MuscleMeat

Turkije roert zich: lesbisch NL stel ondergedoken na commotie over Turks pleegkind

Ik ben zelf ook Turks trouwens en er zijn genoeg Turken die mijn mening delen en niets te maken willen hebben met de demonstatie komende donderdag.

Geloof ik direct.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 12:54 ----------

Demonstreren mag iedereen, en iedereen waaronder ik mag het schandalig vinden dat er straks duizenden Turkse personen gaan demonstreren in rotjenknor bij een islamuni met een inslag (bij de demonstranten) die ik liever kwijt dan rijk ben in NL.

Laten we op de eerste plaats niet vergeten dat 40-50 jaar geleden zowat heel heteroseksueelNederland diezelfde "inslag" had. Dat kan uiteraard geen excuus zijn, maar zet wel één en ander in perspectief misschien.

Laten we op de tweede plaats eerst maar eens afwachten hoeveel het er worden. Een paar honderd hooguit, schat ik. En al worden het er duizend.... stelt toch niets voor vergeleken bij alle Turken die in Nederland wonen?

En ten derde laten we dit scheiden van nationaliteit. Het gaat hier om islamitische fundamentalisten, niet om Turken tout court.

@Bryce1974 :D

Goh zal eens een keertje niet met de Islam te maken hebben. Ze mogen blij zijn dat die kinderen onderdak hebben. Ondankbaar k*t volk.

Sinds ik niet meer reageer op dit soort onzinnigheid maak ik de gains van mijn leven :D

• Topic Starter Topic Starter
Laten we op de eerste plaats niet vergeten dat 40-50 jaar geleden zowat heel heteroseksueelNederland diezelfde "inslag" had. Dat kan uiteraard geen excuus zijn, maar zet wel één en ander in perspectief misschien.

Laten we op de tweede plaats eerst maar eens afwachten hoeveel het er worden. Een paar honderd hooguit, schat ik. En al worden het er duizend.... stelt toch niets voor vergeleken bij alle Turken die in Nederland wonen?

En ten derde laten we dit scheiden van nationaliteit. Het gaat hier om islamitische fundamentalisten, niet om Turken tout court.

1-Ik bedoel meer de inslag om de identiteit te behouden. Maar jou vergelijking tussen het gevallen geloof in NL en de islam gaat voor mij niet op. Zit veel meer 'kracht' in de islam om het zo te benoemen.

2-Dat het mogelijk is in NL is voor mij al een stap te ver. Net zoals dat het mogelijk is hier met een burqa te lopen..kun je me blijven wijzen op de kleinschaligheid, ik ben ervan overtuigd dat de voorste groep kleinschalig is maar de volgers zijn de meerderheid.

3-Volgens mij gaat het hiet niet perse om islamfundamentalisten maar ook om Turksnationalisme. Een mooie mix naar ik aanneem om je af te zetten tegen NL. Daarbij heb jij het steeds over een paar fundamentalisten maar vergeet niet dat er een paar het voortouw nemen maar de gemiddelde islamiet het in meer of mindere mate wel eens is met opvattingen.

Paard van Troje, Paard van Troje. Ik zou zeggen, beman de forten UnknownKnown. Of koop een extra stel dekens.

Paard van Troje, Paard van Troje. Ik zou zeggen, beman de forten UnknownKnown. Of koop een extra stel dekens.

Belachelijk maken en bagatelliseren deed men vroeger ook al...

Dat deed men ook toen de eerste 10 moskeeen werden gebouwd. Nu staan er 500 + en 'tellende'.
Dat deed men ook toen de eerste hoofddoeken hier rondliepen ondertussen zijn er burqa's en nikab's.
Dat deed men ook toen de eerste anti Westerse opvattingen bekend raakten nu heb je salafisme in Europa.

Men vertelde mij dat het prachtig was om meerdere religies en identiteiten in NL te hebben. Het christendom is afgestorven en afgemaakt maar kritiek op de islam mag je bekopen met dreigementen en (dreiging) aanslagen.

Zolang Nederland blind is, is er zelfs geen Paard van Troje nodig...wij kennen namelijk 'vrijheid' in alle vormen en maten waar ruim gebruikt van wordt gemaakt.

We worden overgenomen, geen ontkomen aan. Overdrijven deed men vroeger trouwens ook al, ik zal er maar geen Godwin van maken.

Overdrijven deed men vroeger trouwens ook al

Overdrijven ?

Jarenlang was de multiculti prachtig, nu hebben meerdere 'leiders' toegegeven dat het een groot faal project is geweest.

Het is nu wachten tot de eerste politicus van de 'correcte' stempel durft te zeggen dat de islam in het Westen ook een faal is geworden.

Als je allerlei excessen moet tegengaan en bang moet zijn voor aanslagen van datzelfde geloof in Europa omdat groepen geen tegengas dulden(Spanje, UK, NL, Frankrijk, Duitsland volgt ook snel) is de praktijk al een faal alleen durft men het niet toe tegeven.

Bang voor hun jarenlange ongelijk, bang voor de islam.

Nog even en DBB wordt TBB...

Exact. En de EU dan nog miljarden euro's richting Egypte willen sluizen van ons belastingsgeld, en wij de broekriem maar moeten aanhalen. Volledige waanzin.
Tijd dat de EU ontbonden wordt. Eén grote geld-verslinderij.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Mar 2013 om 20:33 ----------

Huh ???

Wat verzin jij je er nu weer bij??? Nergens staat dat de moeder in Turkije woont.

En Turkije een goede scheiding tussen Kerk en Staat?? Ja, toen de generaals nog meer macht hadden. Die scheiding is nu langzaam aan het afbrokkelen, met dank aan de EU die wilde dat de generaals aan macht zouden inboeten.

In het artikel staat:

"Mogelijk zal de Turkse premier in Nederland de kwestie van de Turkse kinderen bij christelijke pleeggezinnen en pleeggezinnen met homocoïtusuele ouders aan de orde stellen."

Er staat niet "Nederlandse kinderen van Turkse origine.

Als het gaat om een kind, geboren in Nederland, met als ouders, Turken, dan heeft Turkije zich inderdaad niet te moeien.

Je opmerking over de generaals houdt echt geen steek. De macht van de generaals werd ingeperkt omdat men wou dat Turkije "democratischer " werd. Waarop baseer je je dat de scheiding tussen Kerk en Staat aan het afbrokkelen is. Ik weet al wat je zal antwoorden, maar ik laat je doen.

Zeker mee eens. Toch ben ik van mening in een geval als deze waarbij het kind waarschijnlijk 'mishandeld' is door de ouders, de ouders geen recht van spreken meer hebben wat betreft het soort gezin dat het kind terecht gaat komen. als je het allemaal zo erg en vervelend vind voor het kind had je dat eerder moeten bedenken. in dit geval is het gewoon de eigen schuld van de ouders.

Zover ik weet scheld ik of een van mijn naasten fammilie en vrienden homo's niet uit voor k*nker homo's en dat ze maar mogen afbranden.
Aangezien dit in jou omgeving blijkbaar wel gebeurd is dit jou probleem. en niet die van de homo gemeenschap.
zoals ik al eerder heb vermeld typeert je reactie je wederom.

Dus je baseert je hele retoriek op "waarschijnlijk"?? Sterk!

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 13:56 ----------

feit 1 dit is al het 3e kind wat bij dit wijf word weggehaald dus ze moet gewoon haar bek houden

feit 2 als er al hier in nederland homo- paren worden uitgescholden -mishandeld- weggetreiterd uit hun
huis etc door wie ?? altijd turken of marrokanen dus die moeten ook hun bek houden en zeker hier
op het forum

amen

Jeetje man, wat een niveau!

http://www.nationaalkompas.nl/bevolking/etniciteit/toekomst/

In de komende decennia zal de allochtone bevolking sterk blijven groeien; van 3,5 miljoen op 1 januari 2012 tot 5,4 miljoen in 2060. Daarmee stijgt het aandeel allochtonen van 21% in 2012 naar 31% in 2060 (zie figuur 1). Het percentage niet-westers allochtonen stijgt daarbij het sterkst; van 12% in 2012 naar ruim 18% in 2060. Terwijl de totale Nederlandse bevolking haar maximale omvang bereikt in 2038, blijven de allochtone bevolkingsgroepen in de hele prognoseperiode nog groeien.

18 % (pas in 2060!!) is niet niets maar nog altijd minder dan 1/5e van de bevolking.

En in 2060 zou bijna 1/3e van de bevolking allochtoon zijn. Betekent nog altijd dat meer dan 2/3e niet allochtoon is.

Bovendien weet ik niet welke definitie precies er van allochtoon gebruikt wordt in deze cijfers, maar Marokkanen en Turken die nu in Nederland rondlopen en zelf al in Nederland geboren zijn, en waarvan in 2060 de nakomelingen rondlopen, die beschouw ik niet meer als allochtonen - in ieder geval niet de Turken en Marokkanen de goed geïntegreerd zijn in onze samenleving - waarbij ze best een gezond stuk Turkse of Marokkaanse "trots" bewaard mogen hebben. Limburgers zijn ook geen Hollanders - wel zijn we allemaal Nederlanders, en zo zie ik het met Turken en Marokkanen ook.

16-03-2013

U heeft zojuist de domste post van 2013 verbroken, momenteel staat u op plek 1, het is nog vroeg in het jaar dus er kan nog veel gebeuren.

Neen, uw reactie is de domste post. Turkije is inderdaad een economisch powerhouse. De economische zwaartekracht gaat de komen tien jaar verder naar daar verschuiven.

In het artikel staat:

Als het gaat om een kind, geboren in Nederland, met als ouders, Turken, dan heeft Turkije zich inderdaad niet te moeien.

En waar dacht jij nu dat het in dit geval om gaat?
Dacht je nu echt dat ze een Turks kind uit Turkije naar Nederland hebben gehaald en hier in een pleeggezin gezet ????

dit is gewoon heel goed geregisseerd de turkse premier komt naar nederland dus we moeten iets hebben om sensatie te maken . dat kind zit al 8 jr bij die pleegouders waarom nu toevallig he .. media - tv alles zit er bovenop ..

nu weer die demonstratie ik hoop dat ze er 500 camera.s op zetten en iedereen filmen degene die ook
maar iets sloopt oppakken paspoort afpakken legaal-illegaal gelijk land uit oprotten hier ..

oja kunnen ze niet even de premier of president gelijk even al die filmpjes laten zien met zinloos geweld
wat zijn onderdanen wekelijks uitspoken .. zien of hij dan miss ook zo.n grootte bek gaat geven
en die gasten gelijk mee terugneemt ...

amen

Kan je dat ook in verstaanbaar Nederlands neerpennen?

Dus je baseert je hele retoriek op "waarschijnlijk"?? Sterk!

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 13:56 ----------

Jeetje man, wat een niveau!
Nouja ik ga uit van hetgeen de media ons aan info geeft. en hun komen met de info betreffende mishandeling. dus ja erg STERK ja :rolleyes:

Jarenlang was de multiculti prachtig, nu hebben meerdere 'leiders' toegegeven dat het een groot faal project is geweest.

Toen ik klein was, ca 30 jaar geleden, was de multiculturele samenleving ook prachtig, en problemen waren er nauwelijks of niet.
We hebben het met z'n allen een zooitje laten worden.

Terug
Naar boven