MuscleMeat

Turkije roert zich: lesbisch NL stel ondergedoken na commotie over Turks pleegkind

Geen rechten gestudeerd of wel? Het ezelprocess vond in een heel andere tijd plaats en sindsdien is nooit meer iemand voor godslastering veroordeelt en is het artikel een dode letter geworden. Er is al een paar keer gestemd voor het schrappen van dat artikel uit de grondwet maar dat vraagt 2/3 kamermeerderheid en ontbinding van de kamer dus is er nog niet van gekomen.

Wat je tweede punt betreft, artikel 137 hoeft niet van toepassing te zijn omdat uit enkele passages uit de koran blijkt dat Allah inderdaad een hekel heeft aan homo's.

Juist wel rechten gestudeerd.

Het ezelsproces wees ik juist naar omdat dat ertoe geleid heeft dat niemand meer voor godslastering veroordeeld is.

Wat artikel 137 c WvSr betreft: daarom zei ik ook dat het afhangt van de omstandigheden.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 16:05 ----------

omdat uit enkele passages uit de koran blijkt dat Allah inderdaad een hekel heeft aan homo's.

Letterlijke passages uit de Koran kun je niet duidelijk mee laten zien dat Allah een hekel aan homo's heeft - is afhankelijk van hoe je bepaalde teksten interpreteert.

Juist wel rechten gestudeerd.

.

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 16:05 ----------

Letterlijke passages uit de Koran kun je niet duidelijk mee laten zien dat Allah een hekel aan homo's heeft - is afhankelijk van hoe je bepaalde teksten interpreteert.

daar ga je al, als er ruimte voor interpretatie is en ook nog eens over de mening, niet van mij, maar van Allah dan gaat het moeilijk tot een veroordeling komen.

Zou je misschien een link kunnen posten van de passages die je hebt gevonden over homo's

http://wikiislam.net/wiki/Qur'an,_Hadith_and_Scholars:Homocoïtusuality

Dat gelul over interpretatie, in Saoudi Arabie en Iran worden homo's veroordeeld tot zweepslagen of de doodstraf. Ik ga niet hier in discussie over interpretaties als de landen daar die volledig naar sharia wetten zijn ingericht tot die conclussie komen.
Huh maar hoe kan dat nou? Islam is toch een religie van vrede?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 19:00 ----------

Deze is trouwens ook mooi

Arabs are the most noble people in lineage, the most prominent, and the best in deeds. We were the first to respond to the call of the Prophet. We are Allah’s helpers and the viziers of His Messenger. We fight people until they believe in Allah. He who believes in Allah and His Messenger has protected his life and possessions from us. As for one who disbelieves, we will fight him forever in Allah’s Cause. Killing him is a small matter to us.
Al-Tabari, Vol. 9, p. 69

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Maar goed nog even wat ontwikkelingen voor de volledigheid van zaken.

Yunus werd in 2007 door het gerechtshof in Den Haag toegewezen aan zijn biologische ouders. Het Hof oordeelde toen dat Jeugdzorg onvoldoende had aangetoond dat de biologische moeder van Yunus niet in staat was voor de jongen te zorgen. B

Bovendien was volgens het Hof niet aannemelijk gemaakt dat de ouders van Yunus hun kinderen mishandeld hebben. Dat vermoeden was in 2004 de reden om de kinderen uit huis te plaatsen.

Jeugdzorg stelt in een reactie dat Yunus als baby van vier maanden met ernstig onverklaarbaar letsel in een ziekenhuis werd opgenomen. In 2007 was volgens een deskundige niet meer vast te stellen of dat het gevolg was van mishandeling, zegt Jeugdzorg.

Jeugdzorg bleef naar eigen zeggen bezorgd over de veiligheid van Yunus en procedeerde daarom door. Ook stelt Jeugdzorg dat de ouders stelselmatig bleven weigeren om mee te werken aan een terugplaatsingsonderzoek.

In een verklaring schrijft advocaat Nasrullah van de biologische ouders van Yunus dat "zij nimmer de intentie hebben gehad om tegen de coïtusuele gerichtheid van de pleegouders van Yunus te ageren."

In de verklaring staat verder dat de ouders zich net zo verbonden voelen met de Nederlandse normen en waarden als met hun Turkse identiteit.

http://nos.nl/artikel/486796-hof-gaf-turkse-moeder-yunus-gelijk.html

Onwerkelijk en gewoon triest dat op basis van vermoeden jeugdzorg er maar even mee bemoeit.

Welk bewijs was dat dan ??

Geen idee, een rechter neemt niet zomaar een beslissing - het zijn trouwens hoogstwaarschijnlijk zelfs meerdere rechters samen geweest.
Maar daar gaat het topic eigenlijk ook niet over. Het gaat over de bemoeienis van Turkije met Nederlandse zaken. Dat moeten ze niet doen. Dat ze eerst eens kijken naar de weeshuizen in Turkije.

Dit complete topic gaat vrijwel over hoe Turken zouden denken(bekrompen) ,
hoe de islam aanzet tot haat en hoe hypocriet Turken zouden zijn.

Nu de kaarten op tafel liggen , "ja maar ze moeten er niet mee bemoeien" luidt het dan.

Er was dus geen enkele aanleiding om ze te verdenken over mishandeling van het kind
of verkeerd opvoeden.

Laten we de feiten en bewijzen maar achterwege laten dan kunnen wij "de barbaren" het kind uit
huis halen en vervolgens het kind overdragen aan een huishouden die zelf bewust weten
dat ze geen kinderen kunnen krijgen.
Ach joh hebben zij ook een kind.

Over hypocriet gesproken...

Dit complete topic gaat vrijwel over hoe Turken zouden denken(bekrompen) ,
hoe de islam aanzet tot haat en hoe hypocriet Turken zouden zijn.

Nu de kaarten op tafel liggen , "ja maar ze moeten er niet mee bemoeien" luidt het dan.

Er was dus geen enkele aanleiding om ze te verdenken over mishandeling van het kind
of verkeerd opvoeden.

Laten we de feiten en bewijzen maar achterwege laten dan kunnen wij "de barbaren" het kind uit
huis halen en vervolgens het kind overdragen aan een huishouden die zelf bewust weten
dat ze geen kinderen kunnen krijgen.
Ach joh hebben zij ook een kind.

Over hypocriet gesproken...

1. IK heb niet gezegd dat alle Turken bekrompen, hypocriet of whatever zijn.
Meen je dat ik dat wel gezegd heb, bewijs het me dan.

2. Het kind waar het in kwestie om gaat, zit niet voor niets al 8 (!) jaar in een pleeggezin.
Denk je nu echt serieus dat er dan NIETS aan de hand zou zijn?

3. Een kind overdragen aan een huishouden dat zelf bewust weet
dat ze geen kinderen kunnen krijgen?
Wat een bullshit kraam je toch uit. De Turkse gemeenschap mag zich vies gaan schamen, wat deze zaak betreft. Waren er genoeg geschikte Turkse pleeggezinnen geweest, dan had deze zaak niet gespeeld.
Homo's en lesbiennes kunnen kinderen adopteren, een draagmoeder zoeken of zelf een kind verwekken - daar hoeven ze geen pleegouders voor te worden.

Ik kan me voorstellen dat je gekwetst bent door de opmerkingen van sommigen hier - maar blijf wel eerlijk - omdat er Turken zijn die me kwetsen, ga ik ook niet opeens allemaal onzin uitkramen.

Huh maar hoe kan dat nou? Islam is toch een religie van vrede?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 19:00 ----------

Deze is trouwens ook mooi

De Islam heeft 1 boek wat voor alle moslims heilig is, de Koran. Echter zijn er ook veel "verhalen" en gebeurtenissen neergeschreven door vele historici die niet allemaal even correct waren; De Koran zegt het volgende:
(let wel, de context is hier dat Allah zich zogezegd richt tot de heidense arabieren, die de boodschap van Mohamed verwierpen:
"Compare that to what Allah SWT says:

The Arabs of the desert are the worst in unbelief and hypocrisy and most fitted to be in ignorance of the command which Allah hath sent down to His Messenger: but Allah is All-Knowing, All-Wise.

9:97 Surat At-Tawbah"

------------------------------------------------

:roflol: Ik heb het geprobeerd, maar ik kan het filmpje niet afkijken. Tenenkrommend domme opmerkingen

Hij is tegen jeugdzorg want: "jongeren die bij jeugdzorg zijn die blowen, die snuiven, die gebruiken drugs. Die gaan verkeerde pad op. Zijn ze hiervoor ...."

Trek het ook slecht dat die Islamitische Universiteit echt een mooi pand is met hoge plafonds, zuilen voor de entree etc.

De Islam heeft 1 boek wat voor alle moslims heilig is, de Koran. Echter zijn er ook veel "verhalen" en gebeurtenissen neergeschreven door vele historici die niet allemaal even correct waren; De Koran zegt het volgende:
(let wel, de context is hier dat Allah zich zogezegd richt tot de heidense arabieren, die de boodschap van Mohamed verwierpen:
"Compare that to what Allah SWT says:

The Arabs of the desert are the worst in unbelief and hypocrisy and most fitted to be in ignorance of the command which Allah hath sent down to His Messenger: but Allah is All-Knowing, All-Wise.

9:97 Surat At-Tawbah"

------------------------------------------------

Als hij zo wijs en alwetend is, waarom lukt het hem dan niet om zijn boodschap over te brengen?

Ik heb wel een idee voor hem; land hier op aarde met je baard, verricht wat wonderen. Vlieg een paar rondjes ofzo, evt een looping er bij, loop wat over water. Met de mobiele telefoons tegenwoordig is het zo wereldwijd duidelijk dat Allah er is en dan kun je in een persconferentie duidelijk maken wat nou je boodschap precies is. Bereid even een Powerpoint voor, wat visuele ondersteuning brengt de boodschap beter over, want dat ging bij de Koran ook al niet goed.

Dit klinkt wellicht belachelijk als je in lala land leeft waar een hel is en een hemel met 80 maagden, maar als je niet kan verklaren waarom hij bovenstaande niet gewoon uitvoert, maar liever oorlogen laat doorgaan, kanker, etc etc, hoe weet je dan of je zijn boodschap wel begrijpt? En als je die niet begrijpt, waarom volg je dien dan uberhaupt?

Als hij zo wijs en alwetend is, waarom lukt het hem dan niet om zijn boodschap over te brengen?

Ik heb wel een idee voor hem; land hier op aarde met je baard, verricht wat wonderen. Vlieg een paar rondjes ofzo, evt een looping er bij, loop wat over water. Met de mobiele telefoons tegenwoordig is het zo wereldwijd duidelijk dat Allah er is en dan kun je in een persconferentie duidelijk maken wat nou je boodschap precies is. Bereid even een Powerpoint voor, wat visuele ondersteuning brengt de boodschap beter over, want dat ging bij de Koran ook al niet goed.

Dit klinkt wellicht belachelijk als je in lala land leeft waar een hel is en een hemel met 80 maagden, maar als je niet kan verklaren waarom hij bovenstaande niet gewoon uitvoert, maar liever oorlogen laat doorgaan, kanker, etc etc, hoe weet je dan of je zijn boodschap wel begrijpt? En als je die niet begrijpt, waarom volg je dien dan uberhaupt?

Wie bedoel je met "Hij"? Als je het hebt over god, nou, dan moet ik je er op wijzen dat er bijna 3 miljard mensen geloven in de god van de woestijngodsdiensten (islam, Judaisme, christendom), dus zo slecht doet hij het niet. Maar goed, als atheïst kan ik dat enkel jammer vinden.

Wie bedoel je met "Hij"? Als je het hebt over god, nou, dan moet ik je er op wijzen dat er bijna 3 miljard mensen geloven in de god van de woestijngodsdiensten (islam, Judaisme, christendom), dus zo slecht doet hij het niet. Maar goed, als atheïst kan ik dat enkel jammer vinden.

+1

Gelukkig daalt het in het enigszins ontwikkelde deel van de wereld flink de laatste jaren.

Terug
Naar boven