AndroidHealthClinic

Turkije - Tjechie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was op een vrijdagavond en niet op een zondagavond, ten tweede is dit Nederland en niet Turkije dus als Turkije wint ga je niet als minderheid in je gastland als een gek lopen toeteren terwijl mensen volgende dag weer vroeg hun nest uit moeten en helemaal geen **** met Turkije te maken hebben, dus daar zit wel een klein verschilletje in.

Die mensen wonen, werken en leven hier net zo goed als jij dat doet ;)

ik wist niet of ze nu al bij de EU zaten.. maar blijkbaar kan ieder land zomaar meedoen.

turkije kan beter meedoen met de azie cup ofzo en niet in een EK met christenen

En dat is.. omdat jij dat zegt?? leer respect hebben.. ga daarna anderen beoordelen.. wie ben jij om zoeits te zeggen..

Turkije heeft het echt niet zelf voor het zeggen of ze wel of niet mee willen doen.. dat besluiten de betreffende organisaties.. en als Turkije toesteming krijgt.. dan gaan ze daar uiteraard gebruik van maken ook.. lijkt me meer dan logisch.. en in dit geval ben jij gewoon het pisventje dat er toch nog een oordeel over probeert te vellen maar waar niemand ook maar iets om geeft..

En dat is.. omdat jij dat zegt?? leer respect hebben.. ga daarna anderen beoordelen.. wie ben jij om zoeits te zeggen..

Turkije heeft het echt niet zelf voor het zeggen of ze wel of niet mee willen doen.. dat besluiten de betreffende organisaties.. en als Turkije toesteming krijgt.. dan gaan ze daar uiteraard gebruik van maken ook.. lijkt me meer dan logisch.. en in dit geval ben jij gewoon het pisventje dat er toch nog een oordeel over probeert te vellen maar waar niemand ook maar iets om geeft..

nou blijkbaar jij wel anders quote je me niet :roflol:

respect hebben? wtf :roflol: ik zeg turkije hoort niet bij europa, wat heeft dat met respect te maken.

Eens, je bent hier in nederland dus ben je blij als nederland wint en niet anders.;)

Dus stel dat jij ooit ergens anders zit en NL wint een wedstrijd. Ga jij dan lekker binnen zitten?

Gister nog een filmpje gezien van Nederlanders die herrie zaten te schoppen ergens in Italie?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus stel dat jij ooit ergens anders zit en NL wint een wedstrijd. Ga jij dan lekker binnen zitten?

Gister nog een filmpje gezien van Nederlanders die herrie zaten te schoppen ergens in Italie?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!![/QUOTE]

ja, maar die waren daar waarschijnlijk op vakantie en niet om van het
ocmw te profiteren.

Waar staat dat filmpje?

Eens, je bent hier in nederland dus ben je blij als nederland wint en niet anders.;)

Daar heb jij helemaal niks over te zeggen mannetje.. JULLIE, NEDERLANDSE GRONDWET

art. 1 Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

IK juich, ik wuif, ik schreeuw, ik roep wat ik wil als Turkije wint.. en wat jij doet.. .. gefrustreerd raken..

nou blijkbaar jij wel anders quote je me niet :roflol:

respect hebben? wtf :roflol: ik zeg turkije hoort niet bij europa, wat heeft dat met respect te maken.

Dat is niet het enige wat je zegt en dat weet je goed.. Je gaat oordelen over wie wat waar moet doen.. Als ik jou vertel wat jij moet doen is dat ook vrij respectloos.. evengoed heb jij niks te zeggen over wat Turkije zou moeten.. houd je kop dan gewoon

Nu moet ik zeggen dat je van Turken niet zo veel last heb als van Marokkanen, anders had ik gezegd ik gedraag me ik werk en ik kom niet naar NL om onze belastingcenten leeg te zuigen.

Maar dan nog als je in een land woont waarbij je in de minderheid bent, en je gaat herrie schoppen (of Turkije nou wint verliest of kampioen wordt) in een wijk waar iedereen probeerd te slapen, dan doe je toch iets fout, het valt me nog tegen dat er niemand is opgepakt, en tuurlijk snap ik wel dat je blij bent als je land wint, maar ga dan lekker thuis of bij je familie feestvieren en niet midden op straat om 12 uur snachts terwijl de gemiddelde burger gewoon de volgende dag vroeg ze nest uit moet.

Gister nog een filmpje gezien van Nederlanders die herrie zaten te schoppen ergens in Italie?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als ik in italie, spanje of griekenland zou wonen zou ik feesten als dat land gewonnen heeft, logisch als je er woont voel je je er thuis en feest je alleen als dat land gewonnen heeft, natuurlijk ben ik dan nog voor nederland maar dan ga ik niet de straat op om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen.

Nu moet ik zeggen dat je van Turken niet zo veel last heb als van Marokkanen, anders had ik gezegd ik gedraag me ik werk en ik kom niet naar NL om onze belastingcenten leeg te zuigen.

Maar dan nog als je in een land woont waarbij je in de minderheid bent, en je gaat herrie schoppen (of Turkije nou wint verliest of kampioen wordt) in een wijk waar iedereen probeerd te slapen, dan doe je toch iets fout, het valt me nog tegen dat er niemand is opgepakt, en tuurlijk snap ik wel dat je blij bent als je land wint, maar ga dan lekker thuis of bij je familie feestvieren en niet midden op straat om 12 uur snachts terwijl de gemiddelde burger gewoon de volgende dag vroeg ze nest uit moet.

Dus als het vrijdagavond was, dan was er niks aan de hand?

Laat die mensen ook blij zijn om een overwinning dat voor hen niet zo makkelijk is als voor de gemiddelde Nederlander.

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2q9l0rc.png

ekjosm.jpg

• Topic Starter Topic Starter
ArnoldFan praat niet zo dom.

Al die NL emigranten die in buitenland wonen, alsof die niet gaan feesten als NL heeft gewonnen.

Hoe dom ben je:roflol:

Laat ze feesten tot vrijdag, dan straft kroatie ze af

Daar heb jij helemaal niks over te zeggen mannetje.. JULLIE, NEDERLANDSE GRONDWET

art. 1 Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

IK juich, ik wuif, ik schreeuw, ik roep wat ik wil als Turkije wint.. en wat jij doet.. .. gefrustreerd raken..

Ten eerst is het al erg dat er mensen vanuit moslimlanden zich hier bevinden en dat had nooit mogen gebeuren maar dit wil ik er nu uit laten.

Als alle mensen gelijk behandelt moeten worden waarom worden dan de autochtonen gediscrimineerd op alle vlakken en waarom krijgen de allochtonen meer voor mekaar dan de nederlander ?

Waarom worden nederlanders gediscrimineerd elke dag weer in hun buurt of school ?

En als het eens omgedraaid is word meteen die grondwet naar voren gehaald om te laten zien dat racisme verboden is ? hou toch op.

Ze moeten op scholen + islamitische scholen die art.1 regel maar eens elke dag onder de neus van de marokanen en turken schuifen en ze dit 10 keer op laten schrijfen.

Ik raak helemaal niet gefrustreerd, ik vind dat ze ook voor nederland blij moeten zijn omdat ze hier wonen.Maar nee, ze wonen hier omdat ze het beter hebben maar verder willen ze geen liefde hebben voor nederland.Alleen de maan met het sterretje erin word als vlag opgehangen.

Dutch History X :rolleyes:

ach laat hem, hij leeft in zijn eigen wereldje...:rolleyes:

autochtonen worden gepest hier in Nederland, yeah right

hij heeft gewoon wat meegemaakt vroeger en sindsdien is hij niet meer uit zijn enge marokanen droom gekomen hahaha

Ten eerst is het al erg dat er mensen vanuit moslimlanden zich hier bevinden en dat had nooit mogen gebeuren maar dit wil ik er nu uit laten.

Als alle mensen gelijk behandelt moeten worden waarom worden dan de autochtonen gediscrimineerd op alle vlakken en waarom krijgen de allochtonen meer voor mekaar dan de nederlander ?

Waarom worden nederlanders gediscrimineerd elke dag weer in hun buurt of school ?

En als het eens omgedraaid is word meteen die grondwet naar voren gehaald om te laten zien dat racisme verboden is ? hou toch op.

Ze moeten op scholen + islamitische scholen die art.1 regel maar eens elke dag onder de neus van de marokanen en turken schuifen en ze dit 10 keer op laten schrijfen.

Ik raak helemaal niet gefrustreerd, ik vind dat ze ook voor nederland blij moeten zijn omdat ze hier wonen.Maar nee, ze wonen hier omdat ze het beter hebben maar verder willen ze geen liefde hebben voor nederland.Alleen de maan met het sterretje erin word als vlag opgehangen.

Oew, je typt een boek hierzo en je zegt aan het eind nog dat je niet gefrustreerd bent.. Okee, ten eerste, wat krijgt da allochtoon wel en de autochtoon volgens jou NIET voor elkaar? Dat wil ik wel ns weten..

Die moslimlanden waar je het over hebt? Turkije is een seculiere staat waar hoofddoekjes op universiteiten verboden zijn.. Voor jouw informatie, seculier houdt in zonder geloof, dus neutraal.. dus zoals Nederland.. De bevolking is er meerendeels moslim, daar geef ik je gelijk in. En bovendien, ik hoef je neus de feiten niet in te drukken lijkt mij.. je weet best dat jullie zelf de tickets hebben betaald om onze voorouderen hierheen te halen na de WO 2 om dit landje weer op te bouwen.. en blijkbaar vonden jullie het toen belangrijk genoeg om daarbij een verblijfsvergunning onbep. tijd te verstrekken, wat jullie, volgens jullie nu ten slechte komt.

Hoe bedoel je eigenlijk dat elke Nederlander dagelijks gediscrimineerd wordt, door wie? wanneer? Ik hoor het voor het eerst.

en inderdaad, de grondwet .. art1 is de non-discriminatie beleid waar IEDEREEN zich op kan beroepen, dus ook jullie waar jullie dat nodig achten.

Ik hoor vaak zat citaten als " ja hey, als we verliezen .. hebben WIJ tenminste nog een tweede vaderland waar we voor kunnen juichen" in cafe's en bij vrienden.. Dus de inwoner (lees: Turk) hierzo is weldegelijk voor Nederland..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven