Bryce1974
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 75kg
Geen rechten gestudeerd of wel? Het ezelprocess vond in een heel andere tijd plaats en sindsdien is nooit meer iemand voor godslastering veroordeelt en is het artikel een dode letter geworden. Er is al een paar keer gestemd voor het schrappen van dat artikel uit de grondwet maar dat vraagt 2/3 kamermeerderheid en ontbinding van de kamer dus is er nog niet van gekomen.
Wat je tweede punt betreft, artikel 137 hoeft niet van toepassing te zijn omdat uit enkele passages uit de koran blijkt dat Allah inderdaad een hekel heeft aan homo's.
Juist wel rechten gestudeerd.
Het ezelsproces wees ik juist naar omdat dat ertoe geleid heeft dat niemand meer voor godslastering veroordeeld is.
Wat artikel 137 c WvSr betreft: daarom zei ik ook dat het afhangt van de omstandigheden.
---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 16:05 ----------
omdat uit enkele passages uit de koran blijkt dat Allah inderdaad een hekel heeft aan homo's.
Letterlijke passages uit de Koran kun je niet duidelijk mee laten zien dat Allah een hekel aan homo's heeft - is afhankelijk van hoe je bepaalde teksten interpreteert.

Ik heb het geprobeerd, maar ik kan het filmpje niet afkijken. Tenenkrommend domme opmerkingen