XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Scherm_afbeelding_2024_12_20_om_16_25_58_15dd80c723.png

Weer die vergelijking van Trump met Hitler. Zit er soms iets in de soja en havermelk waar je geestesziek van wordt?

Scherm_afbeelding_2024_12_20_om_16_25_58_15dd80c723.png

Weer die vergelijking van Trump met Hitler. Zit er soms iets in de soja en havermelk waar je geestesziek van wordt?
Zo staat het er gewoon niet.

Niet dat het voor de rest enige onduidelijkheid open laat over hoe de Volkskrant-lezer wordt geacht te denken over Trump.

Wordt de Volkskrant nu niet gedemoniseerd? :trollface:

Maar even serieus, wat heeft het voor zin om MSM door te spitten naar berichtgeving die je niet aanstaat en dat vervolgens met een enkeling op een onbetekenend forum te delen.

Wordt de Volkskrant nu niet gedemoniseerd? :trollface:

Maar even serieus, wat heeft het voor zin om MSM door te spitten naar berichtgeving die je niet aanstaat en dat vervolgens met een enkeling op een onbetekenend forum te delen.
Zitten we weer in de kapot-relatifeer-modus?
Wat heeft het leven eigenlijk voor zin? Uiteindelijk ga je toch dood.

Ik spit geen msm door, dat artikel kwam toevallig op m'n pad. Net zoals met de meeste dingen in het leven. Badumtss

@Mentat

Zelf nog niet beluisterd
Dank voor de tip, het is deze.

Intro klinkt weer typisch als werkgevers profiteren, arbeidsmigranten creperen.
Jouw link werkt beter dan de link op de pagina.

Laatst bewerkt:
Dank voor de tip, het is deze.

Intro klinkt weer typisch als werkgevers profiteren, arbeidsmigranten creperen.
Jouw link werkt beter dan de link op de pagina.
Niet alleen een Nederlands probleem

Ewald Engelen was te gast bij Wierd Duk.

Ook in uw favo podcast app.

Personen:
  1. Joan Williams
  2. Barbara Tuchman
  3. Henri Rollins
  4. Thomas Frank

Onderwerpen:
  • de verademing dat Wilders en Trump wonnen en niet de VVD en Democraten
  • Rusland
  • Westerse hypocrisie
  • Praktisch vs. theoretisch geschoolden
  • De hoogmoed van de kletsende klasse

Laatst bewerkt:
Ewald Engelen was te gast bij Wierd Duk.

Ook in uw favo podcast app.

Personen:
  1. Joan Williams
  2. Barbara Tuchman
  3. Henri Rollins
  4. Thomas Frank

Onderwerpen:
  • de verademing dat Wilders en Trump wonnen en niet de VVD en Democraten
  • Rusland
  • Westerse hypocrisie
  • Praktisch vs. theoretisch geschoolden
  • De hoogmoed van de kletsende klasse

Reeds beluisterd, bij Ewald vind ik het altijd wel lastig om onbevooroordeeld te luisteren aangezien hij de man van Marianne Thieme is.

Reeds beluisterd, bij Ewald vind ik het altijd wel lastig om onbevooroordeeld te luisteren aangezien hij de man van Marianne Thieme is.
Dat heb ik een heel klein beetje bij D66’ers, dan weet ik altijd zeker dat er ergens een draai zit naar meer macht naar de EU, neerkijken op andersdenkenden en praktisch geschoolden en zich verheven kosmopolieten voelen.

Ik luister bijzonder graag naar Ewald Engelen, zijn kritiek en ideeën. Hij verwoordt heel mooi de teleurstelling die ik voel bij progressieven, links, de elite en het systeem.

Zou dit inclusief maaltijden zijn?

Het zou wel hilarisch zijn als Gideon van Meijeren of Pepijn van Houwelingen deze zou winnen.
:D

De walgelijke Henk Kamp, groot aanjager van het Toeslagenschandaal, zonder een greintje spijt, en Groningen, mag iets komen rechtlullen op tv. Bizar dat de VVD nog met hem geassocieerd meent te willen worden.

Wel grappig, een groot deel van het fragment is het net alsof die cirkel een halo is.

Het past bij de tijd van het jaar, maar niet bij het slechte mens dat Henk Kamp is. Hij is zelfs kwaadaardiger dan een D66’er, die geloven tot op zekere hoogte nog dat ze deugen en het goede doen.

Dat heb ik een heel klein beetje bij D66’ers, dan weet ik altijd zeker dat er ergens een draai zit naar meer macht naar de EU, neerkijken op andersdenkenden en praktisch geschoolden en zich verheven kosmopolieten voelen.
Bedankt voor het stemadvies. :D

Terug
Naar boven