AndroidHealthClinic

Turkije - Tjechie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kebab? Dat geef ik m'n hond nog niet eens. Geen moslim food hiero!

Wat een gehaat hier zeg.
Tip: niet haten.

Turkije heeft er hard voor moeten vechten. Absoluut een terechte winnaar.

daarom stond "goed" ook tussen aanhalingstekens;)

De Kebabzaken staan vol met rijen autochtonen .. een beetje op internet stoer komen zeggen dat je geen kebab eet.. in een land waarvan nog geen 10 procent allochtoon is en honderden kebabzaken goed draaien.. de allochtoon is echt niet de enige klant..

De Kebabzaken staan vol met rijen autochtonen .. een beetje op internet stoer komen zeggen dat je geen kebab eet.. in een land waarvan nog geen 10 procent allochtoon is en honderden kebabzaken goed draaien.. de allochtoon is echt niet de enige klant..

Ik eet ook geen kebab, het is vuile troep dat verboden moet worden.

Aan mij hebben ze een klant minder.

Zwarte haar in je eten is gewoon pure smeerlapperij.

:rolleyes::rolleyes:

Aan mij hebben ze een klant minder.

Zwarte haar in je eten is gewoon pure smeerlapperij.

ben ik helemaal met je eens, zwarte haar is inderdaad pure smeerlapperij, maar ik eet al .. sinds dat jij nog niet eens van bestaan van kebab afwist, kebab.. en ik ben nog nooit een haar tegengekomen in mijn broodje. Ook hoor ik voor het eerst een verhaal zoals dat van jou.. maar goed.. als het mij zou overkomen.. zou ik het ook een afknapper vinden

Ik eet ook geen kebab, het is vuile troep dat verboden moet worden.

Blijkbaar denkt je landgenoot daar anders over.. het is succesvol.. en het is echt niet slechter als de frikandel en bitterbal die je waarschijnlijk net nog bij de wedstrijd op hebt

ben ik helemaal met je eens, zwarte haar is inderdaad pure smeerlapperij, maar ik eet al .. sinds dat jij nog niet eens van bestaan van kebab afwist, kebab.. en ik ben nog nooit een haar tegengekomen in mijn broodje. Ook hoor ik voor het eerst een verhaal zoals dat van jou.. maar goed.. als het mij zou overkomen.. zou ik het ook een afknapper vinden
Toch grappig. Want toen ik het tegen een collega op mijn oude werk vertelde zei hij dat het hem ook was overkomen. Hij vond ook een haar in zijn kebab.

Jammer dat Tsjechië heeft verloren, was wel een spannende wedstrijd. En zie net dat Turkije tegen Kroatië moet gaan spelen, laat ze maar komen :roflol:

Djezus, overal waar het woord 'turk' staat, maken sommigen hier een politiek spelletje van. Okay, je houdt niet van dat volk, we get it now. Beoordeel gewoon de match ofzo.

Tmoet gezegd worden: we hebben met vree veel geluk gewonnen. De eerste en 2de goal waren puur geluk. Ik had wel medelijden met de keeper van Tsjechië :-(

• Topic Starter Topic Starter
Wat een gehaat hier zeg.

Blijf weg als je gaat haten, stelletje mong*len.

Wij hebben 1e helft gewoon slecht gespeeld, maar 2e helft waren we overduidelijk beter.

We hebben het verdient, punt uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven