MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Lodewijk Ascher, de enige politicus die wel zijn verantwoordelijk nam na het Toeslagenschandaal,.had nog meer goede ideeën.

De kloof tussen vertrouwen en geloofwaardigheid tov stemgedrag.

Als het zo doorgast heeft NL straks het minst strenge asielbeleid. Tusk is een echte EU-muppet bovendien.

Martin Sommer is al een feest om te lezen, laat staan als hij D66 onder de loep neemt.

@Pren

:roflol:

Steksen, blijven jullie opletten?

1729078044009.png

Steksen, blijven jullie opletten?

1729078044009.png
Dan kan je de overheid nog makkelijker weren bij islamstudies e.d. Ik ben dus ook tegen zolang de wet dan niet wordt aangevuld voorbij het punt dat alles onuitvoerbaar wordt.

Verder is dacht is de overheid verantwoordelijk voor het curriculum van openbare scholen, wat zouden die dan moeten onderwijzen?

Dan kan je de overheid nog makkelijker weren bij islamstudies e.d. Ik ben dus ook tegen zolang de wet dan niet wordt aangevuld voorbij het punt dat alles onuitvoerbaar wordt.

Verder is dacht is de overheid verantwoordelijk voor het curriculum van openbare scholen, wat zouden die dan moeten onderwijzen?
Blown Away Wow GIF by Aminé

Martin Sommer is al een feest om te lezen, laat staan als hij D66 onder de loep neemt.

@Pren

Hij schrijft inderdaad zeer goed, maar ik zou eigenlijk wel eens wat andere zaken genuanceerd belicht en verklaard willen zien.
Bijvoorbeeld waarom politieke partijen -zoals D66- zo vaak verworden tot exact datgene wat ze aanvankelijk pretendeerden te willen bestrijden.

Afscheid van Menno de Bruyne na 40 jaar dienst bij de SGP.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven