XXL Nutrition

Turkije-Kroatie

Peiling Peiling wie wint

• turkije

Stemmen: 28 45,9%
  • kroatie

Stemmen: 33 54,1%

• Totaal stemmers
    61
  • Peiling gesloten .
Wat een Haat weer op het DBB forum:roflol:

Wat een haat weer op het DBB forum.

Ik vind het echt zo klote niet normaal. Vond het een beetje saaie match in begin en vooral in de extra tijd was het stressen hier. We schreeuwden het uit toen ze eenmaal hadden gescoord. Ik riep ook heletijd " fluit fluit fluit "zodat het afgelopen was en dan krijg je gewoon een goal tegen. Ben net nog even rondje gereden in de stad om de turken zien feest te vieren , maar vind het echt klote :(

Bij ons staat er wel een bepaling in de VVE regelementen dat je geen wasgoed te drogen in het zicht mag hangen maar niets over voetbalgerelateerde zaken :D

Nooit van gehoord, geldt dit ook bij je eigen huis:scratch:

Niemand die je tegenhoudt als het in het huis is, maar als het aan de gevel hangt dan kan zo'n reglement roet in het eten gooien. Zou lekker zijn als je alles maar mag ophangen.

Dat die oranjemeuk overal hangt is meer gedoogbeleid dan dat het is toegestaan.

ghehehe, mensen die het Turkije niet gunnen.. en met tekstjes komen als,, maakt niet uit.. volgende wedstrijd gaan ze er toch uit.. VAN de 16 landen zit Turkije al wel inmiddels in de LAATSTE, TOP 4 .. Dit is al een hele prestatie.. meer dan wat Turkije voor ogen had denk ik zo.. ik gaf in een eerdere post al aan dat ik absoluut niet van Turkije verwacht dat ze kampioen worde n ofzo.. Maargoed.. vanaf nu is het gewoon voor de lol, prestatie is al neergezet dacht ik zo..

Wat een wedstrijd toch, ongelooflijk. Ik zat niet ver naast met m'n pronostiek :cool:

Nu nog duitsland en nederland, dat moet lukken.

Als turkije kampioen wordt, dan denk ik dat de aarde wat van zijn baan verschuift:D

Turkije heeft nog maar een half team over. Aardig wat schorsingen en blessures.

Klopt. Maar als turkije 3 wedstrijden op zo'n manier wint, dan geloof ik in alles.

Aah wat jammer nou voor de Kroaten, en vooraf lekker denken dat ze zouden winnen :roflol:

Wat een gejank ook van de spelers, de scheids moest ze zelfs troosten...

wat een wedstrijd...

Die laatste doelpunt van Semih had ik er nog niet in zien gaan, maar hij vloog er in de kruising in.

En met de strafschoppen waren de kroaten helemaal kapot!

Wat een wedstrijd toch, ongelooflijk. Ik zat niet ver naast met m'n pronostiek :cool:

Nu nog duitsland en nederland, dat moet lukken.

Als turkije kampioen wordt, dan denk ik dat de aarde wat van zijn baan verschuift:D

Als Turkije kampioen wordt hang ik mezelf op (met tandfloss)

Ach, als die gekke Grieken het kunnen is het niet geheel onwaarschijnlijk dat Turkije het kan. Al zie ik het niet zo snel gebeuren.

Ach voor Turkije is het zo ook wel mooi, ze hoeven het ook neit te winnen.

Zo dat was weer een gezellig feestje in de stad :D

Terug
Naar boven