MuscleMeat

Turkije - Tjechie

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach laat hem, hij leeft in zijn eigen wereldje...:rolleyes:

autochtonen worden gepest hier in Nederland, yeah right

hij heeft gewoon wat meegemaakt vroeger en sindsdien is hij niet meer uit zijn enge marokanen droom gekomen hahaha

Typisch weer zon reactie van een ahmetje, mij is nooit wat overkomen.Ik laat ze de kans niet nemen mij ook maar met 1 vinger aan te raken want daar is mijn haat te groot voor.Ooit komt er een dag dat ik kan lachen lafbek.

Oew, je typt een boek hierzo en je zegt aan het eind nog dat je niet gefrustreerd bent.. Okee, ten eerste, wat krijgt da allochtoon wel en de autochtoon volgens jou NIET voor elkaar? Dat wil ik wel ns weten..

Die moslimlanden waar je het over hebt? Turkije is een seculiere staat waar hoofddoekjes op universiteiten verboden zijn.. Voor jouw informatie, seculier houdt in zonder geloof, dus neutraal.. dus zoals Nederland.. De bevolking is er meerendeels moslim, daar geef ik je gelijk in. En bovendien, ik hoef je neus de feiten niet in te drukken lijkt mij.. je weet best dat jullie zelf de tickets hebben betaald om onze voorouderen hierheen te halen na de WO 2 om dit landje weer op te bouwen.. en blijkbaar vonden jullie het toen belangrijk genoeg om daarbij een verblijfsvergunning onbep. tijd te verstrekken, wat jullie, volgens jullie nu ten slechte komt.

Hoe bedoel je eigenlijk dat elke Nederlander dagelijks gediscrimineerd wordt, door wie? wanneer? Ik hoor het voor het eerst.

en inderdaad, de grondwet .. art1 is de non-discriminatie beleid waar IEDEREEN zich op kan beroepen, dus ook jullie waar jullie dat nodig achten.

Ik hoor vaak zat citaten als " ja hey, als we verliezen .. hebben WIJ tenminste nog een tweede vaderland waar we voor kunnen juichen" in cafe's en bij vrienden.. Dus de inwoner (lees: Turk) hierzo is weldegelijk voor Nederland..

jij bent compleet geschift !

Tijd voor een slotje

jij bent compleet geschift !

leg ns uit.. :) ik vraag me af waarom je zo een conclusie trekt.. alles wat ik noem in mijn post is gewoon serieus..

Jij voelt je waarschijnlijk beledigt als de zoveelste Turk of Marokkaan je "kaaskop" of "kaasje" noemt o.i.d.

Ik voel me beledigd als ik Hbo rechten studeer en ik meer dan 20 sollicitatiebrieven moet versturen voordat er een bedrijf denkt, aha een potente stagiaire, die kan ik wel gebruiken.. Terwijl de Nederlandse klasgenoot 5 brieven verstuurt en 5 x een reactie ontvangt.

Ik voel me beledigd als ik op vrijwel alle internetfora negatiefs lees over de Turk.. Ik denk dan bijmezelf.. in het echt is iedereen heel normaal tegen me.. maar blijkbaar denken ze er in realiteit heel anders over.. Dat geeft je twijfels.. je leven lang het gevoel hebben dat je ergens niet thuishoort.. en je hebt niet eens iets misdaan.. je bent ergens "geboren"..

En nu kun je altijd het verhaaltje komen vertellen dat we dan maar in ons eigen warm landje moesten blijven.. geloof me.. als het andersom was geweest.. waren JULLIE geemigreerd naar Turkije.. het is gewoon de vuistregel.. kijk om je heen.. Heel de wereld emigreert.. Als je het slecht hebt, ga je beter opzoeken.. of dit nou Nederland is.. of Duitsland of Turkije.. dat doet er niet eens zo zeer toe..

Laatst bewerkt:
De Turken hadde het wel gewoon verdient, hebben alles op alles gezet om toch nog te winnen

leg ns uit.. :) ik vraag me af waarom je zo een conclusie trekt.. alles wat ik noem in mijn post is gewoon serieus..

Jij voelt je waarschijnlijk beledigt als de zoveelste Turk of Marokkaan je "kaaskop" of "kaasje" noemt o.i.d.

Ik voel me beledigd als ik Hbo rechten studeer en ik meer dan 20 sollicitatiebrieven moet versturen voordat er een bedrijf denkt, aha een potente stagiaire, die kan ik wel gebruiken.. Terwijl de Nederlandse klasgenoot 5 brieven verstuurt en 5 x een reactie ontvangt.

Ik voel me beledigd als ik op vrijwel alle internetfora negatiefs lees over de Turk.. Ik denk dan bijmezelf.. in het echt is iedereen heel normaal tegen me.. maar blijkbaar denken ze er in realiteit heel anders over.. Dat geeft je twijfels.. je leven lang het gevoel hebben dat je ergens niet thuishoort.. en je hebt niet eens iets misdaan.. je bent ergens "geboren"..

En nu kun je altijd het verhaaltje komen vertellen dat we dan maar in ons eigen warm landje moesten blijven.. geloof me.. als het andersom was geweest.. waren JULLIE geemigreerd naar Turkije.. het is gewoon de vuistregel.. kijk om je heen.. Heel de wereld emigreert.. Als je het slecht hebt, ga je beter opzoeken.. of dit nou Nederland is.. of Duitsland of Turkije.. dat doet er niet eens zo zeer toe..

Ik moet zeggen hier geef ik je wel gelijk in.

Maar er zijn er genoeg die het gewoon verzieken voor mensen zoals jou.

Speltip 1: nooit in discussie treden met zwakbegaafden.

Typisch weer zon reactie van een ahmetje, mij is nooit wat overkomen.Ik laat ze de kans niet nemen mij ook maar met 1 vinger aan te raken want daar is mijn haat te groot voor.Ooit komt er een dag dat ik kan lachen lafbek.

Je haat is te groot? Omfg

Stop de haat mensen. :kiss:

Zo en nu een :slotje:

Tuurlijk zijn er ook goede, daar ben jij denkt ik een voorbeeld van.

Maar als er een zooitje van gemaakt word krijg je deze toestanden vanzelf.Er word niet voorniks negatief gepraat.Jammer voor diegene die zich wel weten te gedragen.Tijd dus om een kijkje te nemen ergens anders misschien.

• Topic Starter Topic Starter
Wil een van de moderators een slotje gooien?

Thanks.

Maar als er een zooitje van gemaakt word krijg je deze toestanden vanzelf.Er word niet voorniks negatief gepraat.Jammer voor diegene die zich wel weten te gedragen.Tijd dus om een kijkje te nemen ergens anders misschien.

wuahahahahah :D heel concreet en kort door de bocht : waarom zouden we?

misschien een vergezocht voorbeeld, maar je WILT iets.. en achteraf blijkt het mis te lopen.. dan kun je toch niet zeggen.. okee rot dan maar op?

Als je een kind wilt kun je toch ook niet achteraf zeggen, mwah.. het is 3 niks.. gooi maar weg? als je ergens aan begonnen bent, zul je ieders belang mee moeten wegen en zul je voor een oplossing moeten zorgen waarmee iedereen tevreden is..

misschien een vergezocht voorbeeld, maar je WILT iets.. en achteraf blijkt het mis te lopen.. dan kun je toch niet zeggen.. okee rot dan maar op?

Als je een kind wilt kun je toch ook niet achteraf zeggen, mwah.. het is 3 niks.. gooi maar weg? als je ergens aan begonnen bent, zul je ieders belang mee moeten wegen en zul je voor een oplossing moeten zorgen waarmee iedereen tevreden is..

Jahwel, het zal wel moeten.

Als er teveel problemen ontstaan moet je dit gewoon weer terug kunnen draaien, altijd nog beter dan het land naar de klote helpen.

Wat wil je nou.....een multiculturele samenleving zorgt alleen voor meer haat en zal nooit stoppen.Het is nog nooit goed gegaan.In de 2e wereldoorlog niet in de tussentijd niet en nu niet.

Culturen kun je niet mixen, het zou een mooi iets zijn als het altijd goed gedaan was maar van fouten moet je leren.Dus kappen met die open grenzen.Dicht ermee !

• Topic Starter Topic Starter
Waar zijn de moderators als je ze nodig hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven