Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

vanaf 3:48 mooi verwoord

Trouwens onze grote vriend Rutger Groot Wassink is Loco-Burgemeester :eek:

Ik wist al toen ik vanmorgen dat las van dat mens op twitter dat ze dat wormpie in een hap zullen doorslikken. Mark hoopt natuurlijk op booty

Ik dacht zelfs dat het al niet meer in mocht maar is dus nooit wat mee gedaan en nu weer dit.. schiet lekker op zo.
pvddieren.jpg

Zo, dat zijn teksten!

Maar wij slachten beesten toch ook massaal af? Beetje hypocriet?

Dat niet, maar je leest vaak genoeg dat dieren worden mishandeld in het slachthuis.
Neemt niet weg dat ik geen voorstander ben van het offerfeest.
En dan wordt er wat aan gedaan. Voor dit feest en halal slacht is speciaal een uitzondering gemaakt in de wet want vrijheid van religie onzin.

Ben ook wel benieuwd naar het onderscheid dat gemaakt kan worden tussen de 'wij' die je noemde en wie er goed of slecht met dieren omgaat en wie de problemen aankaart en oplost.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.534
Sinds 1 januari zijn er wel nieuwe verscherpte regels voor onbedwelmd slachten van kracht. Het dier mag niet lijden (?!): als de keel is doorgesneden, moet het schaap binnen veertig seconden het bewustzijn hebben verloren en anders alsnog worden bedwelmd. Echter hebben hierdoor veel moslims wantrouwen gekregen en zullen velen het liever elders doen. Overigens mag je je afvragen of 40 seconden in het belang van het dier is, alsnog 40 seconden?
'In het belang van het dier hebben overheid, slachthuizen en andere organisaties afgesproken dat als een dier na veertig seconden nog niet dood is, het alsnog wordt bedwelmd', legt vice-voorzitter Saïd Bouharrou van de Raad van Marokkaanse Moskeeën uit. Die wijziging van de regels geldt sinds begin dit jaar. 'Maar als een dier bedwelmd wordt geslacht, voldoet het niet aan de regels en kan het niet als halal worden verkocht.'

Daar wringt de schoen. Want volgens Bouharrou hebben de aangescherpte regels rond het ritueel er toe geleid dat veel moslims achterdochtig zijn geworden. 'Omdat ze er niet van overtuigd zijn dat de slachthuizen halal slachten, zullen ze het vaker in eigen beheer doen of over de grens laten doen', aldus de vice-voorzitter. 'We weten dat er altijd incidenten zijn, maar door de commotie en de onduidelijkheid bestaat het risico dat het toeneemt.'
https://www.at5.nl/artikelen/185551...951-db5b-432d-a07c-1419e77bc7a0.1534942016280

Waardeloze politiek, waardeloos poldermodel. Moet je voorstellen dat je iemand zijn keel doorsnijdt en zegt in het belang van jou zal ik je bedwelmen mocht je na 40 seconden het bewustzijn nog niet hebben verloren :roflol:

"De beschaving van een samenleving valt af te meten aan de wijze waarop ze omgaat met dieren"

Nuff said

Weet je wie wel lief was voor dieren? :o

hitler-with-roe-deer.jpg

On April 21, 1933, almost immediately after the Nazis came to power, the parliament began to pass laws for the regulation of animal slaughter. On April 21, a law was passed concerning the slaughter of animals; no animals were to be slaughtered without anesthetic.

We zijn letterlijk erger dan nazis.

Terug
Naar boven