- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neeuh al vindt hij er vast iets van.
Waarom niet eigenlijk? Zal vast wel zelfreinigend vermogen ontstaan met clownen . Alles beter dan die kartelpolitiek met usual suspects.Er moet wel iets bedacht worden dat we niet straks met Emile Ratelband als burgemeester kunnen zitten,
Dat zelfreinigend vermogen is prima maar zolang dat eventueel duurt, ten koste waarvan. Ik denk als je een ideaal plaatje zou tekenen dat je dan een gekozen burgemeester hebt die uitstraling heeft, iets met de gemeente heeft en contact heeft met inwoners, goede communicatie heeft, leiding geeft, enige bestuurlijke ervaring en dossierkennis heeft, boven de partijen kan staan en voldoende mandaat heeft van de kiezers. Ideaal wordt het nooit en akkoord, het is qua vorm al gauw beter dan de huidige schimmige manier van doen. Het zou al erg schelen als mislukte bestuurders niet doorgeschoven worden naar posten bij andere gemeenten. Iedereen kan fouten maken maar tot op zekere hoogte, als je als bestuurder (mede) verantwoordelijk bent voor wanbeleid, miljoenen over de balk hebt gesmeten is het niet meer dan logisch dat je je biezen kan pakken. En niet zoals nu.Waarom niet eigenlijk? Zal vast wel zelfreinigend vermogen ontstaan met clownen . Alles beter dan die kartelpolitiek met usual suspects.
Ik heb (of had) er eentje!Book burning organiseren en al die Joe Speedboten lekker in de hens steken
f**k you Tommy![]()
toen ik nog onwetend was dacht ik dat het een goed boek was
Heb m eens gelezen van je. Al eens eerder hier verteld.Vond 'm geloof ik ook niet onaardig. Maar je ontwikkelt jezelf gaandeweg. In die tijd was het even leuk. Dat had ik vroeger ook met de Vara gids, en hoeveel kranten las ik wel niet. Doordeweeks sowieso Parool & NRC Next later nog Trouw. In het weekend een periode elke krant haha. Man man man. Zag je de spelfouten van het AD alweer aankomen.toen ik nog onwetend was dacht ik dat het een goed boek wasHeb m eens gelezen van je. Al eens eerder hier verteld.
AD was verschrikkelijk, idd. Na verloop van tijd fuseerden al die kutkranten met elkaar en las je in elke krant hetzelfde stukje. Heb je tegenwoordig ook met NHD en Telegraaf btw.In het weekend een periode elke krant haha. Man man man. Zag je de spelfouten van het AD alweer aankomen.