Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Kan Arnold Karskens hier wat mee? :thinking: nee he

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.402
Kan Arnold Karskens hier wat mee? :thinking: nee he
Neeuh al vindt hij er vast iets van.

Eensch. Is toch niet meer van deze tijd al dat gekakel achter gesloten deuren. Laat mensen gewoon de burgemeester kiezen. Dit mag wat mij betreft breder getrokken worden maar laten we beginnen met de gekozen burgemeester. Er is qua democratie verdomd weinig direct te kiezen. Er moet wel iets bedacht worden dat we niet straks met Emile Ratelband als burgemeester kunnen zitten, bijvoorbeeld uit de grootste partij van de gemeente en enige ervaring. Of juist iemand die boven de partijen staat door geen lid te zijn van de zittende raad? Enfin, daar kan heus het een en ander op bedacht worden. D66 heeft dat decennia lang gedaan, zal vast een draaiboek hebben liggen.

Laatst bewerkt:
Er moet wel iets bedacht worden dat we niet straks met Emile Ratelband als burgemeester kunnen zitten,
Waarom niet eigenlijk? Zal vast wel zelfreinigend vermogen ontstaan met clownen . Alles beter dan die kartelpolitiek met usual suspects.

Eerste aflevering nieuwe seizoen DWDD:

''Dames en heren dit is De Wereld Draait Doorrrr met vanavond Tommy Wieringa, Femke Halsema en Alexander Pechtold''

Applaus.

Ff paar filmpjes om te lachen en dan de propaganda zodat de mensen thuis het als zoete koek slikken

• #2.407
Waarom niet eigenlijk? Zal vast wel zelfreinigend vermogen ontstaan met clownen . Alles beter dan die kartelpolitiek met usual suspects.
Dat zelfreinigend vermogen is prima maar zolang dat eventueel duurt, ten koste waarvan. Ik denk als je een ideaal plaatje zou tekenen dat je dan een gekozen burgemeester hebt die uitstraling heeft, iets met de gemeente heeft en contact heeft met inwoners, goede communicatie heeft, leiding geeft, enige bestuurlijke ervaring en dossierkennis heeft, boven de partijen kan staan en voldoende mandaat heeft van de kiezers. Ideaal wordt het nooit en akkoord, het is qua vorm al gauw beter dan de huidige schimmige manier van doen. Het zou al erg schelen als mislukte bestuurders niet doorgeschoven worden naar posten bij andere gemeenten. Iedereen kan fouten maken maar tot op zekere hoogte, als je als bestuurder (mede) verantwoordelijk bent voor wanbeleid, miljoenen over de balk hebt gesmeten is het niet meer dan logisch dat je je biezen kan pakken. En niet zoals nu.

Book burning organiseren en al die Joe Speedboten lekker in de hens steken

f**k you Tommy :flipoff:

• #2.412
toen ik nog onwetend was dacht ik dat het een goed boek was :o Heb m eens gelezen van je. Al eens eerder hier verteld.
Vond 'm geloof ik ook niet onaardig. Maar je ontwikkelt jezelf gaandeweg. In die tijd was het even leuk. Dat had ik vroeger ook met de Vara gids, en hoeveel kranten las ik wel niet. Doordeweeks sowieso Parool & NRC Next later nog Trouw. In het weekend een periode elke krant haha. Man man man. Zag je de spelfouten van het AD alweer aankomen.

Sowieso apart dat schrijvers die op komen draven in de media veel boeken verkopen. Stel je schrijft goed boek maar heb geen zin in de carroussel op tv je misschien onontdekt blijft. Ik word ook moe van de Giphartjes, Kluuntjes en die Brusselmannetjes van de wereld.

In het weekend een periode elke krant haha. Man man man. Zag je de spelfouten van het AD alweer aankomen.
AD was verschrikkelijk, idd. Na verloop van tijd fuseerden al die kutkranten met elkaar en las je in elke krant hetzelfde stukje. Heb je tegenwoordig ook met NHD en Telegraaf btw.

Was wel heerlijk, idd, (een tijdje) op zaterdag bij de kiosk die dikke kranten te kopen en lekker lezen.

• #2.415
Ja klopt dan zie je dat ze hetzelfde stukje (inclusief taalfouten) afdrukken. E wanneer je dan buitenlandse kranten gaat lezen dan zie je waar die stukjes vandaan komen. Grotendeels overgenomen uit Washington. De NRC had vroeger wel een goede buitenlandse redactie, VK had aardige columns en zo hadden andere landelijke bladen ook wel iets. Maar dat lijkt allemaal weg(bezuinigd?) en het is allemaal meer van hetzelfde geworden. Ik moet zeggen dat ik de lokale kranten het leukst vindt momenteel. De rest internet. Vrij Nederland en De Groene vroeger ook stukgelezen. Mee opgehouden een jaar of tien geleden. Weet niet hoe het daar nu mee staat. Op internet lees ik nog weleens stukjes van De Groene, en zitten aardige stukken tussen. Vrij Nederland had altijd een uitgave over de beste films, leuk qua inspiratie.

Onderzoeksjournalistiek was wel aardig. Is volgens mij ook flink op Argos bezuinigd. Echt onderzoeksjournalistiek kan tegenwoordig volgens mij nog vooral met crowdfunding : FTM en Karskens Bijv.

• #2.418

Grappige column.

• #2.419

• #2.420

Terug
Naar boven