MikoB
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 339
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Cijfers liegen niet. Zijn ook 2 hele andere opmerkingen.Iemand die zaken beweert zoals je eerste reactie in dit topic die vervolgens selectief gaat shoppen in de CBS cijfers. FAAL!
Wat denk je zelf? Omdat een te groot deel van de Turken een bekrompen mening heeft over homo's in relatie tot pleegouderschap/adoptie moeten we als reactie daarop maar aan het verbieden slaan? Een tekort aan vrijzinnigheid bij een bepaalde groep los je niet bepaald op door radicale vrijzinnigheid beperking zoals het opheffen van de vrijheid van religie zoals verankerd in onze grondwet. Vrijheid van religie is net zo'n vaststaande vrijheid in dit land als vrijheid van geaardheid. Turken de boodschap geven dat je dit soort vrijheden kan verbieden geeft totaal de verkeerde boodschap. Religie is a fact of live net als geaardheid, live with that!
Gaan we wel flink off-topic maar ach... Ik ben tegen geloof, zoveel was je waarschijnlijk wel duidelijk, om een goede reden, namelijk dat religie zoals dit artikel weer eens bewijst een te grote rol speelt in onze maatschappij. Daarbij is het barbaars en achtergesteld en verwonderd het mij nog dat iemand in meerdere boekjes kan trappen (bijbel,koran) die allemaal op elkaar lijken, maar een andere 'god' benoemen.
Mooiste voorbeeld is hoe de katholieke kerk en de vorige paus tegen homo's zijn en dit OPENLIJK laten blijken. Belachelijk, beschamend en ronduit dom. De Turkse cultuur is net zoals de Nederlandse cultuur voor een groot deel gebouwd op normen en waarden en deze hebben vaak met religie te maken. Een daarvan is dus homo haat, want laten we eerlijk zijn dit kun je toch niet anders benoemen? Nou die homohaat komt dus voort uit religie en dankzij religie is homohaat er. Dat dit heden ten daag nog wordt gepromoot maakt het nog verschrikkelijker., daarom mijn eerste reactie.
Waarom ik mijn mening toen zo kort heb gehouden kan ik heel makkelijk over zijn, dit is een bodybuildingforum, geen discussiegroep.