XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.682
Wat is deze.
zfZNqIxl.jpg

Ja hoor, een docent geschiedenis en maarschappijleer.

Laatst bewerkt:
  • #3.683
Laatst bewerkt:
  • #3.688
  • #3.689

Draadje van Journalist Al Jazeera. Vast dronken.

• #3.690

Dit vind ik nou stuitend. Nog geen 12 uur later begint het uitsluiten al. Verder wordt het tijd voor een meer objectieve publieke omroep. Of ze moeten zichzelf niet in stand willen houden, ga dan vooral verder met partijdig en gewoon slecht werk afleveren. Baudet zal ze dankbaar zijn.

• #3.691

Dit triggert echt veel mensen. Wat een meester troll.

• #3.695

• Like
Waarderingen: 040B
Alkmaar ook een GroenLinks bolwerk geworden. :no:

Die stem alleen al

• #3.698

Haha die staan niet in de rolodex natuurlijk. De reacties onder deze tweet zijn veelzeggend.

Groenlinks die dan claimen dat deze verkiezingen tonen dat hun klimaatplannen draagvlak hebben. Srs kijk naar deze verkiezingen: de winst van Forum is voor een groot gedeelte te vinden in het in twijfel trekken van de klimaatwet. D66, de partij die het voortouw nam in de klimaatgekte is afgeslacht. Als je nu serieus nog denkt dat er landelijk veel draagvlak is voor de klimaatuitgaven dan snap je het echt totaal niet.

Vandaag nog even die speech zitten kijken van Klaver in de AFAS met ‘Meester Bart’ en ‘djessie djee’ of hoe de f**k zijn DJ heet. Serieus die hele rant van hem is een aaneemschakeling van emotionele anekdotes die allemaal beginnen met een doorsnee naam en een doorsnes beroep.

Als je luistert naar de verhalen van Klaver, dus niet alleen die holle oneliners van hem op TV, maar serieus naar een Groenliks bijeenkomst luistert en je daarvan geinspireerd raakt, ja ik kan me dat zo extreem niet voorstellen. Wat er dan in je hoofd om gaat.

Kijk dat je Baudet niets vind, ok, dat kan. Je kan vinden dat zijn argumenten geen stand houden. Maar een Klaver, die zegt gewoon he-le-maal niets anders dan loze woorden als hoop, eenheid, verbinden, en meester Bart. Wat de f**k.

Dat schoolmeisjes daar voor vallen is tot daar aan toe, maar volwassen mannen die groenlinks stemmen, ja ik kan dat eigenlijk serieus moeilijk geloven.

Terug
Naar boven