- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@prometheus: Dit is toch een uitspraak van jou? welliswaar als een kloontje maar toch....
"Ik had al niet zo'n hoge pet op van BB qua intelligentie maar dit slaat alles."
![]()

dag sinterklaasje dag dag dag .......etc etc 
@prometheus: Dit is toch een uitspraak van jou? welliswaar als een kloontje maar toch....
"Ik had al niet zo'n hoge pet op van BB qua intelligentie maar dit slaat alles."
![]()

Ff een vraagje tussendoor... wanneer kan je spreken over aanleg tot haaruitval? Je kan kijken naar je vader en grootvader neem ik aan. Nu, mijn vader is nu 62 en begint licht kaal te worden centraal ongeveer op zijn hoofd. Is dit een indicatie voor 'aanleg' of kan je daar pas echt van spreken wanneer mijn vader bijv. reeds op zijn 30 kaal zou geweest zijn?Prometheus, ik wil je gewoon maar waarschuwen omdat je nogal goedgelovig bent. Vergeet niet dat op die Amerikaanse en Engelse fora ook maar leken zitten die van alles schrijven. Als ik alles zou geloven wat ik lees. Ik weet dat hetgeen ik lees dikwijls niet overeenkomt met hetgeen ik ondervind. Je mag lezen wat je wil maar van alle AS ga je vlugger kaal worden als je er aanleg voor hebt. Het ene middel wat vlugger dan het andere. Vraag dat maar aan een dokter die zich met hormonen bezig houdt. Ik zou zeggen. Doe die kuurtjes en zeg het ons volgend jaar.

Ff een vraagje tussendoor... wanneer kan je spreken over aanleg tot haaruitval? Je kan kijken naar je vader en grootvader neem ik aan. Nu, mijn vader is nu 62 en begint licht kaal te worden centraal ongeveer op zijn hoofd. Is dit een indicatie voor 'aanleg' of kan je daar pas echt van spreken wanneer mijn vader bijv. reeds op zijn 30 kaal zou geweest zijn?

Ff een vraagje tussendoor... wanneer kan je spreken over aanleg tot haaruitval? Je kan kijken naar je vader en grootvader neem ik aan. Nu, mijn vader is nu 62 en begint licht kaal te worden centraal ongeveer op zijn hoofd. Is dit een indicatie voor 'aanleg' of kan je daar pas echt van spreken wanneer mijn vader bijv. reeds op zijn 30 kaal zou geweest zijn?
Je zegt het deels zelf, is Duits, bijna niet te krijgen in USA, meeste of de oorspronkelijk eerste AAS sites kwamen uit de USA... zegt genoeg?juist idd. waarom dit hier niet zo populair is en anavar wel begrijp ik niet helemaal.
Die Duitsers hebben er toch veel succes mee gehaald dus dat zal geen kattepis zijn. Bijwerken zijn echt nihil.
dit is nutteloos zonder bron! wees specifiek en geef de bron dan ook en een gericht citaat graag geen boekwerken die ik door moet zoeken.
geen onderdrukking kan niet. een stof heeft anabole androgene werking omdat het chemisch verwant is aan lichaamseigen hormonen zoals test en dht. omdat dit zo is werkt een middel en omdat dit zo is is het onderdrukkend want als je exogeen stoffen toedient gaat je eigen lichaam reageren en zelf minder maken.
jou zoektocht naar de ideale aas is als zoeken naar water wat dorst lest maar waar je niet nat van wordt.
![]()
Prometheus, ik wil je gewoon maar waarschuwen omdat je nogal goedgelovig bent. Vergeet niet dat op die Amerikaanse en Engelse fora ook maar leken zitten die van alles schrijven. Als ik alles zou geloven wat ik lees. Ik weet dat hetgeen ik lees dikwijls niet overeenkomt met hetgeen ik ondervind. Je mag lezen wat je wil maar van alle AS ga je vlugger kaal worden als je er aanleg voor hebt. Het ene middel wat vlugger dan het andere. Vraag dat maar aan een dokter die zich met hormonen bezig houdt. Ik zou zeggen. Doe die kuurtjes en zeg het ons volgend jaar.

Dit slaat nergens op. sorry hoor. ik had hier toch wat meer volwassenheid verwacht. Waarom mag iemand geen 2 profielen aanmaken? beetje vreemd allemaal.[/QUOTE zei:Staat dit niet in de regels....?
---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 20:46 ----------
En kerel hou eens op met die angst voor haaruitval, of zet het kuren uit je (nu nog behaarde) kop.
Van al die stress hiervan zal je ook wel haaruitval krijgen.
Dit slaat nergens op. sorry hoor. ik had hier toch wat meer volwassenheid verwacht.
Waarom mag iemand geen 2 profielen aanmaken? beetje vreemd allemaal.
Tuurlijk, die van mij zijn altijd interessant...
Zullen mijn getransplanteerde haren ook gaan uitvallen?
Graag een serieus antwoord jongens
Dit slaat nergens op. sorry hoor. ik had hier toch wat meer volwassenheid verwacht.
Waarom mag iemand geen 2 profielen aanmaken? beetje vreemd allemaal.