Fitness Seller

Twee keer per dag naar de sportschool?

Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Ik vroeg me af of dit nut heeft.

Ik ben een ectomorph en ik ben sinds 2/3 maanden begonnen met trainen. Ik heb al wel vordering gemaakt, ik ben nog steeds totaal niet gespierd maar ik voel me al een stuk sterker/gezonder dan eerst en ben geen totaal noobje meer bij het trainen.

Zo ja, wat zou dan de beste manier zijn om het aan te pakken. 's Middags een andere spiergroep dan 's avonds? Als iemand me het uit kan leggen zou ik dat op prijs stellen.

Ik ben een ectomorph en ik ben sinds 2/3 maanden begonnen met trainen. Ik heb al wel vordering gemaakt, ik ben nog steeds totaal niet gespierd maar ik voel me al een stuk sterker/gezonder dan eerst en ben geen totaal noobje meer bij het trainen.

Zo ja, wat zou dan de beste manier zijn om het aan te pakken. 's Middags een andere spiergroep dan 's avonds? Als iemand me het uit kan leggen zou ik dat op prijs stellen.

Ja is mogelijk, maar ik zie het meer iets voor gevorderen die hun lichaam goed kennen wat betreft voeding en recovery. Aangezien jij nog een absolute beginner bent zou ik het afraden.

Ik zou het niet doen. Je lichaam (CNS) heeft ook rust nodig , less is more in dit geval

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties... dan maar andere hobby zoeken voor door de middag ;)

Gta5 komt 17 september uit, succes!

Ik zou het niet doen. Je lichaam (CNS) heeft ook rust nodig , less is more in dit geval

Dat zeg je nu wel, en dacht ik ook altijd.
Maar het blijkt dat voor je cns het juist beter zou zijn je training te verdelen over de dag.
Zou kunnen dat dit meer voor gevorderden is.

Moet je niet werken of naar school gaan

Niemand die ooit begonnen is met KT was na 2-3 maanden al gespierd ;)

Hoewel je best ecto kunt zijn, is het nu nog een beetje vroeg om die conclusie te trekken. Als je kijkt naar de gemiddelde 18-jarige jongen, zijn ze allemaal slungelachtig met een laag vetpercentage.
Je voeding is daarentegen wel heel belangrijk, wil je groter worden. Zolang je niet genoeg eet, kun je trainen wat je wilt, maar zal je niet aankomen.

Hoewel je in theorie meerdere keren per dag kan trainen, zou ik het persoonlijk niet doen, tenzij je de tweede keer met een ander doel naar de sportschool gaat (e.g. 's ochtend: KT, eind middag: cardio).

Als het kan kun je als bodybuilder er alleen maar meer van profiteren. DE boel er goed op af stellen en je zal meer winst moeken dan 3 keer per week 1 keer trainen.

Terug
Naar boven