XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

NSC levert!

Wel beter asielbeleid, maar wel rechtstatelijk.

Onze Jan is een ekte D66'er.

U weet wel: "Er is niets zo hypocriet als..."!

Lijkt me een sympathieke meid, misschien de eerste vrouwelijke premier van Nederland?

Als je het stukje leest, dan kun je gewoon horen hoe ontzettend diep de aardappel zit.
Haar vader is een geweldig spreker en uiterst aimabele man. Ik heb gehoord dat zijn colleges altijd favoriet waren en dat hij een goed gevoel voor humor heeft. Sowieso, als je in de gemeenteraad de "krokettemotie" op je naam hebt staan ben je duidelijk klaar voor het grote werk om premier te worden.

Een/De dochter van Ernst Hirsch Ballin weleens mogen aanhoren, irritante stopwoordjes had die, wat een verschriking. Heel intelligente vrouw voor de rest, daar niet van.

EHP is vaak ook al geen enorm plezier om naar te luisteren, maar liever zijn intelligentie dan Piet Hein Donner. Dat klonk wel mooi, maar viel inhoudelijk vaak wat tegen.

1731309681887.png

NSC levert!

Wel beter asielbeleid, maar wel rechtstatelijk.

Heb je het stuk wel gelezen, of alleen de titel? Het bevat voornamelijk maatregelen die al in het hoofdlijnenakkoord stonden.
Bij mijn weten is het afschaffen van permanente verblijfsvergunningen en vooral het beperken van gezins herenigingen niet iets waar nsc achter staat. Ik weet niet hoor, maar dat is meer in lijn met de PVV dan het oorspronkelijke noodrecht.

Hier het hele stuk zonder de betaalmuur :kiss:

• Like
Waarderingen: GruX
Heb je het stuk wel gelezen, of alleen de titel? Het bevat voornamelijk maatregelen die al in het hoofdlijnenakkoord stonden.
Bij mijn weten is het afschaffen van permanente verblijfsvergunningen en vooral het beperken van gezins herenigingen niet iets waar nsc achter staat. Ik weet niet hoor, maar dat is meer in lijn met de PVV dan het oorspronkelijke noodrecht.

Hier het hele stuk zonder de betaalmuur :kiss:
Dat is precies het punt, er komen precies de maatregelen uit het hoofdlijnenakkoord.

Er komt geen noodrecht en dit alles zonder dat de PVV daar nog iets extra voor terugkrijgt.

Gelukkig alles binnen het staatsrecht, dat staatsrecht dat NSC ook zo belangrijk vond toen de het staatsrecht even niet meer voor iedereen gold een paar jaar gelden. Fucking clownshow daaro.

Daar is Hannneke van der Werf van D66 weer eens met iets doms. Hoeveel geld kreeg D66 van een techmiljardair?

Its time for an angry painter.

Oja tuurlijk, nu is het weer onze schuld. Het is altijd de schuld van een ander. Wat een ontzettend kutvolk is het ook.

We worden niet als Nederlander gezien. Daarom gaan we boos de straat op, steken we trams in de fik terwijl we in het Arabisch schreeuwen en mensen in elkaar trappen. Misschien dat we daardoor nu wel als Nederlander worden gezien.

Oja tuurlijk, nu is het weer onze schuld. Het is altijd de schuld van een ander. Wat een ontzettend kutvolk is het ook.

We worden niet als Nederlander gezien. Daarom gaan we boos de straat op, steken we trams in de fik terwijl we in het Arabisch schreeuwen en mensen in elkaar trappen. Misschien dat we daardoor nu wel als Nederlander worden gezien.
Ze worden exact zo gezien als datgene wat ze over zichzelf afroepen door publiek wangedrag.

Terug
Naar boven