MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Uitgerekend Left Laser gaat op zoek naar Volkert van de Graaf. Volkert is niet blij met de aandacht.

Het feit dat Volkert nog leeft laat duidelijk zien dat dit land nooit in opstand zal komen. We're fucked.

Camera man is ook een held op sokken. Als je iemand achtervolgt moet je daarna ook bereid zijn om de confrontatie aan te gaan als hij eenmaal komt.

Camera man is ook een held op sokken. Als je iemand achtervolgt moet je daarna ook bereid zijn om de confrontatie aan te gaan als hij eenmaal komt.
Zijn niet al die bloedzuigers van journalisten dat? Volkert kan wat mij betreft niet genoeg aangepakt worden. Maar wat verwacht men precies te bereiken met dat cameraatje en sprintje? En dan als een klein meisje gillen als Volkert achter de cameraman aan gaat. Idioten.

Tja wat verwacht je van de soyboy jugend. Gemiste kans, jammer.

"Gaaf land..."

Baby Facepalm GIF by MOODMAN

Geweldig, nu krijgen we de aakomende jaren een ultra links kabinet met NOG meer immigratie, NOG meer islam en NOG veel en veel meer groene waanzin.

Amazeballs :roflol:
Onder leiding van de PVV-minister ging het al zo goed...

Wat moet ik deze keer gaan stemmen?
:dunno:

Onder leiding van de PVV-minister ging het al zo goed...

Wat moet ik deze keer gaan stemmen?
:dunno:

Niet zo vreemd als je tegengewerkt wordt, zelfs door je coalitiepartijen.
Schrale troost, NSC zien we nooit meer terug in een kabinet en coalitie.

Heeft WEF Pietertje al een functie elders? Of zit ie nog thuis met z'n burn-out?

Niet zo vreemd als je tegengewerkt wordt, zelfs door je coalitiepartijen.
Je schrijft vreemd op dat Wilders niet blijkt te kunnen samenwerken en niet in staat is tot goede compromissen.
Schrale troost, NSC zien we nooit meer terug in een kabinet en coalitie.
Jammer, daar zit een boel talent, maar daar bedoel ik niet Van Vroonhoven als partijleider mee.
Het is een optie, niet ondenkbaar.

Terug
Naar boven