MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Berend Potjer ging uit varen met zn scheepje naar.....Hennie de Haan :roflol:

Forum grootste in ZH!

49945347-AA22-4F2C-B715-8033AE3ECC4D.jpeg

:cheer::cheer::cheer:

Hopelijk zet deze trend door vanavond.
Beetje jammer weer dat denk meelift maar ja de avond is nog jong.

Jan Slagter pijpster moet ook vertrekken. In hardcore SP provincie bizar veel verliezen kan niet!

Weer niet de grootste

5019E381-F8DB-40D3-90D0-69EA3FCE60BE.jpeg

Knuppeltje die d66er

Niet gestemd. Ben niet thuis vandaag en wilde mijn buurvrouw niet met een machtiging opzadelen. Daarnaast niet de tijd gehad/genomen mij voldoende in de programma's te verdiepen.
http://stemniet.nl/stem-niet/
:P

VVD toch grootste.

9DF65FC8-F797-4A50-97AD-1008E3830F81.jpeg

890AD423-35B4-477C-B4AF-3C6DBA3DA0B6.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.651
Reuze knap van FvD, op basis van deze voorlopige uitslagen. Het is niet zo erg als ze niet het grootst worden. Partij groeit al vreselijk hard. Vergelijkbaar qua grootte als SP & PvdA samen.

Besef je dat het voorlopig enkel exit-polls zijn, simpele vraaggesprekken nadat iemand het stembureau verlaat. Ik kan me goed voorstellen dat PVV/FVD stemmers dit niet zomaar zullen zeggen uit angst voor reacties.
Ik heb IRL nog niets anders gehoord dan FvD en PVV :o

ik ken alleen maar racisten :(

Besef je dat het voorlopig enkel exit-polls zijn, simpele vraaggesprekken nadat iemand het stembureau verlaat. Ik kan me goed voorstellen dat PVV/FVD stemmers dit niet zomaar zullen zeggen uit angst voor reacties.
En GL-stemmers niet uit schaamte en Denk-stemmers niet omdat ze geen Nederlandse spreken.

Wie stemt er op Schiermonnikoog nou op Denk? :thinking:

Reuze knap van FvD, op basis van deze voorlopige uitslagen. Het is niet zo erg als ze niet het grootst worden. Partij groeit al vreselijk hard. Vergelijkbaar qua grootte als SP & PvdA samen.
Als deze prognoses een beetje kloppen dan worden ze in verschillende PS waarschijnlijk groter dan ze aankunnen.

Zoveel goede mensen gaat niet lukken, of het blaast zichzelf op of wel groot, maar niet regeren.

Veel foutmarge is er niet, de Europese verkiezingen komen eraan, maar als je Jetten hoort voert hij campagne voor FvD, dat wil niemand.

Terug
Naar boven