Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.061

:roflol:

2253 voorkeursstemmen had Mevrouw Van den Hul

Boreale uil van Minerva op 1

De gemoederen over de bouw van windmolens in Drenthe lopen hoog op. Inmiddels staan windmolenboeren en bewoners lijnrecht tegenover elkaar. In de Hofbar gaan ze met elkaar in discussie.

Zelfs als je op het strand ligt kijk je uit over die afschuwelijke krengen. (Egmond)

Dit orginele filmpje van dat wijf wat beetje doet alsof lbo’ers de wereld gaan redden daar krijg ik trouwens ook dunne kak van. Wordt ook altijd op linkedin gedeelt door allerlei geinspireerde mensen. Linkedin is sowieso het medium voor minder begaafde mensen mijn hemel daar krijg ik nog krommere tenen van dan facebook.

Dit orginele filmpje van dat wijf wat beetje doet alsof lbo’ers de wereld gaan redden daar krijg ik trouwens ook dunne kak van. Wordt ook altijd op linkedin gedeelt door allerlei geinspireerde mensen. Linkedin is sowieso het medium voor minder begaafde mensen mijn hemel daar krijg ik nog krommere tenen van dan facebook.
Is ook een totaal debiele statement die ze maakt als je er langer dan 1 nanoseconde over nadenkt.

Thierry Baudet wordt dus kwalijk genomen dat hij 5 uur gesproken heeft met Jared Taylor. Guilty by association. Blijkbaar mag hij ook niet meer reizen in Europa maar weet niet of dat zeker zo is.

Dit is het pure kwaad in de ogen van links:

wie is dat wijf , behalve dat ze een duidelijke stem heeft

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.078
Al die gekken :roflol: Zegt het gewoon. Deden meer dat maar, los van of je het ermee eens bent. Maar al die meel in de monden van de doorgaans door mediatraining getrainde figuren, is dit verfrissend. Heerlijk Tjerrie.

Ik vraag me wel af bij FvD of zij die lofzang over het referendum niet voeren vanwege hun goede communicatieve vaardigheden, wetende dat ze de publieke opinie voldoende kunnen beinvloeden om op die manier makkelijk besluiten door te kunnen duwen. Ik ben zelf niet zo 100% overtuigd dat we daar nou echt veel belang bij hebben.

Terug
Naar boven