AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Zo een iets kan ook werkelijk alleen plaatsvinden in onze eigen bananenrepubliek. De betreffende wet bestaat al jaren. Wat er eigenlijk staat is dat de ZZP'er jarenlang de wet heeft overtreden, daarvoor ruimschoots meer betaald heeft gekregen dan zijn 'collega' in loondienst en nu, mogelijk ten koste van het pensioen van diezelfde collega, ook nog eens aanspraak kan maken op alle voordelen die een medewerker in loondienst had ten opzichte van een ZZP'er, namelijk de vakantiedagen en pensioen.

Zo een iets valt toch niet te rijmen.

Goedzo! Door dit soort drama en de daarop volgende maatschappelijke verontwaardiging zal alles eerder worden teruggedraaid.

Nu nog drama in de zorg en het onderwijs.

Helemaal lekker komt Thierry er niet uit.

Hele interview (zelf nog niet gezien) in de spoiler.

Wilders houdt ook het handje van Putin vast terwijl hij ouwehoert in den haag over dat Zelensky aan tafel moet met Putin.

Putin heeft al lang geleden gezegd dat hij Zelensky niet erkend en er niet mee onderhandeld.

Zelensky moet alles toegezegd krijgen wat er nodig is.

Helemaal lekker komt Thierry er niet uit.

Hele interview (zelf nog niet gezien) in de spoiler.

Jij vind dit een constructieve manier van interviewen. 1.5 uur framen en Thierry op de kast te krijgen. Die wilfred is een vies naar systeem trolletje. Gelukkig is Thierry er niet in mee gegaan daarom kan ik niet de politiek in ik had die nicht de tafel over getrokken.

Dit kan wel met minimale kritiek maar een paar miljoen voor jeugdzorg..

1741242007678.png

Jij vind dit een constructieve manier van interviewen. 1.5 uur framen en Thierry op de kast te krijgen. Die wilfred is een vies naar systeem trolletje. Gelukkig is Thierry er niet in mee gegaan daarom kan ik niet de politiek in ik had die nicht de tafel over getrokken.
TB laat zich interviewen door Wilfred Genee, dan weet hij wat hij kan verwachten. Hij hoeft het niet te doen.

Er is weer een excuus gevonden voor meer macht naar Brussel.

Dit kan wel met minimale kritiek maar een paar miljoen voor jeugdzorg..

1741242007678.png
Heb jij de volle 1,5 uur geluisterd? Ik vind Wilfred een irritante interviewer en je weet denk ik ook wel wat ik van Baudet vind. Ik vond dit gesprek fijn om naar te luisteren en ben weer iets minder cynisch en negatief over Baudet gaan denken als persoon. Ik blijf bij mijn mening dat hij ongeschikt is als partijleider en waarschijnlijk ook politicus

Ik heb nog helemaal niet geluisterd weet ook niet of ik dat ga doen. Zag alleen een clipje van 2 minuten zuigende Wilfred voorbij komen.

Ik vond het een prima interview om te luisteren. Tijdje niks van em beluisterd maar wel goed om te horen dat hij weer wat met beide benen op de grond komt.

Hetzelfde drama bij het gescheiden inzamelen van huisafval als nascheiding goedkoper, effectiever en beter voor het milieu blijkt.
Dit.

"de burger moet weten"
"de burger hoognodige gevoel van urgentie bijbrengen"
Ken het uit het communisme.

"Voorkomen moet worden dat we met deze financiering de burger geheel trachten te ontzien.

Die moet weten dat er voor veiligheid een offer moet worden gebracht.

Verhoog daarom tijdelijk de btw of stel een tijdelijke vrijheidsbelasting in.

Alleen dat kan de gemiddelde burger het hoognodige gevoel van urgentie bijbrengen."

Laatst bewerkt:
Niet een smoes vinden voor gezamenlijke schulden, hellend vlak.

Trots op Pieter Omtzigt!

Er is kansloos, heel kansloos en dan dit soort PVV-ers.

Draadje voor meer.

Gebeurd al, maar dat is de max. volgens Stas. Coenradie van de PVV.

Ik mag haar wel, zal me niets verbazen als er een Motie van Wantrouwen uit eigen gelederen komt.

Terug
Naar boven