MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Je boodschappen betalen op afbetaling. Kwalijk hoor, zo breng je een kwetsbare groep toch verder in de shit?
Wellicht kunnen ze dit ook voor het OV en de auto doen, om de mensen te "helpen".

Want meer uitgeven dan je hebt, is een goed plan?
Was sarcasme, vandaar helpen tussen aanhalingstekens.

En een verwijzing naar het nieuws dat voor stellen en gezinnen met een modaal inkomen OV en auto niet meer te betalen zijn zonder elders te bezuinigen.

Je boodschappen betalen op afbetaling. Kwalijk hoor, zo breng je een kwetsbare groep toch verder in de shit?
Schrikbarend inderdaad en welke middelen vallen hieronder? Kratje pils op afbetaling 🙈

Ok dus nu even voor mijn beeld: Rutte kan in zijn eentje met 4 kabinetten de hele Nederlandse samenleving leegzuigen richting EU, WEF, NATO, Kimaat, Oekraine, wut not... maar de PPV heeft voor beleid 76 zetels nodig?

Echt jongens?

Ok dus nu even voor mijn beeld: Rutte kan in zijn eentje met 4 kabinetten de hele Nederlandse samenleving leegzuigen richting EU, WEF, NATO, Kimaat, Oekraine, wut not... maar de PPV heeft voor beleid 76 zetels nodig?

Echt jongens?

Als hij dat in zijn eentje heeft gedaan zullen de wereldleiders die er echt toe doen meneer Rutte from The Netherlands echt wel serieus nemen.

Het is idd best knap hoe Rutten dat voor elkaar heeft gekregen. Vooral D66 lag vaak dwars op het gebied van klimaat en Oekraïne.

Laatst bewerkt:
Interessant draadje waar van 2 kanten gekeken wordt naar wat de economie nodig heeft.

Fighting from the red corner: Ewald Engelen voor team Klassenstrijd; from the blue corner: Lex Hoogduin voor team De Inflatie Omlaag.

Tot op zekere hoogte kan ik me ook in het verhaal van Hoogduin prima vinden, maar mijn zorg is wat het "verlies nemen" betekent voor de onderkant tot en met modaal (of zelfs anderhalf keer modaal). Denk aan de hoge energieprijzen in het verhaal van de beste remedie tegen hoge prijzen, zijn hoge prijzen. Ook omdat de liberaliseringvan oa de energiemarkt nu niet bepaald door concurrentie een neter product voor een betere prijs heeft opgeleverd.

Laatst bewerkt:
Rob Jetten van D'66 zet vol in op het korter maken van de wachtlijsten in de GGZ en blijkt zijn eigen kiezers zo te minachten dat ze van hem dood mogen neervallen.

Maar als het iemand van de Alfabet-mensen is, dan is het wel een probleem!

400 miljoen extra vergooien check. 👌
1728282011496.png

Een meervoudige kamer voor het plaasten van een meme. Welkom in de open inrichting die we er van maken.

1728290864340.png

Terug
Naar boven