minimaal vet, voeding is in orde en oog stuk voller maar hoop nu toch wel wat te gaan merken qua kracht. Had voordat ik begon een hoop logs gelezen waar mensen vol lof spraken over tbol qua kracht :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Zit nu in dag 6 week 2 van turinabol op 70mg, vroeg me af of het normaal is dat ik nog geen krachttoename heb gemerkt? Zit nog 500mg test cyp naast maar die is uiteraard nog niet ingewerkt. Ben wel 7-8kg aangekomen al met minimaal vet, voeding is in orde en oog stuk voller maar hoop nu toch wel wat te gaan merken qua kracht. Had voordat ik begon een hoop logs gelezen waar mensen vol lof spraken over tbol qua kracht :cool:
turinabol is een crapmiddel,toxisch en doet bijna niks,zelfs op hoge dosering.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zal wel veel vocht zijn dan, want je komt van twee weken geen 7-8 kilo spiermassa aan.

Ben aan men 7e week T-boll bezig 70/80mg per dag... Qua massa niet veel soeps maar qua kracht moet ik wel zeggen dat het werkt. Beetje verbaasd dat het bij jou net andersom is..

turina(riool) k*t middel. Als je niet tegen de bijwerkingen van dibol kan,neem dan gewoon een non aromatiserend middel. Of turinabol extreem hoog inzetten...75-100 mg,dan merk je het echt wel.

• Topic Starter Topic Starter
had vandaag wel een goeie pomp en al wat krachtstoename, misschien zit t tussen de oren dus kijken wat er morgen gebeurd.. Zal de resterende 2-3 weken op 80 a 90mg gaan zitten, kijken wat dat doet.

hallo

is het verstandig om slechts 1maand tussen te laten eer je een andere kuur begint?of moet je werkelijk de tijd die je ON was ook OFF zijn?
had al een volgende kuur in mijn hoofd omdat ik van deze kuur niet zo helemaal tevreden ben (slechts 5kg in 11weken)
misschien zal dit droge massa zijn die we niet zullen verliezen na de kuur maar toch vind ik het vreemd want normaal met
zo een kuur heb je makkelijk winsten van ongeveer 8-10kg
misschien hebben we de fout gemaakt door maar 1x per week sustanon te zetten want daarin zitten korte esters en deze hebben
dus een korte werking,en normaal moet deze om de 3-5dagen gezet worden.

Nu om even het verhaal kort te maken :
is het mogelijk en verstandig om 1maand clean te blijven en nadien terug aan een kuur te beginnen?
en welke nieuwe kuur (injectie) raad je mij aan ?
had misschien gedacht aan test e of test prop met deca( misschien super test e en super deca??)omdat test e slechts 1x per week moet gezet worden ook

graag jullie mening

Eens geprobeerd op 60mg per dag en het enige wat ik gainde was maagpijn en alat+alat over de 100. IMO toxischer dan methyltren, voor mij althans.

ergens in de 3e week nu en krachttoename is minimaal. ben zo'n 8 kilo zwaarder en gezakt in vet, verder ook niet echt een vochtkop maar zal ongetwijfeld een hoop vocht bijzitten.
zit in een beetje te dubben of nou maar moet stoppen en gewoon even op de test moet wachten of gewoon afmaken tot de 4e week?

volgende x in in ieder geval maar voor dbol/winny/prop voor wat snelle kracht :P

gewoon je tboll afmaken tot week 4, dan zal de test onderhand al ze werk gaan doen.

8 kilo erbij in 3 weken? Mag ik die tboll van jou overnemen dan :)

Interessant deze volg ik even

kracht begint nu langzaam te komen jammer dat het zo laat is want ik heb nog maar een weekje te gaan. ik vraag me nu alleen af of dit nu door de test komt? ga net week 4 in en ben zo'n 10 kilo aangekomen en nog meer vet verloren.

iemand een idee dan wat er nou aan de hand is? is die tbol gewoon fake en is dit de test die begint te werken of moet die test nog komen en begint die tbol absurd laat?
verder nog geen libido veranderingen/alphamale gevoel zoals vele dat omschrijven.

test kickt pas in na 4-5 weken over het algemeen

Alles kan, het kan zelfs dat je weegschaal kapot is.

gelukkig weeg ik op 2 verschillende weegschalen (analoog en digitaal)

maar in jouw wereld kunnen die allebei stuk zijn uiteraard

Volgens mij snap je mijn punt totaal niet :roflol:

Terug
Naar boven