Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Oja en

Sociale problemen​

Daarbij wil D66 dat 30 procent van de nieuwe huizen sociale huur is, met een maximum van 50 procent per wijk. Sociale problemen komen volgens D66 vaker voor in wijken waar meer dan de helft uit sociale huur bestaat, dus kiest de partij voor een maximum.
Elk wijk wordt verrijkt.

Mazzeltov!

Dbb salaris bij de publieke omroep

'Stel je voor, je hebt net 800 miljard zien verdwijnen in het coronaherstelfonds zonder dat iemand ooit echt uitlegt waar het heen is gegaan. En nu, stel je voor, je denkt: “Wat is een kei goed idee? Nog eens 800 miljard in een defensiefonds stoppen!Ja, want wat kan er nu misgaan? Geld dat gewoon in de lucht verdwijnt, terwijl Brussel de rekening legt bij de burgers.'

'Stel je voor, je hebt net 800 miljard zien verdwijnen in het coronaherstelfonds zonder dat iemand ooit echt uitlegt waar het heen is gegaan. En nu, stel je voor, je denkt: “Wat is een kei goed idee? Nog eens 800 miljard in een defensiefonds stoppen!Ja, want wat kan er nu misgaan? Geld dat gewoon in de lucht verdwijnt, terwijl Brussel de rekening legt bij de burgers.'
Heel goed opgemerkt.
Gek is dat ... dat geld zonder dat men er verantwoordelijkheid voor hoeft af te leggen verdwijnt in vage herstel acties.

Politici een zak geld geven om er een probleem bij te verzinnen, ipv eerst een lijstje te maken wat er echt nodig.

Het klassieke probleem.

Dit gaat daar ook over.

Als de burgers druk zijn met covid of defensie letten ze minder goed op waar het geld precies heen gaat.

Dit moet toch anders kunnen?
:thinking:

Sinds wanneer is dit een taak van een burgemeester?

Sinds wanneer is dit een taak van een burgemeester?
In Utrecht hebben ze bij de gemeente beslist dat het genocide is. Het wachten is op de eerste boete voor Nethanyahu uit Schubbekutteveen voor het plaatsten van een opstal zonder vergunning.

In Utrecht hebben ze bij de gemeente beslist dat het genocide is.
Dat boeit me niet eens ik heb laatst ook tijdens een podcast (van Jort Kelder denk ik) dat het wel erg neigt naar genocide en ik ben het daar ook wel grotendeels mee eens. Ik vind het alleen heel vreemd dat een burgemeester de premier een brief stuurt over een buitenlandse aangelegenheid.

Laatst bewerkt:
Dat boeit me niet eens ik heb laatst ook tijdens een podcast (van Jort Kelder denk ik) dat het wel erg neigt. naar genocide en ik ben het daar ook wel grotendeels mee eens. Ik vind het alleen heel vreemd dat een burgemeester de premier een brief stuurt over een buitenlandse aangelegenheid.
Het punt dat ik wilde maken is dat het ook niet de taak van de gemeent Utrecht is om buitenlands of internationaal juridisch beleid te voeren.

Ik weet niet zo goed of het genocide is, maar het gaat wel lang door zo. Aan de andere kant gaat Jemen ook al heel lang door en is ook in Soedan de pl**ris uitgebroken. Zijn die doden dan minder erg, dat we daar geen aandacht voor hebben? Ik weet dat dit ergens een valse vergelijking is, maar ook daar gaan heel veel mensen dood.

Dat boeit me niet eens ik heb laatst ook tijdens een podcast (van Jort Kelder denk ik) dat het wel erg neigt naar genocide en ik ben het daar ook wel grotendeels mee eens. Ik vind het alleen heel vreemd dat een burgemeester de premier een brief stuurt over een buitenlandse aangelegenheid.

1747604283700.png

Wat mij opvalt is niet de hypocrisie van DENK, maar hoe vaak FVD hetzelfde stemt als de Lange Arm van Erdogan.

Voorbeelden hieronder.

Wat mij opvalt is niet de hypocrisie van DENK, maar hoe vaak FVD hetzelfde stemt als de Lange Arm van Erdogan.
Wat mij altijd opvalt is dat FVD de enige partij is die hun hersenen gebruikt ze zullen er dus ongwetwijfeld een goed onderbouwde reden voor hebben.

SGP-leden verwerpen voorstel om vrouwen verkiesbaar te stellen
De Staatkundig Gereformeerde Partij (SGP) gaat zijn vrouwenstandpunt niet aanpassen. Dat betekent dat vrouwen ook na vandaag worden tegengehouden om zich verkiesbaar te stellen voor de oudste politieke partij van Nederland.

Dit was toch die commissie waarvan Kadija Arib géén voorzitter mocht worden en daarom door D66’er Vera Bergkamp en een weggepromoveerde ambtenaar eruit gewerkt is?

Misschien heel raar, maar mijn wantrouwen naar Van Meijeren en deze commissie houden elkaar aardig in evenwicht.

Maar ja misschien interesseert de hele zaak hem gewoon geen mottenbal meer. Commissievoorzitter Daan de Kort (VVD) laat weten dat het "bezijden de waarheid" is wat Van Meijeren vertelt en voegt toe: "We zijn onaangenaam verrast door zijn keuze."

Zo blijft hier andermaal een WAARHEID in het midden liggen en zullen we er genoegen mee moeten nemen dat we die nimmer zullen kennen. Maar als ondertussen bekend wordt dat fractievoorzitter van FvD Thierry Baudet wéér zal worden geschorst, ga je toch haast iets van een COMPLOT vermoeden. Haast, want na enige overdenking, wat gegis en gespeur, trek je één keer die conclusie: Forum voor Democratie is een illusie.

Dit was toch die commissie waarvan Kadija Arib géén voorzitter mocht worden en daarom door D66’er Vera Bergkamp en een weggepromoveerde ambtenaar eruit gewerkt is?

Misschien heel raar, maar mijn wantrouwen naar Van Meijeren en deze commissie houden elkaar aardig in evenwicht.

Waar kennen we Daan de Kort van?

Terug
Naar boven