MuscleMeat

Turkije - Tjechie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hadden niks meer te verliezen. Als ze hadden verloren lagen ze uit de wedstrijd dus ze moesten wel aanvallen anders was het einde EK voor Turkije.

Dat ze dan met 0-2 of met 0-5 verliezen maakt niks uit.

JA maar als je geen kwaliteit hebt buig je die 0-2 toch ook niet om? Als een ander land dit had gedaan, zou men hier spreken van klasse etc. maar omdat het Turken betreft reageert men meteen haatdragend?

stoer hoor van je...
ons mong*len noemen.. als je echt ballen hebt zeg je dat in het gezicht en hang je niet de internetheld uit ;)

en geloof mij, ik werk 3x zo hard als jij doet en ik verdien meer in 1 dag dan dat jij in half jaar verdient bigboy

Haha, dus jij bent ook zo'n mong**l die de hele avond doorgaat met toeteren? Want die bedoelde ik namelijk, de rest niet. Maar je voelt je blijkbaar aangesproken:)

Sure you do:sukkeltje:

JA maar als je geen kwaliteit hebt buig je die 0-2 toch ook niet om? Als een ander land dit had gedaan, zou men hier spreken van klasse etc. maar omdat het Turken betreft reageert men meteen haatdragend?
Je hoort mij niks zeggen over de prestaties van het elftal hoor.

Maar ik snap je lef en durf tonen verhaal niet zo goed.

Je hoort mij niks zeggen over de prestaties van het elftal hoor.

Maar ik snap je lef en durf tonen verhaal niet zo goed.

Mijn insteek was meer dat als je geen lef en durft toont dat je dan nergens komt. Ze konden ook hun koppies laten hangen na de 0-2, maar toch ze begonnen er juist 2x hard voor te knokken. Lijkt me toch wel dat het een klap voor je zelfvertrouwen is als je het 2e helft goed begint en je krijgt een 0-2 om je oren. Dan moet je wel iets in je mars hebben om het om te buigen(Afgezien van kwaliteit dus die durf en lef).

Mijn insteek was meer dat als je geen lef en durft toont dat je dan nergens komt. Ze konden ook hun koppies laten hangen na de 0-2, maar toch ze begonnen er juist 2x hard voor te knokken. Lijkt me toch wel dat het een klap voor je zelfvertrouwen is als je het 2e helft goed begint en je krijgt een 0-2 om je oren. Dan moet je wel iets in je mars hebben om het om te buigen(Afgezien van kwaliteit dus die durf en lef).
Natuurlijk is een achterstand niet goed voor het moraal van de groep. Maar als je een professional bent word 100% inzet van je verwacht. Dus het is niet meer dan logisch om aanvallend te gaan spelen.

Tsjechie was in feite bij de 2 - 1 al verloren.

Zo ging het in de jaren 70 met Nederland ook, wij gaven hun ruimte, en de ontgoocheling die volgde was een ijskoude douche op onze helft.

De blunder van Peter Tjec, is menig Minister in ons land ook overkomen.

Wat een gezeik zeg over Turkije dat wel of niet bij Europa hoort, de standaardracistjes laten zich wel weer kennen. Dan moet Israel zeker voortaan ook worden uitgesloten van kwalificatieduels? Of Rusland dat voor een nog groter gedeelte in Azie ligt dan Turkije.

Haha wat een k*ttopic is dit geworden zeg

TURKIJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Hoho, een prachtige overwinning.

Okej, maar die n*gers zijn goede voetballers, kunnen tegen hun verlies, gedragen zich en wonen in frankrijk.Dus zijn ze europese bewoners.

Dit laffe gedoe van hun als ze achter staan lijkt nergens op en geeft puur een beeld van de turken.

blanke voetballers zijn beter naar mijn mening. kijk nederland... het elftal bestaat voornamelijk uit blanken en ineens spelen ze een stuk beter:D alleen de jong en engelaar zijn n*ger (toch?:D)

Turkije hoort helemaal niet bij europa, het is een moslimland en heeft niks met europa te maken.Toch mogen ze meedoen.Maargoed het gaat er nu om wie het beste speelt en dat was toch turkije.

Ook gedragen ze zich asocialer, spelers + de trainer.
De vorige wedstrijd dat ze verloren hadden was er ook al rellen.Ze kunnen niet tegen verlies echt niet.

Waar het op slaat, eigenlijk helemaal nergens op.Maar omdat turkije aan europa ligt en er mee bezig zijn om ook bij de unie te komen vinden ze dat hun ook recht hebben om mee te voetballen.Als we nog verder uitbreiden met de EU voetbalt iran en irak volgend jaar ook mee op de EU.Vooral landen als turkije de EU inhalen dan zal het vast met ons ook een stuk beter gaan.:rolleyes:

Okej, maar die n*gers zijn goede voetballers, kunnen tegen hun verlies, gedragen zich en wonen in frankrijk.Dus zijn ze europese bewoners.

Dit laffe gedoe van hun als ze achter staan lijkt nergens op en geeft puur een beeld van de turken.

+3

Dat k*t getoeter ook gisteravond :mad:

Wat een gehaat zeg, als of drie dagen lang bier drinken wel wat is. Ieder doet het op zijn manier en uitschot is er altijd.

wat een ontknoping!

Hehe, gewoon een knappe pot van de Turken!

Veerkracht ten top.

En nee, ik vind ze niet mooi voetballen, en ik vind ze soms ook lomp, maar wedstrijd duurt nu eenmaal tot het einde en dat hebben ze winnend weten te volbrengen. Verdiend ook nog!

Leuke pot! Turkije heeft verdient gewonnen.

Turkije hoort helemaal niet bij europa, het is een moslimland en heeft niks met europa te maken.Toch mogen ze meedoen.Maargoed het gaat er nu om wie het beste speelt en dat was toch turkije.

Ook gedragen ze zich asocialer, spelers + de trainer.
De vorige wedstrijd dat ze verloren hadden was er ook al rellen.Ze kunnen niet tegen verlies echt niet.

ik wist niet of ze nu al bij de EU zaten.. maar blijkbaar kan ieder land zomaar meedoen.

turkije kan beter meedoen met de azie cup ofzo en niet in een EK met christenen

Elk topic veranderd gewoon in een buitenlander haat topic hier :roflol:

Dieptriest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven