AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Je schrijft vreemd op dat Wilders niet blijkt te kunnen samenwerken en niet in staat is tot goede compromissen.
In mijn optiek is het allemaal 1 pot nat. Allemaal links gelul, ongeacht wat je stemt. Alleen met Timmerfranz aan de macht gaat het allemaal nog sneller naar de klote.

Dit is wat Nederland verdient, laat het maar branden zoals Parijs afgelopen week. Hoe eerder hoe beter.

Klopt, beetje voorbarig, maar zal een kwestie van tijd zijn denk ik. PVV-ministers er sowieso uit neem ik aan.
Met het huidige politieke klimaat denk ik niet dat een minderheidskabinet wel iets voor elkaar zal krijgen. Als het later vandaag niet gebeurt dan voor het einde van het jaar.

In mijn optiek is het allemaal 1 pot nat. Allemaal links gelul, ongeacht wat je stemt. Alleen met Timmerfranz aan de macht gaat het allemaal nog sneller naar de klote.

Dit is wat Nederland verdient, laat het maar branden zoals Parijs afgelopen week. Hoe eerder hoe beter.
De sleutel ligt imo nu bij de rechtse burger, maar die zal wel het wel weer zinloos vinden om te gaan stemmen.

Niet zo vreemd als je tegengewerkt wordt, zelfs door je coalitiepartijen.
Schrale troost, NSC zien we nooit meer terug in een kabinet en coalitie.

Heeft WEF Pietertje al een functie elders? Of zit ie nog thuis met z'n burn-out?
Hij heeft veel te veel water bij de wijn gedaan....en nu spijt. Dan maar een extra lange vakantie denkt Geert.
De centen komen toch wel.

Volgende kabinet mogen ze allemaal werken voor 35.000 per jaar. Meer verdien je nu eenmaal niet met niets doen.
Misschien dat ze dan ook eens wat gaan doen. Samenwerken ofzo.

De sleutel ligt imo nu bij de rechtse burger, maar die zal wel het wel weer zinloos vinden om te gaan stemmen.
Wel klagen, niet stemmen.

Links gaat mogelijk massaal PVV stemmmen...

Ik denk dat structuur en demonisering van de PVV zorgen voor een gebrek aan capabele bestuurders. Dat heeft ook niet geholpen.

Geert terug de oppositie in, Pietertje therapeutische sessies voor zijn burnout, NSC gereduceerd tot 1 zetel en een paar ton aan wachtgeld , Frans Timmermarx MP.
Coalitie CDA, GL/PVDA en VVD?

Wel klagen, niet stemmen.

Links gaat mogelijk massaal PVV stemmmen...

Ik denk dat structuur en demonisering van de PVV zorgen voor een gebrek aan capabele bestuurders. Dat heeft ook niet geholpen.

Daar doen ze zelf het hardst hun best voor.

De vraag van vandaag: blijft Coenradie wel zitten?

Dat schijnt namelijk te kunnen.

Wat moet ik deze keer gaan stemmen?
:dunno:

Op zich een aardig lijstje.
Als ik dan toch opnieuw moet stemmen, welke partij gaat:
- het financieel steunen van NGO's stoppen, met name ook op Europees niveau;
- Europese "voorlichtingscampagnes" stoppen;
- Zelfidentificatie voor eens en voor al naar de prullenbak verwijzen, de biologische basis van geslacht erkennen als norm voor de geslachtsregistratie en het recht op seksespecifieke (niet: gender) ruimtes waarborgen;
- Zorgen dat de Lentekriebels enkel over seksualiteit en LHB gaan, de "genderbreadman" en aanverwant wordt afgeschaft;
- Een kritische evaluatie van de "genderzorg" in Nederland inzetten;
- Een kritische evaluatie van het Coronabeleid organiseren met medische en statistische kennis, maar ideologische pluriformiteit in de samenstelling van de commissie een niet-visueel gehandicapte als voorzitter;
- De stikstofnormen herzien en actief meten in plaats van "voorspellen" aan de hand van ontoereikende modellen;
- Heel snel heel veel huizen bouwen, Nederlandse daklozen voorrang geven;
- De lumpsum in het onderwijs afschaffen;
- Regelen dat mensen, nu het risico toch volledig op de deelnemers wordt afgewenteld, zelf mogen kiezen waar zij hun pensioengeld onderbrengen;
- ideologisch beleggen door pensioenfondsen, waarbij lagere rendementen geaccepteerd worden, alleen legaal maken, als deelnemers hun geld bij een ander fonds kunnen onderbrengen;
- de democratie en artikel 1 van de grondwet ondermijnende ideologieën als anti-rechtstatelijk erkennen en navenant tegen optreden;
- "positieve discriminatie" afschaffen, quota bij de overheid verbieden, regels voor het bedrijfsleven hieromtrent terugdraaien;
- de NOS saneren en hervormen tot een ideologisch pluriforme redactie, zelfs (of misschien juist wel) als dat politieke maar hierover transparante benoemingen betekent;
- Activistische ambtenaren de wacht aanzeggen (i.e. consequenties verbinden aan het schenden van de ambtseed), dit uitbreiden naar burgemeesters;
- de publieke omroep in bredere zin hervormen tot een daadwerkelijk ideologisch pluriform medium;
- @De_NieuweWereld en @arnowellens vanwege de journalistieke kwaliteit die kennisname door de gehele bevolking verdient, een plek toekennen in de programmering van de publieken;
- handhaven tot norm maken in plaats van deëscaleren en nieuwe wetgeving voor de bühne, die door gebrek aan handhaving enkel brave burgers raakt;
- intimidatie en vandalisme bestraffen in plaats van toelaten onder het mom "het mag schuren";
- In Europa een coalitie smeden om de Europese planeconomie te stoppen, gemeenschappelijke schulden voor eens en voor altijd te verbieden, alles wat niet zuiver koop en verkoop van producten betreft teruggeven aan de lidstaten, en de woekering van "positieve" rechten terugdraaien, zodat de daadwerkelijke, want negatieve mensenrechten, weer betekenis krijgen?

Er zijn maar weinig opties, zo lijkt het.

Nou wat blijkt dus, je bent helemaal niet verplicht om te stemmen, dus dat maakt de keuze extra makkelijk.
Ik zie dit als een burgerplicht, dus ik ga in principe stemmen. Zelfs als ik daarmee de verdere afbraak van Nederland zou legitimeren.

Desnoods is het een proteststem op de SGP, het zou wel hilarisch zijn als conservatief-rechts Nederland dit en masse zou doen en de SGP opeens een machtsfactor zou worden. Dat ze groter zijn dan D66 en Volt samen, al is dat misschien niet eens zo moeilijk...

Ik zie dit als een burgerplicht, dus ik ga in principe stemmen. Zelfs als ik daarmee de verdere afbraak van Nederland zou legitimeren.
Dat kan.

Desnoods is het een proteststem op de SGP, het zou wel hilarisch zijn als conservatief-rechts Nederland dit en masse zou doen en de SGP opeens een machtsfactor zou worden.
Dat zou wel grappig zijn.

Misschien ga ik wel Denk stemmen. Beter de pleister er meteen aftrekken.

Nou dat heeft ook niet lang geduurd, goed dat Geertje de buttplug er uit trekt

Frans Timmermans Links GIF by GroenLinks

Terug
Naar boven