- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben blij dat mijn stem op de winnaar hier aan bij gedragen heeft.

Besef je dat het voorlopig enkel exit-polls zijn, simpele vraaggesprekken nadat iemand het stembureau verlaat. Ik kan me goed voorstellen dat PVV/FVD stemmers dit niet zomaar zullen zeggen uit angst voor reacties.
Ik heb IRL nog niets anders gehoord dan FvD en PVVBesef je dat het voorlopig enkel exit-polls zijn, simpele vraaggesprekken nadat iemand het stembureau verlaat. Ik kan me goed voorstellen dat PVV/FVD stemmers dit niet zomaar zullen zeggen uit angst voor reacties.

En GL-stemmers niet uit schaamte en Denk-stemmers niet omdat ze geen Nederlandse spreken.Besef je dat het voorlopig enkel exit-polls zijn, simpele vraaggesprekken nadat iemand het stembureau verlaat. Ik kan me goed voorstellen dat PVV/FVD stemmers dit niet zomaar zullen zeggen uit angst voor reacties.
Ik dacht dat jij als moskee bezoeker wel Denk zou stemmen.En GL-stemmers niet uit schaamte en Denk-stemmers niet omdat ze geen Nederlandse spreken.

Bert op uitzending.
Als deze prognoses een beetje kloppen dan worden ze in verschillende PS waarschijnlijk groter dan ze aankunnen.Reuze knap van FvD, op basis van deze voorlopige uitslagen. Het is niet zo erg als ze niet het grootst worden. Partij groeit al vreselijk hard. Vergelijkbaar qua grootte als SP & PvdA samen.
Rassies!!En GL-stemmers niet uit schaamte en Denk-stemmers niet omdat ze geen Nederlandse spreken.