- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uitgerekend Left Laser gaat op zoek naar Volkert van de Graaf. Volkert is niet blij met de aandacht.

Zijn niet al die bloedzuigers van journalisten dat? Volkert kan wat mij betreft niet genoeg aangepakt worden. Maar wat verwacht men precies te bereiken met dat cameraatje en sprintje? En dan als een klein meisje gillen als Volkert achter de cameraman aan gaat. Idioten.Camera man is ook een held op sokken. Als je iemand achtervolgt moet je daarna ook bereid zijn om de confrontatie aan te gaan als hij eenmaal komt.
Ik had heeeeel graag ff camera man gespeeldCamera man is ook een held op sokken. Als je iemand achtervolgt moet je daarna ook bereid zijn om de confrontatie aan te gaan als hij eenmaal komt.
Waarschijnlijke blanke kinderen, anders kregen ze wel een gratis woning.Zijn dit Nederlandse kinderen of kinderen in Nederland?
Onder leiding van de PVV-minister ging het al zo goed...Geweldig, nu krijgen we de aakomende jaren een ultra links kabinet met NOG meer immigratie, NOG meer islam en NOG veel en veel meer groene waanzin.
Amazeballs![]()

Officeel heeft toch slechts de PVV zich teruggetrokken uit de coalitie?
Onder leiding van de PVV-minister ging het al zo goed...
Wat moet ik deze keer gaan stemmen?
![]()
Onder leiding van de PVV-minister ging het al zo goed...
Wat moet ik deze keer gaan stemmen?
![]()
Je schrijft vreemd op dat Wilders niet blijkt te kunnen samenwerken en niet in staat is tot goede compromissen.Niet zo vreemd als je tegengewerkt wordt, zelfs door je coalitiepartijen.
Jammer, daar zit een boel talent, maar daar bedoel ik niet Van Vroonhoven als partijleider mee.Schrale troost, NSC zien we nooit meer terug in een kabinet en coalitie.
Het is een optie, niet ondenkbaar.