MuscleMeat

Twee vloeistoffen opzuigen met 1 naald is dat ok?

karopi

Novice
Waardering
0
Hey allen,

Ik heb de volgende vraag: ik wil deca en sustanon in 1x injecteren. Ik heb de vloeistoffen in twee 10ml potjes zitten. Mag ik met dezelfde naald beide vloeistoffen opzuigen of doe ik er verstandig aan om hier twee naalden voor te gebruiken ivm eventueel besmetten van de vloeistoffen. ofwel per keer 2naalden gebruiken in totaal (1 voor op te zuigen en 1 voor injecteren) of 3 naalden, 1 voor de sust op te zuigen, 1 voor de deca op te zuigen en 1 om te zetten)

tx

ik zelf gebruik 1 voor zuigen en 1 nieuwe om te zetten, let wel op dat je die dop van die vial goed met alcohol ontsmet bij beiden

de vial goed ontsmetten, en dan kan je best 2 x optrekken met 1 naald. Ik zou zeker wel een andere naald gebruiken voor het prikken bij jezelf, want na 2x een vial te hebben gepasseerd zal de naald behoorlijk bot aanvoelen.

de vial goed ontsmetten, en dan kan je best 2 x optrekken met 1 naald. Ik zou zeker wel een andere naald gebruiken voor het prikken bij jezelf, want na 2x een vial te hebben gepasseerd zal de naald behoorlijk bot aanvoelen.

Wat Bigfil zegt.
Goed bovenkant van vials ontsmetten met alcohol, 2x opzuigen met zelfde naald, naald wisselen en dan injecteren.

geen probleem

Terug
Naar boven