MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Jongens ik kom uit de kast. Ik ben ook een hippie.

CdPrDv7.jpg

Was de slechtste kandidaat ooit bij de slimste mens.

Lilian moet waar weer Jan Slagter gaan pijpen want met haar wordt het ook niks met de SP.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.108
Lilian moet waar weer Jan Slagter gaan pijpen want met haar wordt het ook niks met de SP.
Lag in een deuk om die kut spotjes op de beeldbuis met die verschrikkelijke stem van haar. Soms kwam Slagter ook voorbij, geld uit de zakken praten van 50 plussers om zijn hobby te financieren. Vond 'm altijd wel sympathiek. Totdat hij zich inliet met die communisten dochter.

de SP is ook al een jaar of tien een langzame dood aan het sterven en volgens mij hebben ze daar nog steeds niet door dat 95% van de bevolking dat gezeik over de zorg van hun compleet niet interesseert.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.112
de SP is ook al een jaar of tien een langzame dood aan het sterven en volgens mij hebben ze daar nog steeds niet door dat 95% van de bevolking dat gezeik over de zorg van hun compleet niet interesseert.
Haha echt he. En dat het een verhaal op drijfzand is gebaseerd, over die nationale zorg.

En dan die stiekeme Zuiderling (Ron Meyer) die aan de touwtjes trekt op de achtergrond.

een trieste dag voor Vieze Jij :treuren:

GroenLinks en Denk toch veel stemmen ,gadverdamme

ons land is verder heen dan ik had durven denken,

tot mijn verrassing een wethouder (CDA) van Almere met iets meer realiteitszin maar die zal volgens GL en Denk ook wel een racist zijn,

Asielzoekers Almere massaal in bijstand

Almere - Van de 700 erkende vluchtelingen in Almere hebben tot nu toe nog maar twintig mensen een betaalde baan gevonden. 680 zitten nog in de bijstand.

„In het begin krijgt elke vergunninghouder een bijstandsuitkering, dat is logisch. Maar na 5 jaar zitten ze daar nog steeds in, en na 10 jaar nog steeds. Tot nu toe is de uitstroom twintig personen op de groep van 700 vergunninghouders, dat is maar drie procent en dat moet echt veel beter.”. Dat zegt CDA-wethouder Froukje de Jonge tegen het blad Sociale Vraagstukken.

Tijdens één van deze bijeenkomsten werd een mevrouw heel emotioneel, ze vroeg me: Als er al jaren zo’n lange wachtlijst is, waarom worden jullie dan pas creatief met oplossingen zoeken als er een groep uit Verweggistan komt?” Ik weet niet wat jullie dan zouden zeggen… Maar ik zat met mijn mond vol tanden,” aldus de wethouder tegen het blad.

Volgens haar gaat het nog wel even duren voordat alle vluchtelingen een baan hebben. „Er heerst een schromelijke overschatting van wat mensen op de korte termijn kunnen. In het publieke debat spreekt men van hoogopgeleide Syriërs, maar die zijn niet hier in Almere en ook niet in de andere steden die ik spreek. Uit een assessment die wij doen blijkt dat slechts één tot twee procent HBO/WO-niveau heeft.

alleen onderstaande is dan weer jammer en zorgt bij mij voor veel ergernis ;

Maar gemeenten moeten niet iets vinden, maar dingen doen voor nieuwkomers. Wij moeten zorgen voor onderdak, dat mensen de taal leren, werk vinden en meedoen in de samenleving. En daar zijn we by far nog niet goed genoeg in.”

Huhuhuh ,ik zou toch meer eigen initiatief verwachten en eisen ,het zijn gvd toch geen baby's , als de uitkering niet op tijd word gestort kunnen ze wel meteen uit zichzelf

actie ondernemen

Gisteren even bij moeders op bezoek. Samen stemmen, leuk! Er werd aan tafel uitvoerig besproken of ze op GL of D66 gaan stemmen. Ook beiden voor de sleepwet. Ik heb m'n mond maar verder dichtgehouden.

Was juist een goed moment om je mond open te trekken.

Na een paar punten van mijn kant en daar volop tegenin werd gegaan, heb ik mijn mond gehouden. Binnen de familie hoef ik dat soort discussies niet. Ze mogen zelf beslissen waar zij op stemmen natuurlijk. Dat zij het anders zien dan ik, is hun goed recht.

Terug
Naar boven