XXL Nutrition

Turkije roert zich: lesbisch NL stel ondergedoken na commotie over Turks pleegkind

En bureau jeugdzorg doet zijn best om kinderen zoveel mogelijk bij ouders te plaatsen van dezelfde achtergrond. Oorzaak van dit geheel is in feite het gebrek aan Turkse gezinnen die een uit huis geplaatst kind wel een thuis willen geven.

Wat een onzin allemaal.
Ze moeten zich niet bemoeien met dat kind. Dan hadden ze dat kind maar goed moeten verzorgen.
Ouders hebben geen recht van spreken

Wat een onzin allemaal.
Ze moeten zich niet bemoeien met dat kind. Dan hadden ze dat kind maar goed moeten verzorgen.
Ouders hebben geen recht van spreken
Naast de ouders die niet voor hun kind 'willen' zorgen, heb je ook een grote groep die er simpelweg niet voor kunnen zorgen en dan maar de zware beslissing maken om het af te staan zodat het meer kansen krijgt. Het is niet voor niets dat de biologische moeder twee maand bedenktijd heeft in België bijvoorbeeld. Heb in statistieken gezien dat er vorig jaar hier een moeder van 14j haar kind heeft laten adopteren. Een kind kan geen kind opvoeden, dan vind ik dat een logische beslissing als je geen andere manier vindt.

Ze hebben ook inspraak waar het kind terechtkomt en kunnen hun 'voorkeuren' opgeven, dus kan je eigenlijk holebiouders uitsluiten. Moeten ze zich maar voldoende informeren, denk ik zo.

Hahahaha slimme gozer, alleen nu is het al ****edup voor jullie door dit dom kanker gedrag.
İedereen heeft haat aan nederlanders in turkije dus is al te laat denk ik.
En ja turkije groeit nu zo ****ing snel kan het zef niet meer bijhouden..

Waar baseren jullie gelijk die haat op, waarom die vooroordelen? Ik vind dat zulk simpel en zielig gedrag hè. Betuigt in mijn ogen van tekort aan denkvermogen, net als die standaard haat tegen Joden bijvoorbeeld. Lopen hier veel Marokkaanse jongeren rond in Nederland die Nederlanders haten...Waarom? En dan ook nog zeuren over ons doen en laten, terwijl je hier te gast bent en je een veel beter leven hebt dan waar je oorspronkelijk vandaan komt.

Waar baseren jullie gelijk die haat op, waarom die vooroordelen? Ik vind dat zulk simpel en zielig gedrag hè. Betuigt in mijn ogen van tekort aan denkvermogen, net als die standaard haat tegen Joden bijvoorbeeld. Lopen hier veel Marokkaanse jongeren rond in Nederland die Nederlanders haten...Waarom? En dan ook nog zeuren over ons doen en laten, terwijl je hier te gast bent en je een veel beter leven hebt dan waar je oorspronkelijk vandaan komt.

İk ben hier niet te gast ben hier geboren.
Ben net als jij dus ook op papier een nederlander.
We hebben geen beter leven maar een k*t leven door dit onzinnige dom gedrag van jullie.
Meer een stressvol leven dus.

Ps. Wanneer je een homo buiten ziet zegt iedereen van die moet dood, oftewel ****** homos let it burn.
Denk na als zo een jongen naast homos en lesbisch groeit wat zal dat kind dan wel niet worden?
Als het nou gewoon normale mensen waren wat voor geloof dan ook zou er niet zoveel haat opgewekt worden tegenover jullie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Naast de ouders die niet voor hun kind 'willen' zorgen, heb je ook een grote groep die er simpelweg niet voor kunnen zorgen en dan maar de zware beslissing maken om het af te staan zodat het meer kansen krijgt. Het is niet voor niets dat de biologische moeder twee maand bedenktijd heeft in België bijvoorbeeld. Heb in statistieken gezien dat er vorig jaar hier een moeder van 14j haar kind heeft laten adopteren. Een kind kan geen kind opvoeden, dan vind ik dat een logische beslissing als je geen andere manier vindt.

Ze hebben ook inspraak waar het kind terechtkomt en kunnen hun 'voorkeuren' opgeven, dus kan je eigenlijk holebiouders uitsluiten. Moeten ze zich maar voldoende informeren, denk ik zo.
Zeker mee eens. Toch ben ik van mening in een geval als deze waarbij het kind waarschijnlijk 'mishandeld' is door de ouders, de ouders geen recht van spreken meer hebben wat betreft het soort gezin dat het kind terecht gaat komen. als je het allemaal zo erg en vervelend vind voor het kind had je dat eerder moeten bedenken. in dit geval is het gewoon de eigen schuld van de ouders.

We hebben geen beter leven maar een k*t leven door dit onzinnige dom gedrag van jullie.

Ps. Wanneer je een homo buiten ziet zegt iedereen van die moet dood, oftewel k*nker homos let it burn.
Denk na als zo een jongen naast homos en lesbisch groeit wat zal dat kind dan wel niet worden?
Als het nou gewoon normale mensen waren wat voor geloof dan ook zou er niet zoveel haat opgewekt worden tegenover jullie.
Zover ik weet scheld ik of een van mijn naasten fammilie en vrienden homo's niet uit voor k*nker homo's en dat ze maar mogen afbranden.
Aangezien dit in jou omgeving blijkbaar wel gebeurd is dit jou probleem. en niet die van de homo gemeenschap.
zoals ik al eerder heb vermeld typeert je reactie je wederom.

Laatst bewerkt:

Ps. Wanneer je een homo buiten ziet zegt iedereen van die moet dood, oftewel k*nker homos let it burn.

Welk dom gedrag?

Hahaha what the **** man. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen tegen of over een homopaar dat ze dood moeten hoor en ken er zat. Ook een paar met kinderen en daar is echt niets aan de hand hoor. Zolang het maar goede ouders zijn en het feit dat een standaard gezin uit man en vrouw bestaat komen ze zelf wel achter.
Hoe bedoel je die laatste zin? Dat als "normale" mensen hier een opmerking over maken het ons niets doet? Het boeit mij helemaal niets wie er wat over zegt, want het zijn dingen waar men zich niet druk over moet maken. Als het kind goed verzorgd wordt is het prima. Het valt alleen op dat jullie je er vaak zo onnodig druk om maken. In plaats van WERKELIJK naar het kind te kijken, laten jullie je beïnvloeden door een stom stemmetje in jullie hoofd. Of jullie dat nou door hebben of niet, ik denk van niet.

En wat Tunux inderdaad zeg. Je bevestigt het stereotype weer wel nu. Onnodig schelden, onnodig haat jegens andere mensen. En als je hier niet te gast bent, maar echt een Nederland hebt, zoals je zelf zegt. Gedraag je dan eens zo en laat die bergprincipes thuis.

Zeker mee eens. Toch ben ik van mening in een geval als deze waarbij het kind waarschijnlijk 'mishandeld' is door de ouders, de ouders geen recht van spreken meer hebben wat betreft het soort gezin dat het kind terecht gaat komen. als je het allemaal zo erg en vervelend vind voor het kind had je dat eerder moeten bedenken. in dit geval is het gewoon de eigen schuld van de ouders.
Weet niet hoe dat in Turkije zit, maar hier worden ouders in geval van mishandeling uit hun voogdij gezet en hebben ze er idd niets meer over te zeggen. Denk dat je gewoon niet te snel mag veralgemenen, maar nu ben ik gewoon lastig aan het doen ;)

edit: Bedoel ermee dat je uit het artikel niet eens kan afleiden waarom het kind afgestaan werd. Was mss niet duidelijk uit mijn post.

Pioneer zei:
Qué? :o

Laatst bewerkt:
Weet niet hoe dat in Turkije zit, maar hier worden ouders in geval van mishandeling uit hun voogdij gezet en hebben ze er idd niets meer over te zeggen. Denk dat je gewoon niet te snel mag veralgemenen, maar nu ben ik gewoon lastig aan het doen ;)

edit: Bedoel ermee dat je uit het artikel niet eens kan afleiden waarom het kind afgestaan werd. Was mss niet duidelijk uit mijn post.

Qué? :o

feit 1 dit is al het 3e kind wat bij dit wijf word weggehaald dus ze moet gewoon haar bek houden

feit 2 als er al hier in nederland homo- paren worden uitgescholden -mishandeld- weggetreiterd uit hun
huis etc door wie ?? altijd turken of marrokanen dus die moeten ook hun bek houden en zeker hier
op het forum

amen

Het gaat hier om pleegouders Mat, niet een geadopteerd kind.

• Like
Waarderingen: mat
Hahahaha slimme gozer, alleen nu is het al ****edup voor jullie door dit dom kanker gedrag.
İedereen heeft haat aan nederlanders in turkije dus is al te laat denk ik.
En ja turkije groeit nu zo ****ing snel kan het zef niet meer bijhouden..

Mooi. We zullen gelijk het geld kraantje dichtdraaien.

Precies, met een Nederlands paspoort ben je even Nederlands als ons allemaal.
En ja, ik geloof best dat veel Turken en Marokkanen een "k*t" en stressvol leven hebben (zoals jij dat omschrijft).
En ja, ik geloof ook meteen dat jullie door veel andere Nederlanders rottig behandeld worden - onterecht.

Maar als jouw eigen leven er zo uitziet, als je zelf dagelijks aan de lijve ondervindt wat het is om gediscrimineerd te worden, anders behandeld - waarom ga je dan zelf ook zo met mensen om en kom je hier gooien met woorden als "k*nker homos" en heb je het over "gewoon normale mensen" alsof homo's en lesbiennes geen normale mensen zouden zijn?
Vind je dat niet hypocriet als je eens eerlijk nadenkt? Je wil zelf graag goed en eerlijk behandeld worden door anderen, niet gediscrimineerd worden, maar zelf discrimineer je even hard.

Oh, en om misverstanden te voorkomen: een kind dat bij een homopaar opgroeit, wordt daardoor echt niet automatisch homo of lesbisch. En daarbij, omgekeerd zijn er zoveel kinderen die hetero-ouders hebben en toch homo of lesbisch worden........:)

Turkije om dit niet bij de EU? We moeten meer koopman zijn en minder dominee. Turkije is een economic powerhouse. Zeker te vriend houden. Vooral nu.

16-03-2013

U heeft zojuist de domste post van 2013 verbroken, momenteel staat u op plek 1, het is nog vroeg in het jaar dus er kan nog veel gebeuren.

• Topic Starter Topic Starter
Komende Donderdag een grote demonstratie van Turken bij de islamitische universiteit omdat ze het niet eens zijn met het plaatsen van een Turkse jongen in een westers gezin door NL jeugdzorg.

Dit allemaal te Nederland te Rotterdam.....trek uw conclusies en vergeet ze niet.

Laatst bewerkt:
Komende Donderdag een grote demonstratie van Turken bij de islamitische universiteit omdat ze het niet eens zin met het plaatsen van een Turkse jongen in een westers gezin.

Dit allemaal te Nederland te Rotterdam.....trek uw conclusies en vergeet ze niet.

Laten we aub niet generaliseren en beseffen dat lang niet alle Turken achterlijk zijn.
Demonstreren mag iedereen in Nederland. Een paar fundi isla-mietjes storen me niet.

• Like
Waarderingen: Vonk
Het kind is niet voor niets bij zijn moeder weg gehaald. Dat hij is ondergebracht bij een lesbisch stel vind ik geen reden tot commotie. Het kind heeft zorgzame pleegouders, veel liefde en aandacht nodig. Als dat lesbische stel daarvoor kan zorgen zou hun homocoïtusualiteit niet uit moeten maken.

Ik ben zelf ook Turks trouwens en er zijn genoeg Turken die mijn mening delen en niets te maken willen hebben met de demonstatie komende donderdag.

Laatst bewerkt:
Komende Donderdag een grote demonstratie van Turken bij de islamitische universiteit omdat ze het niet eens zijn met het plaatsen van een Turkse jongen in een westers gezin door NL jeugdzorg.

Zeker gewoon overdag? Tijd zat natuurlijk met een uitkering!

• Topic Starter Topic Starter
Laten we aub niet generaliseren en beseffen dat lang niet alle Turken achterlijk zijn.
Demonstreren mag iedereen in Nederland. Een

Ik zeg niet dat Turken achterlijk zijn, jij generaliseert kennelijk.

Demonstreren mag iedereen, en iedereen waaronder ik mag het schandalig vinden dat er straks duizenden Turkse personen gaan demonstreren in rotjenknor bij een islamuni met een inslag (bij de demonstranten) die ik liever kwijt dan rijk ben in NL.

paar fundi isla-mietjes storen me niet.

Mij wel, en het zijn er meer dan een paar. Overigens kan ook nationalisme (MHP, grijze Wolf symphatisanten) onder Turken een rol spelen in deze. Voor beide zie ik geen basis hier, wel in Turkije zelf.

Laatst bewerkt:

dit is gewoon heel goed geregisseerd de turkse premier komt naar nederland dus we moeten iets hebben om sensatie te maken . dat kind zit al 8 jr bij die pleegouders waarom nu toevallig he .. media - tv alles zit er bovenop ..

nu weer die demonstratie ik hoop dat ze er 500 camera.s op zetten en iedereen filmen degene die ook
maar iets sloopt oppakken paspoort afpakken legaal-illegaal gelijk land uit oprotten hier ..

oja kunnen ze niet even de premier of president gelijk even al die filmpjes laten zien met zinloos geweld
wat zijn onderdanen wekelijks uitspoken .. zien of hij dan miss ook zo.n grootte bek gaat geven
en die gasten gelijk mee terugneemt ...

amen

Terug
Naar boven