MuscleMeat

Turkije - Tjechie

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Maar

toen Nederland had gewonnen en iedereen ging toeteren was er niets ergs aan??

En wat jullie allemaal zeggen is bullshit

net waren er ook genoeg Nederlanders die met ons meededen. Door types als jullie wordt alles verpest

maar goed

Niet haten..!

Wij hebben gewoon zoiets van .. niemand hoeft blij te zijn dat we winnen.. maar kom dan niet met die opmerkingen waarvan je weet, dat als je ze zelf zou krijgen je je ook geprovoceerd zou voelen..

Ik zal voor Holland juichen als TUrkije niet meer doorgaat.. en ik weet dan ook zeker.. ergens houdt het op voor Turkije want met dit elftal gaan ze DUS geen kampioen worden..

Jammer dat jullie om de een of andere reden zwaar anti Turkije zijn en we niet hetzelfde van de meesten hier kunnen verwachten..

Ik gun het die gasten wel, heb een aantal Turkse maten hier en het was echt schitterend om met hun de wedstrijd te kijken. Ja ok na de wedstrijd knallen ze de straten op om 3 uur als een malle te tutteren, maarja, wij gaan ons kapot zuipen, 3 dagen lang. Ieder feest op zijn eigen manier, ik vind het wel cool om te zien.

Dat begrijp ik dus ook niet, waarom doen die mee aan een EK? Waar slaat dat op?

Ik denk dat ik het antwoord al weet, er wonen meer Turken in Europa dan in Turkije zelf. Sorry, my bad!

Israel voetbalt ook mee binnen Europa.Lijkt me dat de Turken dan ook mee mogen doen.

Het was verder wel een aantrekkelijke wedstrijd, de Turken die kwa kwaliteit toch wel de mindere waren maar puur op passie winnen. Nihat toch wel een vedette binnen de ploeg lijkt me, je merkt wel dat zo'n gast bij Villarreal voetbalt.

Heb jij verder nog meer te melden op voetbal gebied buiten dat je je hond geen kebab voert?
Toch wel sneu dat je alleen komt provoceren met je maatje Arnold, volgens mij kun jij beter je bedje in duiken en morgen weer tegen de grote bozen turken opvechten op je werk/school whatever je doet. Ah laat me raden, dat doe je liever op het internet he, grote held LuckyLuciano.

Leuk zo'n overwinning, 't geeft alleen zo'n claxonerende omgeving rondom je huis hè.

50_plus-48-1783-0510072033-Ma_Flodder.jpg

lekker voor al die ****ers die tegen Turkije zijn!!

blablabla..........jij stresst 'm en wij chillen 'm ;)

Laatst bewerkt:
lekker voor al die ****ers die tegen Turkije zijn!!

blablabla..........jij stresst hem en wij chillen 'm ;)

:roflol:

Stress vanwege wat mong*len? :nowai:

Ohja, voor jullie te enthousiast worden, de kwartfinale is jullie eindstation;)

Verder zou wat minder ''chillen'' niet verkeerd zijn, misschien is werken een optie?

Hehe, het is alleen wel de waarheid.

10min toeteren, oke, prima.

Maar sommige mong*len houden nooit meer op, daarom hoopte ik ook van harte dat ze der vandaag uit gingen vliegen.

En wat gebeurde er dan vrijdag? Toen ging het ook uren door in Rotterdam.
Turkije toonde gewoon heel erg veel inzet, lef en durf door na de 0-2 gewoon vol op de aanval te spelen. En ze hebben het gewoon weer geflikt na een achterstand. Als voetballiefhebber kan je daar alleen maar veel lof voor hebben, maar volgens mij is het een aantal mensen op dit forum niet om het voetbal te doen, maar die maken er een rassengeschil van. Heel apart vind ik dit, we leven samen in dit land(werk/school/sport etc.) dus iets meer lof voor elkaar mag ook wel. Ik had vooraf de halve finales: Turkije-Portugal en Nederland-Spanje voorspeld en ik denk dat ik nog gelijk ga krijgen ook.:)

Turkije toonde gewoon heel erg veel inzet, lef en durf door na de 0-2 gewoon vol op de aanval te spelen. En ze hebben het gewoon weer geflikt na een achterstand. Als voetballiefhebber kan je daar alleen maar veel lof voor hebben, maar volgens mij is het een aantal mensen op dit forum niet om het voetbal te doen, maar die maken er een rassengeschil van. Heel apart vind ik dit, we leven samen in dit land(werk/school/sport etc.) dus iets meer lof voor elkaar mag ook wel. Ik had vooraf de halve finales: Turkije-Portugal en Nederland-Spanje voorspeld en ik denk dat ik nog gelijk ga krijgen ook.:)
Leg eens uit hoezo je lef en durf hebt als je met 2 doelpunten achterstand aan gaat vallen?

Lef bij een 2-0 achterstand? Jij volgt alleen het EK zeker?:D

Verder mag Turkije van mij ver op het EK komen, geen probleem, alleen een paar mong*len kunnen zich niet gedragen, daarom hoop ik dus ook dat ze deruit vliegen.

:roflol:

Stress vanwege wat mong*len? :nowai:

Ohja, voor jullie te enthousiast worden, de kwartfinale is jullie eindstation;)

Verder zou wat minder ''chillen'' niet verkeerd zijn, misschien is werken een optie?

stoer hoor van je...
ons mong*len noemen.. als je echt ballen hebt zeg je dat in het gezicht en hang je niet de internetheld uit ;)

en geloof mij, ik werk 3x zo hard als jij doet en ik verdien meer in 1 dag dan dat jij in half jaar verdient bigboy

Leg eens uit hoezo je lef en durf hebt als je met 2 doelpunten achterstand aan gaat vallen?

Als 'zwak veredeld land' wat Turkije niet is, maar in de ogen van veel mensen wel. Zou je er na de 0-2 voor kunnen waken om te zorgen dat de achterstand niet hoger oploopt niet waar? Als je een 0-2 kan ombuigen binnen een kwartier op een Europees Kampioenschap toon je gewoon klasse en lef. En ze speelden gewoon met heel erg veel lef en brutaliteit, want de laatste 20 minuten waren de tsjechen echt helemaal nergens.

En dan ben je of geen voetballiefhebber of je bent gewoon haatdragend tegen over Turken.

Laatst bewerkt:
Lef bij een 2-0 achterstand? Jij volgt alleen het EK zeker?:D

Verder mag Turkije van mij ver op het EK komen, geen probleem, alleen een paar mong*len kunnen zich niet gedragen, daarom hoop ik dus ook dat ze deruit vliegen.

Lol, ik heb een sk bij Ajax. Voordat Belgie weer is op een kampioenschap mee gaat doen lig je al onder de grond :roflol:

stoer hoor van je...
ons mong*len noemen.. als je echt ballen hebt zeg je dat in het gezicht en hang je niet de internetheld uit ;)

en geloof mij, ik werk 3x zo hard als jij doet en ik verdien meer in 1 dag dan dat jij in half jaar verdient bigboy
Je kont verpatsen achter het station is hard werken?

Geef nou toe, je geniet er gewoon van.

Als 'zwak veredeld land' wat Turkije niet is, maar in de ogen van veel mensen wel. Zou je er na de 0-2 voor kunnen waken om te zorgen dat de achterstand niet hoger oploopt niet waar? Als je een 0-2 kan ombuigen binnen een kwartier op een Europees Kampioenschap toon je gewoon klasse en lef. En ze speelden gewoon heel erg veel lef en brutaliteit, want de laatste 20 minuten waren de tsjechen echt helemaal nergens.

En dan ben je of geen voetballiefhebber of je bent gewoon haatdragend tegen over Turken.
Ze hadden niks meer te verliezen. Als ze hadden verloren lagen ze uit de wedstrijd dus ze moesten wel aanvallen anders was het einde EK voor Turkije.

Dat ze dan met 0-2 of met 0-5 verliezen maakt niks uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven