AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Die BOR is echt een misdaad, afschaffen en verbeteren. Ik wilde er eerder vandaag niet over beginnen, maar het is mij al langer een doorn in het oog.
Ja maar de huishoudens met een gemiddeld tot laag inkomen en vermogen krijgen denk ik niet zo vaak dusdanig hoge schenkingen waardoor je hun kunt aanmerken als de groep die er het meest onder lijdt b

Wat moet je nu bij Nieuwsuur met dit soort figuren, dan liever Elon Musk. Die doet nog een beetje denken aannde verlichte despoten van weleer.

Wat moet je nu bij Nieuwsuur met dit soort figuren, dan liever Elon Musk. Die doet nog een beetje denken aannde verlichte despoten van weleer.

Wat dom gelul zonder enige feiten van die gast. "Hij is anti-democratisch vanwege de mensen met wie hij omgaat"

Ja ja. En dat is dan universitair docent in Leiden. Zo zie je maar weer dat een universitaire titel niks zegt over je denkvermogen, alleen over je leervermogen. Een groot deel van de mensen op de uni zijn dan ook wereldvreemd.

Laatst bewerkt:
Het blijft bijzonder die blinde vlek voor het eigen team.

Even over het feit dat alles duurder wordt, zie de frikandellenindex, het verband met arbeidsmigratie en de winstmarge-prijsspiraal.

Kop-spijker-raak
"De realiteit mag de goede bedoelingen van GroenLinks niet in de weg zitten. Dus dat doen we dan maar niet meer."
:roflol:

1000012831.jpg

Er is niets zo hypocriet als een D66’er! Jan Paternotte is een uitstekend voorbeeld.

D66 kreeg 1 miljoen van een techmiljardair;
Referendum EU-grondwet;
Referendum Oekraïne;
Terugkomen op referendum en andere directe democratie;
Burgerberaad voor het klimaat.

Stemmen tellen alleen als ze de bevelen van D66 meer glans kunnen geven. Geld is goed, zolang het maar de "goede" kant op rolt.

Het CDA heeft van die mooie praatjes in verkiezingstijd of als ze geen invloed hebben.

Maak het dan waar, Henri!

Hydro is verre van groen en duurzaam.

Bedoel je dat op een gegeven moment volgens de EU kernenergie gold als groen?

f**k de EU, die stimuleren Bruinvissen-moord!
In weet niet of het door de EU komt, of een andere instantie, maar rond die periode zijn de criteria veranderd waardoor de (chemische)industrie in Rotterdam (maar ik denk in heel Nederland) eigenlijk weg beconcurreert wordt door die in Frankrijk.

In weet niet of het door de EU komt, of een andere instantie, maar rond die periode zijn de criteria veranderd waardoor de (chemische)industrie in Rotterdam (maar ik denk in heel Nederland) eigenlijk weg beconcurreert wordt door die in Frankrijk.
Dat klinkt wel als een EU-maatregel, denk aan puls-vissen.
:roflol:

Ligt jouw baan daarom op de tocht? Da's wel zuur, wanbeleid van NL.

Ligt jouw baan daarom op de tocht? Da's wel zuur, wanbeleid van NL.
Het korte antwoord is ja.

Al is het dat “we” vooral uit de markt worden gedrukt door China die chemicaliën en kunststoffen tegen bodemprijzen op de markt dumpt. De Fransen kunnen die strijd op dit moment iets beter aan.

Terug
Naar boven