Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.421
We gaan het meemaken. Als ze haar grote vriend Tofik maar in de darkroom laat en niet weer meeneemt en gaat pushen zoals ze in de Tweede Kamer deed. Ze kan het ook goed doen, ze is voor vrije meningsuiting en schuwt het debat niet. Maar het kan ook op een enorme flater uitdraaien.

• #2.422

Volgende keer naar de Pride in Tel Aviv, oh wacht.

Vind dat pride toch raar hoor, beetje oversekst doen om een identitaire stroming te vieren waar nogal wat ongezonde invloeden en praktijken mee verbonden zijn.. net wat te politiek/cultureel geforceerd tolerant en vrij zijn, alsof het allemaal niet uitmaakt t.o.v. wat 'normaal' is.

Bovengemiddelde associaties met relaties met minderjarigen, misbruikt zijn als kind, losbandige 'dating' scene met soms zelfs fetisjisme van infectiegevaar. In het geval van al die afkortingen erbij een soort ophemeling van fysiek ongezonde ingrepen bij kwetsbare vaak jongere mensen die met hun identiteit in de knoop liggen, grotere mate van zelfmoord, sowieso is er psychologisch iets niet helemaal gezond aan een identiteit zo overmatig gebaseerd op seksualiteit.

Minder extreem gezien ook gewoon de notie dat een klassieke familie structuur kinderen een gezondere sterkere identiteit laat vormen waardoor je vraagtekens kunt hebben bij de politieke issues rond huwelijk en adoptie ed. Misschien ook afbraak van culturele waarden.

Heb sympathie voor de individuen hoor, maar ik denk ergens ook dat het aanmoedigen niet de beste benadering is. Hoe ze behandeld worden is nekschot waardig, maar er zitten ook nogal wat haken en ogen aan die politieke/identitaire bewegingen.

Laatst bewerkt:
  • #2.426
ik ben er onbekend mee, van wat ik lees heeft het soms wat weg van een eigen samenleving binnen de samenleving. Van eigen kroegen tot regenboog zebrapaden. Ben weleens in het centrum van A'dam geweest rond de gayparade, man man. Volstrekt ordinair en misselijkmakend. Iets waar veel homoseksuelen het denk ik eens over zijn.

Bovengemiddelde associaties met relaties met minderjarigen, misbruikt zijn als kind, losbandige 'dating' scene met soms zelfs fetisjisme van infectiegevaar. In het geval van al die afkortingen erbij een soort ophemeling van fysiek ongezonde ingrepen bij kwetsbare vaak jongere mensen die met hun identiteit in de knoop liggen, grotere mate van zelfmoord, sowieso is er psychologisch iets niet helemaal gezond aan een identiteit zo overmatig gebaseerd op seksualiteit.

Minder extreem gezien ook gewoon de notie dat een klassieke familie structuur kinderen een gezondere sterkere identiteit laat vormen waardoor je vraagtekens kunt hebben bij de politieke issues rond huwelijk en adoptie ed. Misschien ook afbraak van culturele waarden.

Heb sympathie voor de individuen hoor, maar ik denk ergens ook dat het aanmoedigen niet de beste benadering is. Hoe ze behandeld worden is nekschot waardig, maar er zitten ook nogal wat haken en ogen aan die politieke/identitaire bewegingen.

:roflol:

Zeg je nou dat je niet voor het aanmoedigen van homo worden bent?

Ik vind dat @mat juist een hele moedige keuze heeft gemaakt.

• Like
Waarderingen: mat
:roflol:

Zeg je nou dat je niet voor het aanmoedigen van homo worden bent?

Ik vind dat @mat juist een hele moedige keuze heeft gemaakt.
Gaat niet allemaal enkel en alleen over homosexualiteit. Aanmoedigen met betrekking tot lichaamsdelen afhakken en naakt in het centrum van Amsterdam rond huppelen omdat dat bij een groepsidenteit past.

• #2.431

"Ik heb mijn woorden niet goed gekozen en dat betreur ik", zegt minister Blok over zijn uitspraken over migratie, waarover vandaag ophef ontstond.

Blok zei bij de bijeenkomst voor Nederlanders die in het buitenland werken onder meer dat hij geen land kent waarin mensen van verschillende etniciteiten vreedzaam samenleven. "Het debat ging over spanningen die iedereen in de zaal waarnam, over migratie, immigratie, en over de vraag hoe je daar als Nederland en de wereldgemeenschap mee om moet gaan. Ik ben te ver gegaan in de discussie en om te prikkelen", zegt hij daarover nu.

https://nos.nl/artikel/2242122-minister-blok-ik-ben-te-ver-gegaan-en-dat-betreur-ik.html

Eindelijk eens realistische taal van een minister bij een grote partij en uiteraard staan alle linksen weer moord en brand te schreeuwen, waardoor hij zijn excuses gaat aanbieden. :roflol: Lachwekkend.

Terug
Naar boven