LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vond laatst een dikke zwarte haar in mijn kebab, laatste keer dat ik dat heb besteld.Het enigste "goede" dat wij krijgen van de Turken is Kebab...
Ik vond laatst een dikke zwarte haar in mijn kebab, laatste keer dat ik dat heb besteld.

Ik vond laatst een dikke zwarte haar in mijn kebab, laatste keer dat ik dat heb besteld.

De Kebabzaken staan vol met rijen autochtonen .. een beetje op internet stoer komen zeggen dat je geen kebab eet.. in een land waarvan nog geen 10 procent allochtoon is en honderden kebabzaken goed draaien.. de allochtoon is echt niet de enige klant..
Aan mij hebben ze een klant minder.De Kebabzaken staan vol met rijen autochtonen .. een beetje op internet stoer komen zeggen dat je geen kebab eet.. in een land waarvan nog geen 10 procent allochtoon is en honderden kebabzaken goed draaien.. de allochtoon is echt niet de enige klant..
De Kebabzaken staan vol met rijen autochtonen .. een beetje op internet stoer komen zeggen dat je geen kebab eet.. in een land waarvan nog geen 10 procent allochtoon is en honderden kebabzaken goed draaien.. de allochtoon is echt niet de enige klant..

Aan mij hebben ze een klant minder.
Zwarte haar in je eten is gewoon pure smeerlapperij.
Ik eet ook geen kebab, het is vuile troep dat verboden moet worden.
Toch grappig. Want toen ik het tegen een collega op mijn oude werk vertelde zei hij dat het hem ook was overkomen. Hij vond ook een haar in zijn kebab.ben ik helemaal met je eens, zwarte haar is inderdaad pure smeerlapperij, maar ik eet al .. sinds dat jij nog niet eens van bestaan van kebab afwist, kebab.. en ik ben nog nooit een haar tegengekomen in mijn broodje. Ook hoor ik voor het eerst een verhaal zoals dat van jou.. maar goed.. als het mij zou overkomen.. zou ik het ook een afknapper vinden
Toch grappig. Want toen ik het tegen een collega op mijn oude werk vertelde zei hij dat het hem ook was overkomen. Hij vond ook een haar in zijn kebab.
Same here, kan ik die Turken uitlachen op m'n werk morgen.^^