- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Puur leedvermaak. Stelletje dombo's met oogkleppen. Toen niet, nu niet, nooit meer ik ben ook marokkaan.
Lag in een deuk om die kut spotjes op de beeldbuis met die verschrikkelijke stem van haar. Soms kwam Slagter ook voorbij, geld uit de zakken praten van 50 plussers om zijn hobby te financieren. Vond 'm altijd wel sympathiek. Totdat hij zich inliet met die communisten dochter.Lilian moet waar weer Jan Slagter gaan pijpen want met haar wordt het ook niks met de SP.
Lag in een deuk om die kut spotjes op de beeldbuis met die verschrikkelijke stem van haar.
Haha echt he. En dat het een verhaal op drijfzand is gebaseerd, over die nationale zorg.de SP is ook al een jaar of tien een langzame dood aan het sterven en volgens mij hebben ze daar nog steeds niet door dat 95% van de bevolking dat gezeik over de zorg van hun compleet niet interesseert.
Eigenlijk trekt Marijnissen die Ron.En dan die stiekeme Zuiderling (Ron Meyer) die aan de touwtjes trekt op de achtergrond.

Was juist een goed moment om je mond open te trekken.Gisteren even bij moeders op bezoek. Samen stemmen, leuk! Er werd aan tafel uitvoerig besproken of ze op GL of D66 gaan stemmen. Ook beiden voor de sleepwet. Ik heb m'n mond maar verder dichtgehouden.
Was juist een goed moment om je mond open te trekken.