arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Ach.. internet is toch weer een mooi medium.. jongetjes die in het echte leven bang zijn voor hun eigen schaduw zijn hier de grootste helden.. het zijn idd ook vaak dezelfde leeghoofden die elke keer er op aandringen om zichzelf voor schut te zetten op deze site.. ach vrijheid van meningsuiting is niet voor iedereen een voordeel, het kan namelijk ook tegen je werken maar dat zien ze niet eens...
Verder moet je niet te veel verwachten van het 'bestuur'.. optreden dat zal er idd niet bij zitten.. sterker nog.. sommigen zijn het er nog mee eens ook en dat dit tegenwoordig een niet-serieus-te-nemen-board is met heel veel pubertjes met het IQ van een pasgeboren baby met het downsyndrom lijkt hun ook niet echt dwars te zitten..
OT by the way: leuke pot.. ik als neutrale toeschouwer kan hier alléén maar van genieten.. maar ik denk dat je ook een sporthart moet hebben om hiervan te kunnen genieten..
Jij bent een vent die een mooi stukje tekst neer kan zetten maar bang is om met de waarheid op tafel te komen omdat je dan zogenaamd een racist bent.Bangerik !
Het enige waar jij het op kan gooien is het IQ en het niet serieus nemen, wat een zwakke vent ben jij zeg.Dit moet JUIST heel serieus genomen worden.Het heeft totaal niks met IQ te maken wil je problemen in kunnen zien.

: leuke pot.. ik als neutrale toeschouwer kan hier alléén maar van genieten.. maar ik denk dat je ook een sporthart moet hebben om hiervan te kunnen genieten..