- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afscheid van Menno de Bruyne na 40 jaar dienst bij de SGP.
Lijkt me een sympathieke meid, misschien de eerste vrouwelijke premier van Nederland?
Daarmee zet ze zich wel af tegen haar generatiegenoten.
Lijkt me een sympathieke meid, misschien de eerste vrouwelijke premier van Nederland?
Ja, ik vind van wel.
Ik heb het een kwartiertje volgehouden.Ja, ik vind van wel.
Het is niet alleen maar D66 bashen, maar de beschrijving van een algemene trend die heel duidelijk zichtbaar is bij die partij.
Haar vader is een geweldig spreker en uiterst aimabele man. Ik heb gehoord dat zijn colleges altijd favoriet waren en dat hij een goed gevoel voor humor heeft. Sowieso, als je in de gemeenteraad de "krokettemotie" op je naam hebt staan ben je duidelijk klaar voor het grote werk om premier te worden.Als je het stukje leest, dan kun je gewoon horen hoe ontzettend diep de aardappel zit.
NSC levert!
Wel beter asielbeleid, maar wel rechtstatelijk.
Dat is precies het punt, er komen precies de maatregelen uit het hoofdlijnenakkoord.Heb je het stuk wel gelezen, of alleen de titel? Het bevat voornamelijk maatregelen die al in het hoofdlijnenakkoord stonden.
Bij mijn weten is het afschaffen van permanente verblijfsvergunningen en vooral het beperken van gezins herenigingen niet iets waar nsc achter staat. Ik weet niet hoor, maar dat is meer in lijn met de PVV dan het oorspronkelijke noodrecht.
Hier het hele stuk zonder de betaalmuur
www.rtl.nl
Ze worden exact zo gezien als datgene wat ze over zichzelf afroepen door publiek wangedrag.Oja tuurlijk, nu is het weer onze schuld. Het is altijd de schuld van een ander. Wat een ontzettend kutvolk is het ook.![]()
Mourad werkt met Amsterdamse jongeren en verklaart waarom sommigen nu relschoppen: 'Ze worden niet als Nederlanders gezien'
Na de ongeregeldheden van donderdagnacht is het nog steeds onrustig in Amsterdam. Groepen jongeren gaan de straat op om hun onvrede te uiten. Uit wie bestaat...eenvandaag.avrotros.nl
We worden niet als Nederlander gezien. Daarom gaan we boos de straat op, steken we trams in de fik terwijl we in het Arabisch schreeuwen en mensen in elkaar trappen. Misschien dat we daardoor nu wel als Nederlander worden gezien.