AndroidHealthClinic

Turkije roert zich: lesbisch NL stel ondergedoken na commotie over Turks pleegkind

[maar Marokkanen en Turken die nu in Nederland rondlopen en zelf al in Nederland geboren zijn, en waarvan in 2060 de nakomelingen rondlopen, die beschouw ik niet meer als allochtonen - in ieder geval niet de Turken en Marokkanen de goed geïntegreerd zijn in onze samenleving - waarbij ze best een gezond stuk Turkse of Marokkaanse "trots" bewaard mogen hebben. Limburgers zijn ook geen Hollanders - wel zijn we allemaal Nederlanders, en zo zie ik het met Turken en Marokkanen ook.

Eindelijk eens iemand met een verstandige opmerking.

• Topic Starter Topic Starter
Erdogan is geen haar beter: "Erdogan zei onlangs op een internationale bijeenkomst dat zionisme en islamkritiek als misdaad tegen de menselijkheid beschouwd moeten worden."

Wat komt dat mannetje hier doen en wat moeten we met Turkije in de EU ? Niets !

Zelfs al zou dat waar zijn waardoor zou dat komen denk je:rolleyes:

Enlighten me Oh wise one.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 14:09 ----------

Erdogan is geen haar beter: "Erdogan zei onlangs op een internationale bijeenkomst dat zionisme en islamkritiek als misdaad tegen de menselijkheid beschouwd moeten worden."

Kan je mij een link geven waar hij dit zegt? Graag een Engelstalige letterlijke vertaling want onze Nederlandstalige journalisten hebben nogal de neiging Engelstalige teksten zeer vrijelijk te vertalen.
EN weet je, Zionisme is inderdaad een misdaad tegen de menselijkheid.
Maar waarom breng je dit ter sprake. Als reactie op wat?

Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erodgan, who just days ago said a movie that “insults religions” and “prophets” is not protected by freedom of speech, now is insisting that international bodies pass laws making criticism of Islam a crime.

The Turkish newspaper, Today’s Zaman, reported Erdogan made the comments before a large crowed in Bosnia.

http://www.wnd.com/2012/09/turkish-pm-wants-criticism-of-muslims-banned-worldwide/

Zionisme = http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-21628757

Turkey's Prime Minister Recep Tayyip Erdogan has been heavily criticised by the US, Israel and the UN for branding Zionism a "crime against humanity".

Ik zal het je makkelijk maken en tonen dat wat Erdogan zegt helemaal anders dient geinterpreteerd te worden:

"Turks premier Recep Tayyip Erdogan zei afgelopen woensdag op een bijeenkomst van de Verenigde Naties in Wenen volgens de Engelse vertaling: ‘We should be striving to better understand the culture and beliefs of others, but instead we see that people act based on prejudice and exclude others and despise them. And that is why it is necessary that we must consider -just like Zionism or anti-Semitism or fascism- Islamophobia as a crime against humanity.’ Ofwel: ‘We moeten streven naar een beter inzicht in de cultuur en het geloof van anderen, maar in plaats daarvan zien we dat mensen handelen op basis van vooroordelen en anderen uitsluiten en verachten. En dat is de reden waarom het nodig is dat we moeten overwegen -net als het Zionisme of anti-semitisme of fascisme- islamofobie als een misdaad tegen de menselijkheid te beschouwen’."

Hier stelt hij dus dat volgende zaken een misdaad tegen de mensheid zou moeten zijn:
Zionisme, anti-semitisme, fascisme, EN islamofobie.

Ik ben het er niet mee eens, want ik vind dat misdaden tegen de menselijkheid toch wel een stap verder gaan, maar wat belangrijk is, is dat hij bevestigd dat al deze 4 genoemden zeer erg zijn.

DUS... ik vind het walgelijk dat onze Westerse pers deze zaken helemaal anders voorstelt.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 14:19 ----------

http://www.wnd.com/2012/09/turkish-pm-wants-criticism-of-muslims-banned-worldwide/

Zionisme = http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-21628757

Turkey's Prime Minister Recep Tayyip Erdogan has been heavily criticised by the US, Israel and the UN for branding Zionism a "crime against humanity".

Ik heb de oorspronkelijke tekst geciteerd, dat is altijd beter want ook jouw Engelstalige link is heel selectief in het weergeven van watwerd gezegd. Lees mijn post hierboven.

Je zou zijn woordvoerder moeten worden, boodschappen mooi verpakken maakt de boodschap niet mooi. Kun je nog zo je best doen Jasmine...

Mooi dat hij alle bewegingen opnoemt die mogelijk tegen zijn religie kunnen ingaan....maar zijn eigen (geweldadige) religie nergens bekritiseert.

Laatst bewerkt:
Je zou zijn woordvoerder moeten worden, boodschappen mooi verpakken maakt de boodschap niet mooi. Kun je nog zo je best doen Jasmine...

Mooi dat hij alle bewegingen opnoemt die mogelijk tegen zijn religie kunnen ingaan....maar zijn eigen (geweldadige) religie nergens bekritiseert.

Inpakken? Ik maak helemaal niks mooier. Ik neem zijn oorspronkelijke tekst, de enige manier om een tekst echt te evalueren. En ik analyseer en zeg wat hij heeft gezegd. Hij zegt dat anti-semitisme een misdaad tegen de menselijkheid zou moeten zijn, alsook het zionisme en het fascisme, en islamofobie. En wat doe jij en de westerse media? Je haalt er één woord uit? En jij vindt dat correct??? Ik vind dat intellectuele oneerlijkheid.

PS: het christendom heeft een veel bloediger en gruwelijk verleden dan de islam. Je post staat bol van de insinuaties en halve waarheden. Elke religie of beweging is in het verleden misbruikt door de leiders om hun doelen te bereiken.

Laatst bewerkt:
Inpakken? Ik maak helemaal niks mooier. Ik neem zijn oorspronkelijke tekst, de enige manier om een tekst echt te evalueren.

En ik analyseer en zeg wat hij heeft gezegd. Hij zegt dat anti-semitisme een misdaad tegen de menselijkheid zou moeten zijn, alsook het zionisme en het fascisme, en islamofobie.

En wat doe jij en de westerse media? Je haalt er één woord uit? En jij vindt dat correct??? Ik vind dat intellectuele oneerlijkheid.

Oneerlijkheid is als jij nu op basis van dat artikel zogenaamd weet hoe het zit. Erdogan is in de wereld maar ook in Turkije bezig om de islam een stabielere basis te geven. Ten eerste pakt hij het secularisme in Turkije aan en globaal wil hij begrip voor islam.

‘We should be striving to better understand the culture and beliefs of others, but instead we see that people act based on prejudice and exclude others and despise them. And that is why it is necessary that we must consider -just like Zionism or anti-Semitism or fascism- Islamophobia as a crime against humanity.’

= Jullie moeten islam begrijpen en ons niet bestrijden.

Nooit meer kinderen uit Turkije aan nemen........

Kan je dat ook in verstaanbaar Nederlands neerpennen?

hoe duidelijk in steenkool Nederlandse taal wil je het hebben ???? je begrijpt donders goed wat ik bedoel

iedere gelegenheid die er komt grijpen dat soort mong*len aan om rellen te schoppen

Oneerlijkheid is als jij nu op basis van dat artikel zogenaamd weet hoe het zit. Erdogan is in de wereld maar ook in Turkije bezig om de islam een stabielere basis te geven. Ten eerste pakt hij het secularisme in Turkije aan en globaal wil hij begrip voor islam.

‘We should be striving to better understand the culture and beliefs of others, but instead we see that people act based on prejudice and exclude others and despise them. And that is why it is necessary that we must consider -just like Zionism or anti-Semitism or fascism- Islamophobia as a crime against humanity.’

Ik heb je reeds gevraagd me te tonen waarop je je baseert om te zeggen dat hij het secularisme aanpakt. En hoe tracht hij de Islam een stabielere basis te geven? Allemaal beweringen zonder enige basis.

En geloof me, ik baseer me op meer dan enkel een artikel op een mening te vormen over Erdogan. EN beter nog, ik heb nergens mijn mening over hem gegeven.
Er werd iets beweerd, ik heb de veel te vrije vertaling correct weergegeven.

Hij is zelf ook bevooroordeeld jegens homocoïtusuele ouders.

Die islamitische landen worden met de dag geflipter. Het is slechts een kwestie van tijd voordat ze van de aardbodem verdwijnen.

Hij is zelf ook bevooroordeeld jegens homocoïtusuele ouders.

Ah zo?? Wil je me aantonen waarop je zoiets baseert?

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 17:20 ----------

Die islamitische landen worden met de dag geflipter. Het is slechts een kwestie van tijd voordat ze van de aardbodem verdwijnen.

Ik heb je al intelligentere opmerkingen zien maken.
Ik zou wel eens willen weten hoe je tot zo'n conclusie komt.

De voorzitter van de mensenrechten commissie, Aydin Ustün, zegt alle Turken in Nederland, eerste, tweede of derde generatie, te beschouwen als hun onderdanen en gebruikt dit als het argument dat al die bemoeienissen opeens rechtvaardigen.

http://nos.nl/video/485012-turkse-mensenrechtencommissie-over-pleegzorg-in-nl.html

Bovendien weet ik niet welke definitie precies er van allochtoon gebruikt wordt in deze cijfers, maar Marokkanen en Turken die nu in Nederland rondlopen en zelf al in Nederland geboren zijn, en waarvan in 2060 de nakomelingen rondlopen, die beschouw ik niet meer als allochtonen - in ieder geval niet de Turken en Marokkanen de goed geïntegreerd zijn in onze samenleving - waarbij ze best een gezond stuk Turkse of Marokkaanse "trots" bewaard mogen hebben. Limburgers zijn ook geen Hollanders - wel zijn we allemaal Nederlanders, en zo zie ik het met Turken en Marokkanen ook.

Kijk mijn link eens de eerste 20 seconden en op 0.46. Onze burgers....."in een val loopt waar hij langzaam wordt geassimileerd. Assimilatie is het resultaat" En die dreigende assimilatie is dus een agenda voor Erdogan.

Het kan wel zo zijn dat wij ze beschouwen als Nederlanders en dat door de jaren heen Turken zijn gaan wennen aan ons en wij aan hen. Maar waar waar jij pleit om x-ste generatie Turken te zien als Nederlander en integratie ziet als een positieve ontwikkeling pleit deze meneer, die niet zomaar een Turk is die van de straat geplukt is maar een vrij officieel figuur is, voor dat een Turk en alle nakomelingen altijd Turk zijn en ook Turks moeten blijven.

Dat is iets heel anders als een Limburger in Holland. Laten we elkaar nu niet voor de gek houden. Het spreekt boekdelen wat die meneer zegt en ik vermoed maar zo dat wat hij daar zegt officieel beleid is en dat daar ook nog eens een grote maatschappelijke achterban voor is. Stel je voor Rutte naar Canada die hetzelfde soort verhaal gaat houden. Dat is toch bezopen als je er bij nadenkt!

İk ben hier niet te gast ben hier geboren.
Ben net als jij dus ook op papier een nederlander.
We hebben geen beter leven maar een k*t leven door dit onzinnige dom gedrag van jullie.
Meer een stressvol leven dus.

Zou je wellicht je mening willen geven over wat zo iemand zegt als die meneer van de mensenrechten commissie. Iemand van de Turkse regering die ook jou een onderdaan noemt terwijl je niet eens in Turkije geboren bent.

Kan je wel wild om je heen slaan en allerlei ziekten gebruiken in je zinnen en het over het Nederlandse onzinnige dom gedrag hebben maar ik vind het prima als je Nederlander wil zijn.

Als je het laten wil om k***r in elke zin te gebruiken en onze homo's met respect behandeld en zo nog een paar van die integratieregeltjes wil respecteren...welkom. Maar dan is de zoveelste generatie Turken dus op een gegeven moment Nederlander en GEEN Turkse onderdaan. En daar moet je ons Nederlanders niet op aanspreken maar de Turkse regering die niet wil dat jullie Nederlander worden.

İk ben hier niet te gast ben hier geboren.
Ben net als jij dus ook op papier een nederlander.
We hebben geen beter leven maar een k*t leven door dit onzinnige dom gedrag van jullie.
Meer een stressvol leven dus.

Ps. Wanneer je een homo buiten ziet zegt iedereen van die moet dood, oftewel k*nker homos let it burn.
Denk na als zo een jongen naast homos en lesbisch groeit wat zal dat kind dan wel niet worden?
Als het nou gewoon normale mensen waren wat voor geloof dan ook zou er niet zoveel haat opgewekt worden tegenover jullie.
Hoezo donder je dan niet op naar Turkije, aangezien je een minder leuk leven hebt hier?
Oja omdat je het hier wel beter hebt.

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven