Fitness Seller

Turinabol

Ik wil dat direct geloven Dirk, maar er zit toch een onderscheid in de verschillende middelen. Test E kan ik combineren met finasteride, daartegen winstrol is dodelijk voor me haarlijn:rolleyes:
Maar voor de rest ben ik het zeker met je eens.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 20:33 ----------

Tuurlijk, die van mij zijn altijd interessant...:D:);)

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 20:36 ----------

Zullen mijn getransplanteerde haren ook gaan uitvallen?
Graag een serieus antwoord jongens

Gozer hak de knoop nou is door met de AAS, of kies voor SARM Ostarine...

Hier heb ik dit nog helemaal opgezocht voor je, we willen je allemaal alleen maar helpen. Lees het helemaal door;
http://www.hairlosshelp.com/forums/messageview.cfm?catid=10&threadid=92821

Karma graag.

• Topic Starter Topic Starter
Gozer hak de knoop nou is door met de AAS, of kies voor SARM Ostarine...

Hier heb ik dit nog helemaal opgezocht voor je, we willen je allemaal alleen maar helpen. Lees het helemaal door;
http://www.hairlosshelp.com/forums/messageview.cfm?catid=10&threadid=92821

Karma graag.

Bedankt Rein, dat kan wel zo zijn, maar ik zit niet te wachten op misselijke reacties zoals die van Bobby hierboven.
Ik weet dat je Ostarine heb geprobeerd maar je was er zelf niet zo enthousiast over vermeldde je laatst in een van je posts.
Op een haar forum schreef je dat anavar redelijk safe is voor je haarlijnm dus ik ga het met anavar proberen. 6 weken a 40 mg per dag.

Bedankt Rein, dat kan wel zo zijn, maar ik zit niet te wachten op misselijke reacties zoals die van Bobby hierboven.
Ik weet dat je Ostarine heb geprobeerd maar je was er zelf niet zo enthousiast over vermeldde je laatst in een van je posts.
Op een haar forum schreef je dat anavar redelijk safe is voor je haarlijnm dus ik ga het met anavar proberen. 6 weken a 40 mg per dag.

OK. Succes! Waarschijnlijk zal het allemaal hartstikke meevallen met de haaruitval (ookal kan ik je dat niet verzekeren) En is je volgende kuur Test E. Want na Anavar wil je waarschijnlijk wel iets sterkers, en accepteer je automatisch ook meer sides. Praat uit eigen ervaring.

• Topic Starter Topic Starter
OK. Succes! Waarschijnlijk zal het allemaal hartstikke meevallen met de haaruitval (ookal kan ik je dat niet verzekeren) En is je volgende kuur Test E. Want na Anavar wil je waarschijnlijk wel iets sterkers, en accepteer je automatisch ook meer sides. Praat uit eigen ervaring.

Thx! we zullen zien. Na TestE is het voor mij genoeg. Ik neem nu al alvast finasteride.

Hoe gaat het hier met kuren TS?

je gaat in maart beginnen met kuren? Met alleen turinabol?

Weet je wat ik wel raar vind met dat haar uitval
Op je borst en rug groeien ze opeens dubbel zoveel

Terug
Naar boven