Fitness Seller

Turkije - Tjechie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach.. internet is toch weer een mooi medium.. jongetjes die in het echte leven bang zijn voor hun eigen schaduw zijn hier de grootste helden.. het zijn idd ook vaak dezelfde leeghoofden die elke keer er op aandringen om zichzelf voor schut te zetten op deze site.. ach vrijheid van meningsuiting is niet voor iedereen een voordeel, het kan namelijk ook tegen je werken maar dat zien ze niet eens...

Verder moet je niet te veel verwachten van het 'bestuur'.. optreden dat zal er idd niet bij zitten.. sterker nog.. sommigen zijn het er nog mee eens ook en dat dit tegenwoordig een niet-serieus-te-nemen-board is met heel veel pubertjes met het IQ van een pasgeboren baby met het downsyndrom lijkt hun ook niet echt dwars te zitten..

OT by the way :D : leuke pot.. ik als neutrale toeschouwer kan hier alléén maar van genieten.. maar ik denk dat je ook een sporthart moet hebben om hiervan te kunnen genieten..

Jij bent een vent die een mooi stukje tekst neer kan zetten maar bang is om met de waarheid op tafel te komen omdat je dan zogenaamd een racist bent.Bangerik !

Het enige waar jij het op kan gooien is het IQ en het niet serieus nemen, wat een zwakke vent ben jij zeg.Dit moet JUIST heel serieus genomen worden.Het heeft totaal niks met IQ te maken wil je problemen in kunnen zien.

Jezus, echt elke topic moet gewoon verziekt worden hier.

Nouja, ik had het gister opgegeven. Na de eerste helft ben ik weer gaan leren, heb namelijk examens. Toen het 2-1 werd toch maar weer gaan kijken en daarna natuurlijk afgekeken. Ik was echt BLIJ. Echt geweldig gewoon! Helaas moeten wij altijd wakker schieten, gebeurt gewoon elke wedstrijd :D Ik hoop dat we tegen Croatie toch een stuk beter gaan spelen. En tja, jullie kunnen zeggen wat jullie willen over de Turken, maar de Nederlanders zijn net zo erg.
Gister ben ik na de wedstrijd weer gaan leren.

Maar vrijdag was ik na Nederland-Frankrijk nog effe stad in geweest (was geweldig trouwens). Zag je een hele groep Nederlanders rond een kleine franse auto, gingen ze die mensen erin wat vervelen enz...En nog van alle gekte. Ook tot 's nachts getoeter. Ik heb er geen problemen mee, maar dan moeten jullie ECHT niet zeiken als de Turken wat gaan toeteren! EK = weken met gekte, zo'n dingen mogen gebeuren.

het is triest om bij iedere overwinning iedereen wakker te toeteren, ze zijn geen ek kampioen ofzo.... :rolleyes:

en het is wat normaler om overwinningen van nederland te vieren dan van een ander land hier in nederland, vind je ook niet?

en wat heeft het voor zin uberhaupt? ga dan ergens feesten ipv toeteren, wat een kansloos gedoe is dat..

Een oorlogsmonument in Hank is vrijdagnacht oranje geschilderd. Vermoedelijk hebben Oranjesupporters in hun feestvreugde na de 4-1 overwinning op Frankrijk het monument beklad, zegt een woordvoerder van de Brabantse politie. De gemeente Werkendam, waaronder Hank valt, doet maandag aangifte van vandalisme.

Het monument aan de Oranjepolderweg is een propeller van een Britse Halifax. Toen die in 1944 neerstortte, kwamen zeven bemanningsleden om. De gemeente is 'zeer ontstemd' over de actie. "Het bekladden van het monument getuigt van een gebrek aan respect", staat op de gemeentewebsite Het is nog onbekend hoeveel het schoonmaken van het monument gaat kosten.

En dan maar zeuren over de Turken

:roflol:

ja als het aan de members hier ligt zullen de turken dit wel hebben gedaan om te provoceren:rolleyes:

ha ha ha het zou zomaar kunnen

het is triest om bij iedere overwinning iedereen wakker te toeteren, ze zijn geen ek kampioen ofzo.... :rolleyes:

en het is wat normaler om overwinningen van nederland te vieren dan van een ander land hier in nederland, vind je ook niet?

en wat heeft het voor zin uberhaupt? ga dan ergens feesten ipv toeteren, wat een kansloos gedoe is dat..

Eens, je bent hier in nederland dus ben je blij als nederland wint en niet anders.;)

jij leeft volgens mij onder je deurmat, kerel

ook de nederlanders hebben na hun overwinning uren zitten toeteren en feesten op een manier waarbij vele mensen er last van hadden, ook veel vandalistisch gedrag..

Feest van de Turken is zonder problemen verlopen, check het nieuws..

Eens, je bent hier in nederland dus ben je blij als nederland wint en niet anders.

en wat dacht je van de nederlanders in Bern, heb je die gezien?
met z'n 80.000den lekker door de stad schreeuwend...moeten die ook opsodemieteren uit Zwitserland?? en wat dacht je van Nederlanders die in Duitsland wonen en ga zo maar door....mogen zij ook niet genieten :rolleyes:

hahahaha blijft me verwonderen hoe dom mensen kunnen zijn:D

Die overwinning is ze gegund maar het toeteren de hele nacht is natuurlijk zeer overdreven. Er wonen meer Spanjaarden dan Turken in Nederland maar die heb ik niet gehoord zaterdag. Voor Italianen geld het zelfde die heb ik zelfs bij het winnen van het WK niet gehoord.

Een oorlogsmonument in Hank is vrijdagnacht oranje geschilderd. Vermoedelijk hebben Oranjesupporters in hun feestvreugde na de 4-1 overwinning op Frankrijk het monument beklad, zegt een woordvoerder van de Brabantse politie. De gemeente Werkendam, waaronder Hank valt, doet maandag aangifte van vandalisme.

Het monument aan de Oranjepolderweg is een propeller van een Britse Halifax. Toen die in 1944 neerstortte, kwamen zeven bemanningsleden om. De gemeente is 'zeer ontstemd' over de actie. "Het bekladden van het monument getuigt van een gebrek aan respect", staat op de gemeentewebsite Het is nog onbekend hoeveel het schoonmaken van het monument gaat kosten.

En dan maar zeuren over de Turken

:roflol:
Beter als 's avonds de buurt wakker houden door toeterend rond te rijden!

J/k
Echt een trieste actie, vraag me af wat zoiets toevoegd aan de feestvreugde? Een oorlogsmonument bekladden....

• Topic Starter Topic Starter
Snap niet waarom mensen nog zeuren over dat getoeter.

Vrijdag ging het getoeter ook door tot een uurtje of 12 half 1.

Hoort er gewoon bij.

Jij bent een vent die een mooi stukje tekst neer kan zetten maar bang is om met de waarheid op tafel te komen omdat je dan zogenaamd een racist bent.Bangerik !

Het enige waar jij het op kan gooien is het IQ en het niet serieus nemen, wat een zwakke vent ben jij zeg.Dit moet JUIST heel serieus genomen worden.Het heeft totaal niks met IQ te maken wil je problemen in kunnen zien.

Shit man! je hebt me door!

Ik zou bijna zeggen dat jou simpelheid me verbaast met dit goed onderbouwde post met sterke argumenten.. maar als boardkneus verbaas je niemand meer eigenlijk.. alles is te verwachten bij jou..

'Het heelal en de onwetendheid van de mens zijn oneindig.. ook al weet ik dat van het heelal niet zeker' Albert Einstein.

Moet namelijk altijd aan die quote denken van die oude gek als ik jou posts lees

Hoort er gewoon bij.

True mensen zeggen de hele nacht maar ik heb er zelf inderdaad niks van gemerkt. Misschien alleen in de stad maar daar is het natuurlijk altijd rumoerig.

Shit man! je hebt me door!

Ik zou bijna zeggen dat jou simpelheid me verbaast met dit goed onderbouwde post met sterke argumenten.. maar als boardkneus verbaas je niemand meer eigenlijk.. alles is te verwachten bij jou..

'Het heelal en de onwetendheid van de mens zijn oneindig.. ook al weet ik dat van het heelal niet zeker' Albert Einstein.

Moet namelijk altijd aan die quote denken van die oude gek als ik jou posts lees

hahaha heerlijk, dit heb ik namelijk bij meerdere hier op dbb...

snap de reacties wel van mensen die zo hun uitgesproken mening hebben over BB'ers, met dit soort lui kun je het verwachten he...:rolleyes:

hahaha heerlijk, dit heb ik namelijk bij meerdere hier op dbb...

snap de reacties wel van mensen die zo hun uitgesproken mening hebben over BB'ers, met dit soort lui kun je het verwachten he...:rolleyes:

Nou ja.. BB'ers.. dat valt ook wel mee bij de meeste.. het feit dat mensen op een BB forum posten maakt ze natuurlijk niet meteen bodybuilders.

Socrates : argumenten zijn vaak naar voren gekomen alleen je moet het zovaak herhalen :(

Hoort er gewoon bij.

Dat was op een vrijdagavond en niet op een zondagavond, ten tweede is dit Nederland en niet Turkije dus als Turkije wint ga je niet als minderheid in je gastland als een gek lopen toeteren terwijl mensen volgende dag weer vroeg hun nest uit moeten en helemaal geen **** met Turkije te maken hebben, dus daar zit wel een klein verschilletje in.

weg met dat gespuis, dat ze in hun eigen land gaan vieren.

Monster topic:roflol:

Socrates die weer zijn gal komt spugen, ''vroeger was het hier zoveeeeeeeel beter''. :roflol:

Niks gehoord overigens, maar ja woon dan ook in een zeer blanke buurt :roflol:

Wat maakt het nou uit dat mensen willen feesten? Dat is toch standaard bij een sport als voetbal. Volgens mij is al vrij ordentelijk verlopen, dat beetje toeteren kom je ook wel weer overheen. Maar ach de racistjes hier natuurlijk niet, die willen alleen blanke toeters horen.

Ik lag trouwens ook te nken kan ook zijn dat ik het daarom niet gehoord heb.

Ik was gelukkig nog wakker, ik dacht eerst dat Turkije verloren had omdat ik eerder op de avond ergens anders zag dat het 0-2 was, toen ben ik ergens anders film gaan kijken en toen ik getoeter hoorde dacht ik er zijn rellen omdat ze verloren hebbe, hoor ik volgende dag dat ze gewonnen hebben :D

jij leeft volgens mij onder je deurmat, kerel

ook de nederlanders hebben na hun overwinning uren zitten toeteren en feesten op een manier waarbij vele mensen er last van hadden, ook veel vandalistisch gedrag..

Feest van de Turken is zonder problemen verlopen, check het nieuws..

en wat dacht je van de nederlanders in Bern, heb je die gezien?
met z'n 80.000den lekker door de stad schreeuwend...moeten die ook opsodemieteren uit Zwitserland?? en wat dacht je van Nederlanders die in Duitsland wonen en ga zo maar door....mogen zij ook niet genieten :rolleyes:

hahahaha blijft me verwonderen hoe dom mensen kunnen zijn:D

ja gek he in bern, daar wordt het ek gehouden...

en genieten is wat anders dan herrie maken om 1 overwinning. en hier in nederland heb je meer begrip van het volk als het over je eigen land gaat, als alle marokkanen de straat op gaan omdat ze een wedstrijd in de africa cup hebben gewoon dan krijg je toch ook zin om een jachtgeweer te pakken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven